Ik denk meer. Voor 20m platdak prefab hebben wij eind 2023 een offerte gehad van 70k, gevelbekleding was daar nog niet in meegenomen. En dat was een aanbieder die best scherp geprijsd was.quote:
Alles is ook weer duurder dan 3 jaar terug, de offerte is natuurlijk van het begin van die periode.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk meer. Voor 20m platdak prefab hebben wij eind 2023 een offerte gehad van 70k, gevelbekleding was daar nog niet in meegenomen. En dat was een aanbieder die best scherp geprijsd was.
En toen schreef je hem: in geen 70k jaar hippie!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk meer. Voor 20m platdak prefab hebben wij eind 2023 een offerte gehad van 70k, gevelbekleding was daar nog niet in meegenomen. En dat was een aanbieder die best scherp geprijsd was.
Ja vloerverwarming, geen lichtstraat en alles wat past bij een jaren 30 woning. We willen een pui met een schuifdeur.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef Seven. het volgende:
TS, je omschrijving is wel heel summier. Wat wil je precies aan laten bouwen? Moet er vloerverwarming in? Wat voor dak? Welke gevelbekleding?
En.. zit de BTW er bij in voor die online prijzen?
Schuifpui past niet echt bij een jaren 30 woningquote:Op maandag 27 januari 2025 23:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja vloerverwarming, geen lichtstraat en alles wat past bij een jaren 30 woning. We willen een pui met een schuifdeur.
Het is een uitbouw van de woonkamer aan de tuinkant. BTW is een goeie, dat komt er altijd bij natuurlijk. Online melden ze dat niet.
Ik wilde zeggen, kijk even in mijn topic. Maar ik heb alle foto's verwijderd vanwege verkoop.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja vloerverwarming, geen lichtstraat en alles wat past bij een jaren 30 woning. We willen een pui met een schuifdeur.
Het is een uitbouw van de woonkamer aan de tuinkant. BTW is een goeie, dat komt er altijd bij natuurlijk. Online melden ze dat niet.
Ja volledig afgewerkt.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Schuifpui past niet echt bij een jaren 30 woning(kijk ook eens naar zo'n harmonicawand, betere verbinding binnen buiten en je behoudt het jaren dertig karakter).
Op zich, het is maar 15m. Moet 'ie ook volledig afgewerkt zijn? Stucen, vloer netjes doorgelegd dus volledig vernieuwen?
Gewoon offertes aanvragen bij minimaal 3 aanbieders. En dan ook gesprek, online weet je alsnog vrijwel niks.quote:
Dit dus en een plannetje laten schetsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon offertes aanvragen bij minimaal 3 aanbieders. En dan ook gesprek, online weet je alsnog vrijwel niks.
En bij onderheien?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:09 schreef Buikboor het volgende:
bouwen is gemiddeld 1000 euro / m3 bij fundaties op staal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |