Neen. Niet een andere naam, dé naam. Hoe dan ook, jullie aanbidden niet dezelfde god als Joden en Christenen.quote:
2-1quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Neen. Niet een andere naam, dé naam. Hoe dan ook, jullie aanbidden niet dezelfde god als Joden en Christenen.
En morgen vandaag gaat PSV verliezen.
Zie je wel het grotere plaatje?quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Ja god is great. Alleen zo enorm jammer dat er dagelijks duizenden kinderen kanker krijgen en ook dagelijks duizenden kinderen sterven aan kanker. Lekker god zeg. wow. fuck that shit!
Zo ey, wat een agressie.. dit heb jij niet getypt maar een djinn/demon die je even heeft overgenomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Ja god is great. Alleen zo enorm jammer dat er dagelijks duizenden kinderen kanker krijgen en ook dagelijks duizenden kinderen sterven aan kanker. Lekker god zeg. wow. fuck that shit!
Er zijn veel meer kinderen die geen kanker krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Ego is van de duivel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben great, ik weet het TS. Bedankt voor het bevestigen hoe goed ik ben.
Dan moet je eerst definiëren wat God is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Waarom is dit topic verplaatst
[..]
Ego is van de duivel.
Jij/wij zijn niks, een 0. Alleen God is 1.
Alleen op die manier kan God je leiden , anders ben je al geladen (door de duivel).
Je moet je ego(nafs) verslaan
Graag gedaan manquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Prijs God de heer voor al het moois op aarde.
Ja, er zijn er veel meer mensen die niet stierven in de holocaustquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kinderen die geen kanker krijgen.
Ongeneeslijk ziek zelfs. Een ongeleid projectiel met een kort lontje, een loose cannon met een kapot hoofd. Je hebt geen flauw benul met wie je hier te maken hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |