SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lekker positief ookquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Post van vandaag is al aangemeld. Ze zijn er vroeg bij.
Welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat stond daar niet.
niet gekliktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Politiek geneuzel, niet geklikt, lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Mmmmm, liberal tears for breakfast
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @bitterbalquote:
Die clown en die acro...quote:
Of dit, is wel logischerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet aanwezig. Ik verdenk @:bitterbal
heb je nieuwe vrienden gewonnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht post van de Vriendenloterij
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren naar de bioscoop geweest. Er zat iemand achter me te hoesten en te proesten en te rochelen. Kan de plannen voor aankomend weekend wel vast afzeggen.
Ik niet. Toch krijgen we het elke week door de brievenbus geramdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht post van de Vriendenloterij
Misschien kan een mandarijntje me nog redden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je immuunsysteem zo slecht afgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |