Mijn middelbare school-jaren waren 1993-1998.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heerlijke tijd de middelbare school (2000-2006). Precies de ervaring die jij had
Waarom ben jij zo tegen kinderrechten?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom moet jij bepalen hoe ouders hun kind opvoeden?
Waarom denk jij dat je beter weet hoeveel privacy een kind nodig heeft en hoeveel begeleiding etc dan de ouders zelf?
[..]
Ja jij bepaald dus hier op detailniveau wat men wel of niet zou moeten mogen.
[..]
Beetje je eigen opvoed normen opdringen aan andere ouders.. Ach kom. Zij zijn de ouder, niet jij.
Notificaties op de telefoon? De tijden veranderen maar dat gaat wel erg ver. Dat voelt aan als 24 uur per dag controle. Ik ben geen deskundige maar ik ben O zo blij dat dit in mijn schooltijd(lager onderwijs) niet bestond.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor 2010 had nog geen enkele ouder 24/7 toegang en konden kinderen gewoon lezen. Sowieso het idee dat betrokkenheid van ouders beter is met meer notificaties op hun telefoon
De tijd waarin je als kind geen product was met performance indicators, maar het doel was om je wat bij te brengen. Dat is nu compleet zijn doel voorbij geschoten. De rapportering en monitoring is een doel op zich zonder duidelijke grondslag.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mijn middelbare school-jaren waren 1993-1998.
Ik gok dat jouw jaren zo ongeveer de laatste geweest zijn waarin het nog zo was.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom ben jij zo tegen kinderrechten?
Andere tijden, andere beweegredenen,quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Je bent knettergek man. Mijn ouders kregen geen notificatie als er een cijfer binnen was, dus bemoeiden ze zich nooit met school en had ik geen verantwoordelijkheid?
Wat voor stupide waanzin is er volgens jou nog meer dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Andere tijden, andere beweegredenen,
Als je grote motivator is dat het zielig is voor de kindertjes is dat een rode vlag voor stupide waanzin.
Ik heb een kind in de 2de van de middelbare en ik heb nog nooit een notificatie van Magister gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, maar hoe weten sommige ouders anders dat hun zoonlief een 5 heeft gehaald voordat ze het zelf weten? Een email of app notificatie is waar ik dan aan denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |