abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2000 @ 14:36:45 #1
7495 moncherie
ik ben gek , nu de wereld nog
pi_571743
sorry mensen , maar ik hoop nou toch echt dat Dezeuree degene is die het huis zal gaan verlaten. Ik heb nou echt nog nooit zo'n kansloos mens gezien. Geen vrienden , behalve haar hond dan die ook gelijk haar beste is!!!!. En dan ook nog gaan zoenen met iemand die 3 sec ervoor over zijn nek is gegaan . Hoe hopeloos ben je dan man. Lekker met je tong in iemand zijn bek roeren terwijl de restjes kots er nog inzitten. Nou bedankt , van mij ze eruit. Help me effe mee om dit onsmakelijke mens , kansloos als ze is uit het huis te gooien...en geef ook even jouw mening over dit wezen..desiree
bedankt!
when i am dead, burry me upside down, so the world can kiss my ass
  donderdag 21 december 2000 @ 14:39:41 #2
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_571762
Volgens mij zijn er zat andere topics die dit behandelen.
Slotje?
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_571813
Zeg dat wel man, wanneer!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_571821
Antwoord op topic: Vanavond 23.00 uur....

Ehmmmm, waar blijft de *poef*???

O+. Ripley. O+.
pi_571855
Poef zit op de chat...
pi_571879
Hoi Moncherie en welkom, om het een beetje overzichtelijk te houden wordt er hier niet voor bijna elke opmerking een topic geopend. Dit komt omdat het BB forum nog al druk is en we willen voorkomen dat er straks een 10 tal topics zijn met hetzelfde onderwerp.

Kijk gewoon op je gemak of je een topic vindt waar je deze post ook had kunnen plaatsen.

*poef* (wordt wel voorspelbaar he)

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')