SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is helemaal niet gekomen he
Nou, heb je wel tijd om wat bij te slapen vandaagquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had om 0615 de wekker gezet en halve nacht wakker gelegen van de zenuwen
Ja ik weet hoe jij werktquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had om 0615 de wekker gezet en halve nacht wakker gelegen van de zenuwen
jawel na ruim 10 min appte ik hem en toen zei die dus dat die zich had vergist in zijn agenda en dan ook nog eens de wind niet goed was dus sowieso alle lessen van vandaag waren gecanceld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe jij werktMaar heb je helemaal niks van hem gehoord, weet je ook niet waar je hem uit zijn bed kan schoppen?
Leuke strips om te lezen jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan die strips eigenlijk nog wel eens lezen, heb nog een hele stapel liggen van vroeger
Kun je nog een weekje extra stressenquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel na ruim 10 min appte ik hem en toen zei die dus dat die zich had vergist in zijn agenda en dan ook nog eens de wind niet goed was dus sowieso alle lessen van vandaag waren gecanceld.
Hij stelde nog voor vandaag om naar de andere kant van het eiland te gaan maar daar zit je tussen de rotsen dus dat durf ik niet zo.
Nu hebben we een nieuwe afspraak voor volgende week dinsdag
Ventilatoren aanschaffen dus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog een weekje extra stressenEn hij zorgt maar dat er volgende week een goede wind staat
quote:Het hoogste btw-tarief gaat volgend jaar omhoog van 21 naar 21,4 procent. Dat is althans wat het kabinet in petto heeft om een gat in de begroting te dichten. Een verhoging van het hoogste tarief betekent dat de prijzen op kleding, je streamingabonnement, een nieuwe keuken of een auto omhooggaan.
De btw-verhoging ligt overigens nog niet vast, maar dit is wel het plan waar het kabinet naar neigt, bevestigen Haagse bronnen. Er moet 1,2 miljard euro aan extra belastingen worden opgehaald om de rijksbegroting sluitend te krijgen.
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dusquote:
Heb al geen streamingsdienst dus dat scheelt, auto is lease en de keuken is vrij nieuwquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dus
stroom wordt ook duurder, is immers luxeproduct dus 21% btw (straks dus misschien 21,4%)quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb al geen streamingsdienst dus dat scheelt, auto is lease en de keuken is vrij nieuw
Streamingsdiensten zijn de Circus Maximussen van het huidige plebs en als die zich gaan vervelen is je huis niet meer veilig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dus
Hoezo kunnen ze nu wel ineens opgehaald wordenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
@:thezwabber, eindelijk komen die astronauten van de Starliner terug. Die hadden eeuwig in het ISS gezeten zonder Trump en Elon!
[ afbeelding ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |