SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Een rgb lamp. Cadeautje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat heb je bij de Ikea gekocht?
Ik nietquote:
Ik ook niet. Ga denk ik wel even het winkelcentrum hier in. Koopzondagquote:
Paps viert zijn verjaardag, is wel belangrijkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga denk ik wel even het winkelcentrum hier in. Koopzondag
Snap ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paps viert zijn verjaardag, is wel belangrijker
Thanksquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
72 en nog best vitaalquote:
yepsquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
72 en nog best vitaal
Lekker met mams van pensioen genieten en met de camper weg
Dat hoop ik ook. Paar jaar geleden kantje boord geweest maar hij mag nog lang pa en opa zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wel lekker ja. Hopelijk blijft dat nog lang zo
Hm, misschien moet ik morgen ook maarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps
ik wil zelf wat kleine dingen hebben en na wat heen en weer gepraat met collega neem ik ook een kastje voor dr dochter mee; handig combineren enzo
In Leiderdorp gaat het nooit meer gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik morgen ook maar
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Leiderdorp gaat het nooit meer gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |