Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Eten zonder zout is wel vies vind ik
maar ja

hahahaquote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : We maken gewoon een ovenschotel jongens !!!
Sharice : We hebben alleen geen oven...

dat waren dan lege potjes want het was ook opquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat zout en peper moesten ze dus weer inleveren

Het zal wennen na verloop van tijd..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.

Het is gewoon ongezond , meeste mensen eten veel te zout..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal wennen na verloop van tijd..

quote:

quote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : We maken gewoon een ovenschotel jongens !!!
Sharice : We hebben alleen geen oven...

Is elke week zo snel, ik snap dat ook niet. Hebben vast opslagkoelcel daar BBquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:
Het staat al klaar, dit is dus vooraf al bekokstooft.

Ik ook al 40 jaarquote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.

De vis is volgende week in de aanbiedingquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]

besef.. al die menu's staan daar gewoon al klaar
menu a en b gaan mee naar huis met de FEBO

miss staan alle opties klaar maar dit was wel erg snel inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:

Volgens mij zeiden jullie hetzelfde?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij wil , ik ga met jou niet meer in discussie

Daar dacht ik ook net aan. En die boerenkool moet toch in de koelkast?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]

besef.. al die menu's staan daar gewoon al klaar
menu a en b gaan mee naar huis met de FEBO

Net als in 2021.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt echt tijd dat BB een paar koffers die hut inflikkert, wie weg wil kan nu gaan ....

Precies.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt echt tijd dat BB een paar koffers die hut inflikkert, wie weg wil kan nu gaan ....

quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
 dan is er ook weer meer eten voor de rest
 dan is er ook weer meer eten voor de rest   

Ja ga , nu directquote:Op zondag 26 januari 2025 12:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij naar huis wilt

oh zie nu dat jou dat ook al opviel!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:

ja normaal bewaar je dat in de koelkast (ik wel)quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. En die boerenkool moet toch in de koelkast?

Oh doen ze nu ook..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja normaal bewaar je dat in de koelkast (ik wel)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |