Winparts idem dito.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef Eix het volgende:
Autodoc.![]()
Al vul je alles nog correct in, kijk niet gek op als je een ander onderdeel krijgt dan waarvoor je betaalt. Het is dat ik nu wel een mooi verhaal heb voor verjaardagen. Maar eens maar nooit weer.![]()
En dan heb je ook nog de consumenten die bij autodoc en co de prijs ophalen van een onderdeel en dan bij de garage gaan klagen dat ze meer vragenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef Eix het volgende:
Autodoc.![]()
Al vul je alles nog correct in, kijk niet gek op als je een ander onderdeel krijgt dan waarvoor je betaalt. Het is dat ik nu wel een mooi verhaal heb voor verjaardagen. Maar eens maar nooit weer.![]()
Een maat van me is monteur, mensen komen zelfs met temu-achtige onderdelen aan met de vraag of hij die kan monteren.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de consumenten die bij autodoc en co de prijs ophalen van een onderdeel en dan bij de garage gaan klagen dat ze meer vragen
En dan even voorbij gaan dat ze een of ander C merk online kunnen bestellen en de levertijd een paar dagen is ipv 2 uur
Vaak is het bij de garage wel minimaal het dubbele van het online kost, ook als het exact hetzelfde onderdeel van dezelfde fabrikant (want anders is het idd appels met peren vergelijken). Dus als je het niet per sé binnen 2 uur nodig hebt kan je dat een hoop geld besparen, als je het ook nog even zelf kunt monteren.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de consumenten die bij autodoc en co de prijs ophalen van een onderdeel en dan bij de garage gaan klagen dat ze meer vragen
En dan even voorbij gaan dat ze een of ander C merk online kunnen bestellen en de levertijd een paar dagen is ipv 2 uur
Niet vreemd als ze ¤80 per uur vragenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een maat van me is monteur, mensen komen zelfs met temu-achtige onderdelen aan met de vraag of hij die kan monteren.
Dit bestellen en er zelf op knallen. Moeilijk is het echt niet. bout losdraaien. Kabels aansluiten en bout terug aanspannen. Zal me 90 euro kostenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vaak is het bij de garage wel minimaal het dubbele van het online kost, ook als het exact hetzelfde onderdeel van dezelfde fabrikant (want anders is het idd appels met peren vergelijken). Dus als je het niet per sé binnen 2 uur nodig hebt kan je dat een hoop geld besparen, als je het ook nog even zelf kunt monteren.
Zijn leuke verjaardag verhalen, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef Eix het volgende:
Al vul je alles nog correct in, kijk niet gek op als je een ander onderdeel krijgt dan waarvoor je betaalt.
Voor een spiegel is met name het bouwjaar belangrijk niet het type motor. Dus KW is de kangoo 2 dacht ik vanaf 2008?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dag lieve FOK!users,
In Nederland als je je kenteken ingeeft op websites zoals autodoc weet je je meteen welke type auto je hebt en kan je gerust auto onderdelen bestellen. In Mijn land, België staan kentekens op naam gekoppeld en niet aan de auto (koop je een nieuwe auto gaat je kenteken mee) En dat is nu het grootste probleem. Ik moet dus zelf achterhalen welke type wagen ik precies heb. Ik heb namelijk een linkerzijspiegel nodig.
Gegevens die ik weet en dat ik kan delen
Merk: Renault
Variant: KW27
Versie: KW27B
Handelsnaam: Kangoo
Motorinhoud:1461
Motorvermogen 55 (is dat dan de 55kw? )
de keuzes op autodoc
[ afbeelding ]
Kan iemand me vertellen dat ik juist zit? want snap er geen hol van
Ik zie ook die KW27 nergens staan.
|