ja grappig hequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:12 schreef marky het volgende:
Zaanse Mayo is niet de sponsor das duidelijk
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wicky naar huis, die zit al in zijn reserverijd en had al thuis moeten zitten.
Eensquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:14 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wicky blijven. Weg met Jordy en Niels
Humor is ernstig smaakgebonden...quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂
Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan Wicky Hij irriteert me mateloos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂
Hier dus hetzelfdequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan Wicky Hij irriteert me mateloos.
Tegen wie vertelde hij dit? Heb deze ochtend nog niet goed kunnen volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft de game changer niet ingezet
moest ook motiveren waarom hij dat niet ging doen.
Dat kan😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Humor is ernstig smaakgebonden...
Niet mijn humor zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel in zijn optiek heeft hij zich aan afspraken gehouden die niet meteen zijn keuzes waren. Hij had gehoopt op loyaliteit. Die is er niet. Hij geeft ook aan het compleet anders te gaan spelen. Als Jordy slim is kan dit een cruciaal moment zijn voor zijn verdere verblijf. Hij kan zomaar het poppetje worden dat er iedere week wordt opgezet en niet weggaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Geeft nu al aan morgen niet te genieten wezen als het zo is.
Dan trek je het ook wel persoonlijk aan Jordy!
heeft dit tegen meer mensen gezegd.. dat hij die niet wilde inzetten als hij wist dat niet iedereen op hem zou gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tegen wie vertelde hij dit? Heb deze ochtend nog niet goed kunnen volgen.
Is er een kans dat hij zijn GC wél heeft ingezet, maar iedereen doet geloven dat hij dat niet deed, zodat Sharice haar "alles ongedaan maken" GC niet inzet? Want dat zou imo de enige juiste tactische zet zijn.
Als hij de waarheid spreekt, is dat toch gewoon helemaal niet slim? Die GCs hebben alleen nut als anderen niet weten wat of wanneer.
Vind dit toch wel leuker dan al dat geroddel van de apenrots om naar te luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een katten gejank.. en dat wordt dan niet weggedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |