Wel een ijdel mannetje, maar hij heeft wel charisma wat ontbrak tot nu toe daar.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef ben34567 het volgende:
Denk dat oudere David niet met een tactiek is gekomen; gewoon er goed uitzien voor de fb boomer vrouwen
Hij zat net heel stoer te vertellen dat hij een grote achterban had.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang Jeffrey maar vertrekt
Zelfs daar issie niet mee bezig. Als we het over dooien hebben, dat vind ik hem een dooiequote:Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef ben34567 het volgende:
Denk dat oudere David niet met een tactiek is gekomen; gewoon er goed uitzien voor de fb boomer vrouwen
Dat is ze ook en daar heeft ze al een beetje van laten zien. Het is nog maar de tweede dag dus al ze een paar dagen verder is dan zullen er wel meer ergernissen zijn ontstaan bij sommige bewoners.quote:
Qua uiterlijk vond ik het wel prettig toen hij binnenkwam. Maar dat is maar de eerste indruk. Een mooi bord hoeft nog geen lekker eten te hebben. Geef mij dan maar een bord met wat barstjes en krasjes die een lekkere maaltijd draagt.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef ben34567 het volgende:
Die plek heeft Sharice al opgeëistquote:Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
. Als we het over dooien hebben, dat vind ik hem een dooie
Dat kan maar dan hoef je nog geen kent te kiezen. Kijk gewoon eerst even aan en probeer met iedereen wat te bonden..quote:Op zondag 26 januari 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. En ik neem aan dat hij ook streams heeft gekeken. Dan zegt die keuze ook wel wat. Gisteren zat hij met dat foute groepje en het ging de hele tijd over Jane en de 'relatie' van Jeffrey en Jolien. Dan zit je in mijn ogen flink voor lul als een volwassen man
'De gasten'quote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aan wie irriteert jeffrey zich nou weer?
een van de davids; denk de jongerequote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
Aan wie niet. De puber vind het te druk in huisquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |