ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtfquote:
Stel het voor op je werk.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtf
echt alsof er al niet genoeg aan gedaan gaat worden? ik krijg er een beetje American X gevoel bij zowat van dat er meer voordelen moeten komen voor vrouwen?
Ik zie dat totaal niet he in werk of sfeer dat vrouwen niet geaccepteerd worden, maar dit is een coorperate ding waarmee ze wss punten scoren, het werkt voor geen meter, maar ok.
Ik ben voor veel meer vrouwen aannemen in mijn team. ik ben alleen maar voor, maar wel op zelfde voorwaarden als voor mannen.
Waar heb jij het opeens over?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet bij ons op werk, heel initiatief van "vrouwen van "werkgever"). wtf
echt alsof er al niet genoeg aan gedaan gaat worden? ik krijg er een beetje American X gevoel bij zowat van dat er meer voordelen moeten komen voor vrouwen?
Ik zie dat totaal niet he in werk of sfeer dat vrouwen niet geaccepteerd worden, maar dit is een coorperate ding waarmee ze wss punten scoren, het werkt voor geen meter, maar ok.
Ik ben voor veel meer vrouwen aannemen in mijn team. ik ben alleen maar voor, maar wel op zelfde voorwaarden als voor mannen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?
Niet dat ik ziequote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er post gedeletet tussen dat Fogel zei dat hij de was gaat doen morgen en het kree verhaal?
Je bent niet alleen.quote:
nee hoor?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
nee maar snap je wat ik bedoel he?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga 2 schroevendraaiers in het stopcontact stoppen. Dat is prettiger dan hier blijven.
Wij zijn dts.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:14 schreef kree het volgende:
wat ik wil zeggen. als ik kijk in waar ik in werk enzo en collega's. wij hebben geen probleem met vrouwen aannemen.
Wat er afgewezen wordt ligt niet aan ons maar aan managers. dus ga je vanuit die beoordelen op past of met werkzaamheden kennis etc.
Het idee is dat we dat moeten laten gaan en vrouwen voorrang geven op mss beter gekwalificeerd mannen?
Tja. zeg maar neem iemand minder technisch aan omdat vrouw is ipv man die meer is, dat is het vandaar vergelijk met American history x.
helemaal ok, mits zelfde opgeleid enzo en op zelfde aangenomen als mannen, dat voorkeur op vrouw dan ipv man die mss meer kennis heeft???? daar ben ik tegen.quote:
Ik zou jou aannemen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |