SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is helemaal niet gekomen he
Nou, heb je wel tijd om wat bij te slapen vandaagquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had om 0615 de wekker gezet en halve nacht wakker gelegen van de zenuwen
Ja ik weet hoe jij werktquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had om 0615 de wekker gezet en halve nacht wakker gelegen van de zenuwen
jawel na ruim 10 min appte ik hem en toen zei die dus dat die zich had vergist in zijn agenda en dan ook nog eens de wind niet goed was dus sowieso alle lessen van vandaag waren gecanceld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe jij werktMaar heb je helemaal niks van hem gehoord, weet je ook niet waar je hem uit zijn bed kan schoppen?
Leuke strips om te lezen jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan die strips eigenlijk nog wel eens lezen, heb nog een hele stapel liggen van vroeger
Kun je nog een weekje extra stressenquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel na ruim 10 min appte ik hem en toen zei die dus dat die zich had vergist in zijn agenda en dan ook nog eens de wind niet goed was dus sowieso alle lessen van vandaag waren gecanceld.
Hij stelde nog voor vandaag om naar de andere kant van het eiland te gaan maar daar zit je tussen de rotsen dus dat durf ik niet zo.
Nu hebben we een nieuwe afspraak voor volgende week dinsdag
Ventilatoren aanschaffen dus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nog een weekje extra stressenEn hij zorgt maar dat er volgende week een goede wind staat
quote:Het hoogste btw-tarief gaat volgend jaar omhoog van 21 naar 21,4 procent. Dat is althans wat het kabinet in petto heeft om een gat in de begroting te dichten. Een verhoging van het hoogste tarief betekent dat de prijzen op kleding, je streamingabonnement, een nieuwe keuken of een auto omhooggaan.
De btw-verhoging ligt overigens nog niet vast, maar dit is wel het plan waar het kabinet naar neigt, bevestigen Haagse bronnen. Er moet 1,2 miljard euro aan extra belastingen worden opgehaald om de rijksbegroting sluitend te krijgen.
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dusquote:
Heb al geen streamingsdienst dus dat scheelt, auto is lease en de keuken is vrij nieuwquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dus
stroom wordt ook duurder, is immers luxeproduct dus 21% btw (straks dus misschien 21,4%)quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb al geen streamingsdienst dus dat scheelt, auto is lease en de keuken is vrij nieuw
Streamingsdiensten zijn de Circus Maximussen van het huidige plebs en als die zich gaan vervelen is je huis niet meer veilig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat minder vaak een nieuwe auto, keuken of streamingsdienst kopen dus
Hoezo kunnen ze nu wel ineens opgehaald wordenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
@:thezwabber, eindelijk komen die astronauten van de Starliner terug. Die hadden eeuwig in het ISS gezeten zonder Trump en Elon!
[ afbeelding ]
[ x ]
Het gepeupel mag de klere krijgenquote:
Eeuhm, ze gaan gewoon volgens schema met de volgende vlucht terug, maar Elon en Trump willen er een mooi verhaal van maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo kunnen ze nu wel ineens opgehaald worden
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, ze gaan gewoon volgens schema met de volgende vlucht terug, maar Elon en Trump willen er een mooi verhaal van maken.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
@:thezwabber, eindelijk komen die astronauten van de Starliner terug. Die hadden eeuwig in het ISS gezeten zonder Trump en Elon!
[ afbeelding ]
[ x ]
Wel mooi om je eigen waarheid te kunnen makenquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook weer water in Californië!
[ afbeelding ]
Heeft Trump ook geregeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn scriptie begeleider is ziek![]()
Jezus christusquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook weer water in Californië!
[ afbeelding ]
Misschien gelooft-ie die waarheid ook nog. De mensen om 'm heen lullen gewoon mee natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel mooi om je eigen waarheid te kunnen maken
En doe je dat niet dan kun je je spullen pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gelooft-ie die waarheid ook nog. De mensen om 'm heen lullen gewoon mee natuurlijk.
Ziet er mooi uit op je aanrecht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills wat voor mixer heb jij? Ik zit al een jaar te twijfelen over zo'n kitchenaid mixer, maar vraag me af of dat nou echt zo heel veel makkelijker is voor het bakken van gebak en brood e.d. Of het het geld waard is zeg maar.
Of misschien iemand anders met dit ding die er wat ovet kwijt wil?
Zo eentje dus.
[ afbeelding ]
Je moet we loyaal zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En doe je dat niet dan kun je je spullen pakken.
Meteen kopen. Ik gebruik ‘m minstens 1 keer per week, je purreetjes zijn nog nooit zo smooth geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills wat voor mixer heb jij? Ik zit al een jaar te twijfelen over zo'n kitchenaid mixer, maar vraag me af of dat nou echt zo heel veel makkelijker is voor het bakken van gebak en brood e.d. Of het het geld waard is zeg maar.
Zo eentje dus.
[ afbeelding ]
Toch wel 1-2x per week. Maar zou 'm in een kast zetten want er staat al genoeg op het aanrechtquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit op je aanrecht.
Maar hoeveel bak je? Is wel fijn spul; vorige vriendin had er eentje.
Ja daarom twijfel ik ook al zo lang. En is ook weer een groot apparaat. Maar m'n huidige mixer begint het op te geven.quote:
Dat wel. Met Biden was het nieuws beduidend saaier. Alle fact checkers kunnen weer uit de kast getrokken worden bij de kranten en news channelsquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is toch top entertainment![]()
Presidentertainment!quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel. Met Biden was het nieuws beduidend saaier. Alle fact checkers kunnen weer uit de kast getrokken worden bij de kranten en news channels
maar na 5 jaar wil je toch een nieuwequote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar als je 2 keer per week bakt en zo’n ding gaat 50 jaar mee
Hoezo? Je moet je gewoon niet een “hippe” kleir memenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar na 5 jaar wil je toch een nieuwe
Heb nu al 20 jaar dezelfde mixer, dus denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar na 5 jaar wil je toch een nieuwe
Stevige woei.quote:
ik heb er geenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu al 20 jaar dezelfde mixer, dus denk dat het wel meevalt
Ja, viel tegen op de terugweg naar huis vanaf de fietsenmaker met de leenfiets zonder versnellingen en met een terugtraprem. 😅quote:
Ik heb zo'n oude vergeelde handmixer van Philips. Ding is volgens mij ouder dan ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu al 20 jaar dezelfde mixer, dus denk dat het wel meevalt
Heb ook een Philipsquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n oude vergeelde handmixer van Philips. Ding is volgens mij ouder dan ik.
Ja voordeliger is het vaak niet, het is vooral een hobby hier. En precies weten wat er in je eten zit vind ik ook wel fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de week chocolate chip cookies bakken maar toen zat ik zo de ingrediënten op te tellen en toen dacht ik 'laat maar, koop wel een los pak koekjes'.
"Chocola, boter en suiker."quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voordeliger is het vaak niet, het is vooral een hobby hier. En precies weten wat er in je eten zit vind ik ook wel fijn.
Ben je er op uitgecaken? @Haagsquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Maar wel jammer. Ik bakte eerst bijna elke maand wel een of andere cake of muffins, maar de afgelopen paar jaar totaal niet meer.
misschien dat ik deze nog wel ergens heb liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n oude vergeelde handmixer van Philips. Ding is volgens mij ouder dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik deze nog wel ergens heb liggen.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hier ook. Ook vergeeld inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vooroorlogse gedrochtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, viel tegen op de terugweg naar huis vanaf de fietsenmaker met de leenfiets zonder versnellingen en met een terugtraprem. 😅
Ja, deze was nog door de Duitsers gebruikt, denk ik.quote:
MIXEN JA!quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, deze was nog door de Duitsers gebruikt, denk ik.
Kopen kopen kopen die hapquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo eentje dus.
[ afbeelding ]
AImerikaquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
OpenAI: zuigt het hele internet leeg en steelt zo enorme ladingen intellectueel eigendom
OpenAI: jankt dat het Chinese model inbreuk maakt op hun intellectueel eigendom door hun model te gebruiken om te trainen
Amerika
Geen idee, ik was niet van plan om er te gaan eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kunnen misschien wel heel goed koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was niet van plan om er te gaan eten.O dat zou ik kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was niet van plan om er te gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi als mensen dan zoiets hebben van 'oh, shit, wacht, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
dus..'
Baby darling doll face honey
ze hoeven het niet te kopen toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Mensen willen echt alleen maar heel weinig geven voor de rattenkooi. Nou in dat geval pleur ik hem nog liever naar de stort. Beetje klaar met gierige mensen.
Mja, als je concurrentie zo'n ¤100 minder vraagt. Uit de advertentie is niet direct duidelijk dat het inclusief een bult spullen is ook, dat zie je pas na aanklikken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Mensen willen echt alleen maar heel weinig geven voor de rattenkooi. Nou in dat geval pleur ik hem nog liever naar de stort. Beetje klaar met gierige mensen.
Klopt niet voor dit geld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hoeven het niet te kopen toch?
Oh ik heb in de advertentie een hele lijst staan met alles wat erbij zit en alles apart op de foto erbij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als je concurrentie zo'n ¤100 minder vraagt. Uit de advertentie is niet direct duidelijk dat het inclusief een bult spullen is ook, dat zie je pas na aanklikken.
Verwachtingenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zeg. Beetje hygiëne mag je wel verwachten van me.
Meer dan de mensen bieden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet wat je er voor vraagt.
Ja, weet ik, maar dan moet je 'm al aangeklikt hebben. Ik vermoed dat 'ie met een "alles inbegrepen in de koop" foto vaker aangeklikt wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb in de advertentie een hele lijst staan met alles wat erbij zit en alles apart op de foto erbij.
Te weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet wat je er voor vraagt.
dat blijktquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer dan de mensen bieden.
Oh zeker wel want ik had er nog minstens ¤100 meer voor kunnen vragen als ik de ruimte had hier in huis om dat ding weg te zetten.quote:
maar je zegt toch dat iedereen te gierig is om jouw vraagprijs te bieden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zeker wel want ik had er nog minstens ¤100 meer voor kunnen vragen als ik de ruimte had hier in huis om dat ding weg te zetten.
Ik las op de een of andere manier CAVIA22quote:
Verbaast jou dit iets met Marktplaats lol.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zegt toch dat iedereen te gierig is om jouw vraagprijs te bieden?
Onderbieden is vrij normaal op marktplaats natuurlijk. De truuk is om te zorgen dat (de juiste) mensen 'm aanklikken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zegt toch dat iedereen te gierig is om jouw vraagprijs te bieden?
Madelief schrok gister ergens van en zette me toch een keel opquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las op de een of andere manier CAVIA22
En ik dacht van: lol que ?
(how can i make this about guineapigs)
Best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Staat dat ding dan zo in de weg dat je hem niet even een weekje kan laten staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed verhaaltje erbij en een US-type valt er zo voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Je kan er 3000 euro voor vragen zelfs maar of iemand dat gaat betalen is de vraag
De werkweek is weer bijna doormidden jongens, wat zijn de weekend plannen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooooow
Het is ineens woensdag
En al half 11 geweest
Stop
de
tijd
nou maak jij dan even een goede advertentiequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onderbieden is vrij normaal op marktplaats natuurlijk. De truuk is om te zorgen dat (de juiste) mensen 'm aanklikken.
SLAPEN.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De werkweek is weer bijna doormidden jongens, wat zijn de weekend plannen?![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.Maar goed zal morgen toch een plekje moeten zoeken.
Nou ja hij staat er al een paar jaar, alleen nu is hij leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ahwwwquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief schrok gister ergens van en zette me toch een keel op![]()
Ik heb net toch al tips genoemd jonge.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou maak jij dan even een goede advertentie
OEH< Bijna zaagmansquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schaap had een bruin snoetje en dat werd roze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww![]()
Wattenschijfje is ineens donker van kleur geworden, ze was eerst wat grijzig, maar nu weer donker
Ik vind het helemaal mooi.
Verkleuren jouw caafs ook ?
Meer hongerig makende stories, awwyissssquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OEH< Bijna zaagmans
Weekendplannen: immer uit eten gaan
Ja, altijd tochquote:
Uhmquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schaap had een bruin snoetje en dat werd roze.
Mijn ervaringen zijn overwegend goed eigenlijk. Ook hier. Alleen laatst 1x een wat moeilijkere koper gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 1 keer wat verkocht via marktplaats. Dat was de eerste en laatste keer
Ja alleen had ik toen geen krabpaal enz wat hier moet staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij staat er al een paar jaar, alleen nu is hij leeg
YES YESquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer hongerig makende stories, awwyissss
M'n eigen Michael Jackson.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UhmLekker divers en inclusief
![]()
En daar heb ik meteen iets meegedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net toch al tips genoemd jonge.
Mijn weekend is nog leeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch twee slaapkamers?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen had ik toen geen krabpaal enz wat hier moet staan.De kooi staat ook ongeveer tegen het enige lege plekje muur in mijn huis.
Lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn weekend is nog leeg.
En dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden.
Ja maar de kamer waar mijn computer staat is gewoon klein hok.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch twee slaapkamers?
Inc. privé optreden.quote:
Kan je je computer bereiken als het hok er staat? Indien ja: geen probleem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar de kamer waar mijn computer staat is gewoon klein hok.
Joejoequote:
Misschien daar maar even wat gaan schuiven ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je je computer bereiken als het hok er staat? Indien ja: geen probleem.
Hm?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit m'n verwijzing in m'n inbox te kijken, alsof een paar extra dagen het verschil gaat maken ook.
Mijn hok staat vol met wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je je computer bereiken als het hok er staat? Indien ja: geen probleem.
"Even"quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hok staat vol met wasHet moet maar even.
Oh, niets waar ik dood aan ga hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat heb ik momenteel met de slaapkamer. M'n zolder staat vol met kluszooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hok staat vol met wasHet moet maar even.
Fijn dat het balletje aan het rollen isquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, niets waar ik dood aan ga hoor.
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik alles heb opgevouwen kan er weer een nieuwe was bij.
Zolang je nog van A naar B komt..quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de woonkamer heeft vier dagen lang ook nog het grote droogrek gestaan
Caafs onbereikbaar. Gewoon niet voeren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je nog van A naar B komt..
Zodat hij 'm ook kan gebruiken zeker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik wel van kerel te horen gekregen dat ik een 3D-printer in "zijn" hok neer mag zetten.@:dezwabber
Alsof ik niet genoeg hobby's heb ook.
MadeWoedendquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caafs onbereikbaar. Gewoon niet voeren.
Ben er nog nooit geweest.quote:
In Made wel. MadeWoedend ken ik nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
(denk ik)
Nou, wat vreemd weer, allemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Made wel. MadeWoedend ken ik niet
Ja joh, serieus altijd al willen hebben het rattenstronthok van Ama.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed verhaaltje erbij en een US-type valt er zo voor.
Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, wat vreemd weer, allemaal.
Akkoord.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, serieus altijd al willen hebben het rattenstronthok van Ama.
De inwoners niet.quote:
Dat is toch zo gebeurd?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn plannen dit weekend zijn mijn nieuwe telefoon instellen. 😅
Hangt af van de telefoon, lijkt mij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch zo gebeurd?
Nee toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch zo gebeurd?
Meer van de gebruiker, denk ik. 😅 🤭quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt af van de telefoon, lijkt mij.
Ga je van Android naar Android? Dan kan je via Smart Switch alles overzetten!quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee toch?Ik moet toch al mijn apps overzetten enzo? 🤔
Achgos, reageert ze niet op je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, serieus altijd al willen hebben het rattenstronthok van Ama.
Dat is tegenwoordig toch zeker 12 seconden werk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan, maar er zijn opties om de apps 1 op 1 over te zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer van de gebruiker, denk ik. 😅 🤭
dat doet google redelijk zelfstandig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee toch?Ik moet toch al mijn apps overzetten enzo? 🤔
Is gewoon een doodserieus antwoord hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achgos, reageert ze niet op je.
Ja, ik blijf op Android.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je van Android naar Android? Dan kan je via Smart Switch alles overzetten!
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet google redelijk zelfstandig.
maar je moet wel weer overal opnieuw inloggen en zo
Dan is het heel makkelijk. Zorg dat je een USB-C-kabel hebt, inpluggen en dan wijst het zich vanzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik blijf op Android.
Oh god.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet google redelijk zelfstandig.
maar je moet wel weer overal opnieuw inloggen en zo
leuker kunnen we het niet makenquote:
Nou. We gaan het zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het heel makkelijk. Zorg dat je een USB-C-kabel hebt, inpluggen en dan wijst het zich vanzelf.
Ook niet bepaald makkelijker dusquote:
Met Smart Switch kunnen zelfs mensen met het Syndroom van Down een nieuwe telefoon aanschaffen.quote:
Anders DM maar (als je dat dan nog kan!), help ik je verder.quote:
Ja hier ook!quote:
Ik kan sowieso via de laptop nog FOK!ken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders DM maar (als je dat dan nog kan!), help ik je verder.
je mag zaterdag en zondag gewoon doorgaan hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooooow
Het is ineens woensdag
En al half 11 geweest
Stop
de
tijd
Gelukkigquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan sowieso via de laptop nog FOK!ken.
Ik heb het syndroom van nieuwe technieken zijn eng.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Smart Switch kunnen zelfs mensen met het Syndroom van Down een nieuwe telefoon aanschaffen.
Doorgaan met wat? Leven?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag zaterdag en zondag gewoon doorgaan hoor
I see what you did there.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Smart Switch kunnen zelfs mensen met het Syndroom van Down een nieuwe telefoon aanschaffen.
werken, althans, ik neem aan dat je werkweek te hard gingquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaan met wat? Leven?
Ik heb meer informatie nodig.
Alles gaat te snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
werken, althans, ik neem aan dat je werkweek te hard ging
Betaald worden om uit lekker eten te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles gaat te snel
En ik ga niet in het weekend werken, want daar word ik niet voor betaald
Ik ga alleen vies uit eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaald worden om uit lekker eten te gaan.
Klinkt bijna escort -achtig, maar dan met etenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaald worden om uit lekker eten te gaan.
Daar ben je 48 uur mee bezig?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mij trouwens niet heugen dat ik ooit ergens ontzettend vies heb gegetenquote:
Plausibelquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat hij 'm ook kan gebruiken zeker.
Amateur, jongeuhhhhquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
SocialDeal heeft een driegangenmenu bij de Indiër maar ik heb alleen aan het hoofdgerecht al genoeg.
Moet gelijk aan die meme denken xDquote:
Geen idee. Misschien om alleen al de simkaart over te zetten wel.quote:
PIELENquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien om alleen al de simkaart over te zetten wel.
Van de Indiër of wa?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zie ik zo'n smerig filmpje op Insta en denk ik, laat maar.
hoe oud was jij ook al weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met leeftijd te maken?quote:
Ben je dieet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb blauwschimmelkaas, rijstcrackers, sinaasappelsap, blauwe besjes, augurken, passievruchten en leverworst in huis als lunch, gaat een feestje worden verdomme.
Ouderen hebben wat meer moeite met technologiequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heeft dit met leeftijd te maken?
Kan toch nooit zolang duren?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook rijstwafels, komt wel dichtbijquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TIA in de supermarkt gisterenavond eerder denk ik.
Hepatitis AHquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb blauwschimmelkaas, rijstcrackers, sinaasappelsap, blauwe besjes, augurken, passievruchten en leverworst in huis als lunch, gaat een feestje worden verdomme.
Die zijn licht traumatiserend, vooral van die straattentjes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wel in India zelf. Gelukkig. Maar toch.
Ja, die pannen vol diarree.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn licht traumatiserend, vooral van die straattentjes.
Ik mis een woordquote:
quote:
Ben je dieetquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis een woord![]()
BEN JE OP DIEET ?
Beetje net zoals alle KSC-ersquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
De zon schuchter maar op zich wel lekker vandaag.
De simkaart uit mijn huidige telefoon moet met zo'n speciaal meegeleverd pinnetje. Dat moet ik dan eerst gaan zoeken of ik dat überhaupt nog heb.quote:
Blegh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook rijstwafels, komt wel dichtbij
Wie zijn er allemaal lekker dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje net zoals alle KSC-ers
Oorbel is ook goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De simkaart uit mijn huidige telefoon moet met zo'n speciaal meegeleverd pinnetje. Dat moet ik dan eerst gaan zoeken of ik dat überhaupt nog heb.
Iedereen hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal lekker dan?
Jij denkt dat Luctor die zo heeft liggen?quote:
Die zal Luc vast in huis hebbenquote:
Ja, dit.quote:
Ik kreeg bij mijn nieuwe telefoon ook gewoon weer zo'n dingetje erbij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De simkaart uit mijn huidige telefoon moet met zo'n speciaal meegeleverd pinnetje. Dat moet ik dan eerst gaan zoeken of ik dat überhaupt nog heb.
Dat mandarijntje is daar ook wel hard aan toe en die roept al zijn vriendjes en die gaan allemaal zonder schilletje over je heen rollen terwijl ze zachtjes piepen.quote:
Zelf bleghquote:
Ik welquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zal Luc vast in huis hebben
Ja, maar jijquote:
Zal jou een bleghquote:
* gaat naar Marktplaats.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij
Jij zal vast ook nog wel ergens een Stuka in de achtertuin hebben
Niet zo praten over mijn rijstwafelsquote:
Staan alleen te dure spullen opquote:
Ja duhquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zal Luc vast in huis hebben
Die hoef ik niet te etenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo praten over mijn rijstwafels
Hij zit nu in m'n buikje, verteerd door maagsappen, dus hij moet even dimmen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mandarijntje is daar ook wel hard aan toe en die roept al zijn vriendjes en die gaan allemaal zonder schilletje over je heen rollen terwijl ze zachtjes piepen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Te koop rattenkooi, zgan, wegens zeer onverwachte komst nieuw poepbeest, 10.000 euro.
quote:
Wellicht heb ik geluk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn nieuwe telefoon ook gewoon weer zo'n dingetje erbij.
En dan nog helemaal tot het weekend wachten tot je ermee aan de slag kunt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht heb ik geluk.
Eerst wachten tot DHL langs komt vanavond.
Smiecht.quote:
Of vrijdag tijdens werktijd al ermee aan de slag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog helemaal tot het weekend wachten tot je ermee aan de slag kunt.
Ga ik tegen je baas zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of vrijdag tijdens werktijd al ermee aan de slag.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik tegen je baas zeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik tegen je baas zeggen
quote:
quote:
quote:
quote:
Dan pas?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of vrijdag tijdens werktijd al ermee aan de slag.
Even oprechte interesse, maar is dat een Zeeuwse uitdrukking, want ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fiets is al klaar. Straks in lunchpauze er even om
Doet nooit iemand hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is in je hoofd écht groter dan het in praktijk gaat zijn.
Waarschijnlijk wel. Maar dat heb ik vaker met dingen. Dat ik er helemaal tegenop zie en vervolgens stelt het weer niks voor en is het sneller afgerond dan vooraf bedacht .quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is in je hoofd écht groter dan het in praktijk gaat zijn.
Jij hebt ook heel veel verstandquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hoofd is altijd groter dan ik verwacht.
Uh.. Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even oprechte interesse, maar is dat een Zeeuwse uitdrukking, want ik had er nog nooit van gehoord.
Herkenbaar. Dat een muts bij een ander cute oversized is en dat je zelf de striemen in je voorhoofd hebt staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
hahahahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt ook heel veel verstand
Als je snorharen er doorheen passen, past de rest ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb medelijden met m'n moeder, zo'n groot hoofd heb ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat een muts bij een ander cute oversized is en dat je zelf de striemen in je voorhoofd hebt staan.
Aangenomen dat je 'm überhaupt op je kop geschoven krijgt.
IK HEB GEEN SNOR.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je snorharen er doorheen passen, past de rest ook.
Zoiets als aanrijden en afgewerkt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh.. Ja.
Ergens om gaan (om boodschappen gaan bijv.) is inderdaad een Zeeuwse uitdrukking.
Maar daar ben ik ook pas een paar jaar geleden achter gekomen dat dat zo is.
Boksquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met m'n moeder, zo'n groot hoofd heb ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met m'n moeder, zo'n groot hoofd heb ik.
Oh ja, ik weet niet hoe dat bij een baard werkt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB GEEN SNOR.
Alleen een baard.
Vind zulke plaatselijke uitdrukkingen echt leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh.. Ja.
Ergens om gaan (om boodschappen gaan bijv.) is inderdaad een Zeeuwse uitdrukking.
Maar daar ben ik ook pas een paar jaar geleden achter gekomen dat dat zo is.
Ja, maar die worden dan weer hier niet gebruikt, maar is meer Oost-Nederlands, denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets als aanrijden en afgewerkt?
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet niet hoe dat bij een baard werkt.
Je hebt hier aanrijroutes voor fietsersquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar die worden dan weer hier niet gebruikt, maar is meer Oost-Nederlands, denk ik.
Ken je de ziekte van Rupke?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ergens bij Eindhoven zeggen ze altijd, "die ene is net een viske met een hardstenen kupke"
En worstenbroodjes met dichte achterkantjes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets als aanrijden en afgewerkt?
Lijkt me niet veilig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt hier aanrijroutes voor fietsers
Of aan Brabanders.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aanrijden, dan moet ik aan een ongeluk denken.
Flikkeren die worstjes uit het brooike.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En worstenbroodjes met dichte achterkantjes.
Open achterkantjes zijn voor halfjes
@bitterbalquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ook
Dat je oren sneller groeien dan je kupke.
Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is min of meer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |