SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, wat lees ik nu weer... ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Min of meer. Met hun aanrijden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zin in worstenbroodjes. Er schijnen goede vega versies te zijn bij de Jumbo
Droog brood is ook weer zo wat.quote:
Die heb je voor worstenbroodjes ook helemaal niet nodig gekkiequote:
xD XDquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
Plantaardige proteīne in worstvorm in een broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
huhhhhhhh?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteīne in worstvorm in een broodje.
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.quote:
Dat klinkt helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteīne in worstvorm in een broodje.
Weer beter?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
Net nog worstenbroodjes op
Worstenbrood beste brood
Nee, dood dier met bloed en pezen en zenuwen en meuk klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet lekker.
Vermalen vleesproduct in darm klinkt ook niet perse lekker, dus eh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te wattesquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.
Slachtafval in een varkensdarm tussen een chemisch broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |