SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Een rgb lamp. Cadeautje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat heb je bij de Ikea gekocht?
Ik nietquote:
Ik ook niet. Ga denk ik wel even het winkelcentrum hier in. Koopzondagquote:
Paps viert zijn verjaardag, is wel belangrijkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga denk ik wel even het winkelcentrum hier in. Koopzondag
Snap ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paps viert zijn verjaardag, is wel belangrijker
Thanksquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
72 en nog best vitaalquote:
yepsquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
72 en nog best vitaal
Lekker met mams van pensioen genieten en met de camper weg
Dat hoop ik ook. Paar jaar geleden kantje boord geweest maar hij mag nog lang pa en opa zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wel lekker ja. Hopelijk blijft dat nog lang zo
Hm, misschien moet ik morgen ook maarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps
ik wil zelf wat kleine dingen hebben en na wat heen en weer gepraat met collega neem ik ook een kastje voor dr dochter mee; handig combineren enzo
In Leiderdorp gaat het nooit meer gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik morgen ook maar
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Leiderdorp gaat het nooit meer gebeuren
Maakt voor mij niet veel verschil, Delft of Leiderdorp.quote:
Ik had kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet veel verschil, Delft of Leiderdorp.
Ik ook is maar een dorp verderopquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan inprinciepe fietsen naar ikea
Ja, kan ik ook. 1 uur 18 minuten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog naar de Ikea, matrassen terugbrengen omdat ze kut liggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog naar de Ikea, matrassen terugbrengen omdat ze kut liggen
Ja had een nieuw topdekmatras gekocht omdat mijn oude zijn beste tijd had gehad. De nieuwe leek niet heel veel beter te slapen dus dacht ik dat het aan de matrassen lag, dus daar ook maar nieuwe van gehaald. Heb die er vorige week opgelegd en werd elke nacht wakker door pijn in mijn onderrug die met de nacht erger werd. Maar topdekmatras kan ik nog wel met de auto brengen want dat rol je zo op, de ondermatrassen ga ik niet in de auto krijgen, dus even kijken hoe dat moet.quote:
Ik las puntmuts.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had een nieuw topdekmatras gekocht omdat mijn oude zijn beste tijd had gehad. De nieuwe leek niet heel veel beter te slapen dus dacht ik dat het aan de matrassen lag, dus daar ook maar nieuwe van gehaald. Heb die er vorige week opgelegd en werd elke nacht wakker door pijn in mijn onderrug die met de nacht erger werd. Maar topdekmatras kan ik nog wel met de auto brengen want dat rol je zo op, de ondermatrassen ga ik niet in de auto krijgen, dus even kijken hoe dat moet.
Hoe lees jij puntmutsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las puntmuts.
Als ik niet twee bakken koffie naar binnen had gegooid voor ik naar m'n wedstrijd ging, was ik nu gaan slapen
Ja ik zie er niet eens een woord in wat er ook maar enigszins op lijkt, zelfs niet als je dubbel kijktquote:
quote:
Ik ben er nog even!quote:
Hier wat minderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ook. Te veel cafeīne
Ach, niet minder gezellig.quote:
Hier ook niet, duik er zo eens in. Morgen genoeg te doenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, niet minder gezellig.
Ik heb m'n kwark op, dus er is nu niets dat me tegenhoudt om naar bed te gaan nu.
Waar las je puntmutsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las puntmuts.
Als ik niet twee bakken koffie naar binnen had gegooid voor ik naar m'n wedstrijd ging, was ik nu gaan slapen
Niet meer nodig nu het genormaliseerd is.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Het puntmutsenuurtje is ook afgeschaft lijkt het
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer nodig nu het genormaliseerd is.
Een deursensor. Voor als je niet zeker weet of er nou deur is of niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag vanmiddag een deursensor op de lampenafdeling die ik stiekem wel wil hebben
Prutsersquote:Op zondag 26 januari 2025 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Per ongeluk blauwe afgevende meuk erbij
Preciesquote:Op zondag 26 januari 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deursensor. Voor als je niet zeker weet of er nou deur is of niet.
Nolk.quote:
ze kunnen het tegen betaling thuis omruilenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had een nieuw topdekmatras gekocht omdat mijn oude zijn beste tijd had gehad. De nieuwe leek niet heel veel beter te slapen dus dacht ik dat het aan de matrassen lag, dus daar ook maar nieuwe van gehaald. Heb die er vorige week opgelegd en werd elke nacht wakker door pijn in mijn onderrug die met de nacht erger werd. Maar topdekmatras kan ik nog wel met de auto brengen want dat rol je zo op, de ondermatrassen ga ik niet in de auto krijgen, dus even kijken hoe dat moet.
Ja had ik gezien, kost wel 60 euro, maar ja anders staat het hier ook alleen maar in de wegquote:Op zondag 26 januari 2025 01:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen het tegen betaling thuis omruilen
maar je moet wel naar 'jouw' ikea vanwege het bezorg gebied
geen nieuwe ratten meer, of voorlopig niet meer?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker. Heb niet eens de ruimte om hem te bewaren.
Sowieso eerst niet meer. Misschien ooit in de toekomst.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
geen nieuwe ratten meer, of voorlopig niet meer?
Misschien is ie dat ookquote:Op zondag 26 januari 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
Het is wel erg leeg zo.
[ link | afbeelding ]
(Muur lijkt door de foto wel extreem geel 😂)
En vraag ze om zo’n plastic hoes in de winkel. Daar moet je hem indoen als ze hem komen halenquote:Op zondag 26 januari 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, kost wel 60 euro, maar ja anders staat het hier ook alleen maar in de weg
Wat gaat het worden vandaag? Crispy pork?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
K heb gefrituurd. Wacht nu op een snack
Nee shrimp 🍤quote:Op zondag 26 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat gaat het worden vandaag? Crispy pork?
Ja daarom moet ik sowieso naar de winkel, maar topdek kan ik oprollen dus die neem ik zo wel gelijk meequote:Op zondag 26 januari 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En vraag ze om zo’n plastic hoes in de winkel. Daar moet je hem indoen als ze hem komen halen
Ja, zo gaat dat als je ouder wordt.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Kon niet slapen vannacht en nu weer vroeg wakker
Het is wel beetje geel geworden natuurlijk na al die jaren maar zo extreem zijn alleen de kozijnen enz (die nooit wit waren van zichzelf).quote:Op zondag 26 januari 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is ie dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Hahaha wtf. Noa is binnen 48 uur ineens een knuffel rat geworden.![]()
Ja zei ze hij lag drie uur op mn schoot en gisteren lag die in mn nek te slapen.
handigste is als je een nieuw matras uitzoekt in de winkel en het dan bij de klantenservice balie gaat omruilen. Dan vertel je ze daar wel matras je wilt en kunnen ze het in systeem regelenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik sowieso naar de winkel, maar topdek kan ik oprollen dus die neem ik zo wel gelijk mee
Ja snap er niks van. Hij was hier ook wel lief hoor maar dit deed hij niet bij mij of Solo.quote:
Kun jij niet nog een goed woordje voor 'm doen?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
handigste is als je een nieuw matras uitzoekt in de winkel en het dan bij de klantenservice balie gaat omruilen. Dan vertel je ze daar wel matras je wilt en kunnen ze het in systeem regelen
Nee niet meer.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet nog een goed woordje voor 'm doen?
Heerenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ede gaat naar het woord des HEERES luisteren.![]()
Uit het oog uit het hartquote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je totaal geen connecties meer daar?
Alsof dat nieuws isquote:Op zondag 26 januari 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
In de Bangkok post staat dat Amerika het waarschijnlijk acht dat COVID in een lab is ontstaan
https://www.facebook.com/share/p/1DwDG7k22F/?mibextid=wwXIfr
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Begin inmiddels wel "beetje" leip te worden van die puppy die 24/7 blijft.
Bovenbuurvrouw (niet die waar ik mee naar concert ga hoor) heeft sinds paar weken een puppy, naast de andere hond die ze al hadden. Maar beest blaft echt de hele fucking tijd.quote:
Aanspreken een optie?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Bovenbuurvrouw (niet die waar ik mee naar concert ga hoor) heeft sinds paar weken een puppy, naast de andere hond die ze al hadden. Maar beest blaft echt de hele fucking tijd.
Eerst dacht ik nog ja het is een puppy maar ja als dit hele tijd de hele dag door gaat begint het wel wel irritant te worden want het is ook geen kleine hondenras dus komt wel geluid uit (zelfs voor een puppy haha).
Ik hoorde gisteren een raar verhaal op de radioquote:
Bah, dat is toch een genitief? Waarom dan geen s.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeren![]()
en Woord zal ook wel met een hoofdletter moeten
Daarom. Omdat de genitiefvorm van Heer Heeren is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Bah, dat is toch een genitief? Waarom dan geen s.
Kennelijk moeten we weer moeilijk doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom. Omdat de genitiefvorm van Heer Heeren is.
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
K heb gefrituurd. Wacht nu op een snack
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Hahaha wtf. Noa is binnen 48 uur ineens een knuffel rat geworden.![]()
Ja zei ze hij lag drie uur op mn schoot en gisteren lag die in mn nek te slapen.
Ik ga wel gewoon eerst naar de klantenservice, heb net dat matras ingepakt met vuilniszakken en plastic dat het er uit ziet alsof ik een lijk probeer af te voerenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
handigste is als je een nieuw matras uitzoekt in de winkel en het dan bij de klantenservice balie gaat omruilen. Dan vertel je ze daar wel matras je wilt en kunnen ze het in systeem regelen
Dat wordt wellicht nog een interessante dag dan.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon eerst naar de klantenservice, heb net dat matras ingepakt met vuilniszakken en plastic dat het er uit ziet alsof ik een lijk probeer af te voeren
Word ik straks staande gehouden door de polite 'meneer wat zijn wij aan het vervoeren?' 'eehm, ja eehm, nou gewoon een matras van de Ikea'quote:Op zondag 26 januari 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt wellicht nog een interessante dag dan.
Zet 'm op de bijrijdersstoel ipv in de achterbakquote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon eerst naar de klantenservice, heb net dat matras ingepakt met vuilniszakken en plastic dat het er uit ziet alsof ik een lijk probeer af te voeren
"Say no more meneer, wij waren fan van #bålland op insta en weten alles van Ikea matrassen retourneren!"quote:Op zondag 26 januari 2025 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks staande gehouden door de polite 'meneer wat zijn wij aan het vervoeren?' 'eehm, ja eehm, nou gewoon een matras van de Ikea'
Het gaat een stuk beter deze keer.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je relatie nu Recce? Hopelijk loopt het deze keer op rolletjes
Heb je wel een opgeblazen ballon in de Vuilniszakken erbij gedaan voor het effect?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks staande gehouden door de polite 'meneer wat zijn wij aan het vervoeren?' 'eehm, ja eehm, nou gewoon een matras van de Ikea'
ja heb er iets kleins overgelezen. En nu annuleren chinezen massaal hun vakantiesquote:Op zondag 26 januari 2025 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een raar verhaal op de radio
https://www.nporadio1.nl/(...)gscircus-in-thailand
ja maar bij de klantenservice gaan ze vragen welk matras je nu gaat kopen. Dus dan sturen ze je weer naar de afdeling en moet je daarna weer terug komenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er na twintig minuten al klaar mee.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Even serieus he. Hoelang zouden jullie geduld hebben met een puppy die de hele tijd blaft? Bij een volwassen hond stond ik al voor haar deur hoor.![]()
Dit is nu dus een maandje al.
Ik zou na een dag al vragen of de buren een muilkorf kunnen kopenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Even serieus he. Hoelang zouden jullie geduld hebben met een puppy die de hele tijd blaft? Bij een volwassen hond stond ik al voor haar deur hoor.![]()
Ik heb zo geen zin in een verjaardag waar ik zo moet wezen, precies om die redenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beterschap.
Gaat een hoop rond aan virussen momenteel.
Heb je geen hazmatpak in de kast hangen?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in een verjaardag waar ik zo moet wezen, precies om die reden
Nee, die heb ik ritueel verbrand toen corona afgelopen was.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je geen hazmatpak in de kast hangen?
Rookie mistake. Na het overdenderende succes van Corona zat een sequel er wel aan te komen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ritueel verbrand toen corona afgelopen was.
Wel een hazkat.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je geen hazmatpak in de kast hangen?
ik ben sowieso te geduldigquote:Op zondag 26 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Wil je niet zo eng pratenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake. Na het overdenderende succes van Corona zat een sequel er wel aan te komen.
Corona 2: Pandemic Boogaloo
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik was er na twintig minuten al klaar mee.
Na ik hoorde het volgens mij echt voor het eerst rond oud en nieuw. Dat kon ik begrijpen, vooral met een puppy en daar zeur ik dan ook niet over.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou na een dag al vragen of de buren een muilkorf kunnen kopen.
Deze keer krijgen we allemaal een groene staart van het virusquote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn al bezig met een brouwsel in een lab ergens in china
gaan we dan ook kwispelen als we iets leuk vinden ?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze keer krijgen we allemaal een groene staart van het virus
We?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk moeten we weer moeilijk doen.
Nou, dit is gewoon vragen waarom dat beest zoveel blaft. En of het wat minder kan.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja twijfel beetje, wil ook geen zeikerd zijn.
Staartbeen hebben we al.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Als we allemaal een staart krijgen is het niet erg toch
Is wel makkelijk en verdomde praktisch, zie je aan elkaars kwispelstaart op straat of je elkaar op een warme manier leuk vind.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan we dan ook kwispelen als we iets leuk vinden ?
preciesquote:Op zondag 26 januari 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel makkelijk en verdomde praktisch, zie je aan elkaars kwispelstaart op straat of je elkaar op een warme manier leuk vind.
Ik las gisteren dat we nu minder goed op een pandemie zijn voorbereid dan voor corona. Dat vind ik wel echt knap.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake. Na het overdenderende succes van Corona zat een sequel er wel aan te komen.
Maar is die puppyeigenaar thuis als dat beest blaft?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Na ik hoorde het volgens mij echt voor het eerst rond oud en nieuw. Dat kon ik begrijpen, vooral met een puppy en daar zeur ik dan ook niet over.
Kan gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
Deze KLM is iets vergeten zo te zien:
[ afbeelding ]
En dat je eigen staartje constant kwispelt.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
stel je voor dat niemands staart ooit kwispelt als ze je zien
Of iemand is zich aan het misdragen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien de kaart vergeten.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat dat vluchtnummer me bekend voor kwam, dat is de vlucht waar ik op zat naar San Francisco vorig jaar
Naar mijn weten is SF de andere kant op.
Nog meer jetlag!!quote:Op zondag 26 januari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat dat vluchtnummer me bekend voor kwam, dat is de vlucht waar ik op zat naar San Francisco vorig jaar
Als je maar lang genoeg doorvliegt, kom je er zo ook welquote:Op zondag 26 januari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Als we nog een paar jaar gewoon door blijven gaan met hetzelfde beleid gaat het vast een keer ineens beter worden. Any day now. Aaaany day now.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat we nu minder goed op een pandemie zijn voorbereid dan voor corona. Dat vind ik wel echt knap.Er is ook gewoon bezuinigd op IC plekken etc.
Boort zich zo meteen in Paleis Huis ten Bosch.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
En dan iedereen een surprised Pikachu face.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nog een paar jaar gewoon door blijven gaan met hetzelfde beleid gaat het vast een keer ineens beter worden. Any day now. Aaaany day now.
Nice. Laat je niet tegenhouden door die ronde aarde propaganda maat. We weten allemaal dat Amerika linksaf is.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Mensen kunnen dit soort dingen heel goed zelf regelen. We gaan de voordelen van een kleinere overheid zien.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we nog een paar jaar gewoon door blijven gaan met hetzelfde beleid gaat het vast een keer ineens beter worden. Any day now. Aaaany day now.
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Als we allemaal een staart krijgen is het niet erg toch
dat zie ik bij mij wel gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
stel je voor dat niemands staart ooit kwispelt als ze je zien
Zou Dimmy al wakker zijn?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boort zich zo meteen in Paleis Huis ten Bosch.
Ik zou mijn geld eerder op de vogelgriep zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Birdemic Boogalooquote:Op zondag 26 januari 2025 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld eerder op de vogelgriep zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nog maar net over 11 uur, ik vrees van niet.
Straks knallende hoofdpijn en klachten over een vliegtuigmotor in haar haar.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is zo brak dat ze daar gewoon doorheen slaapt.
Hond van onze buren was vrij rustig, tot hun zoon weer thuis kwam wonen en zijn hond meenam die om het minste of geringste aanslaat. Nu hebben wij 2 kinderen die ook veel geluid kunnen produceren, dus ik streep het maar tegen elkaar wegquote:Op zondag 26 januari 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Na ik hoorde het volgens mij echt voor het eerst rond oud en nieuw. Dat kon ik begrijpen, vooral met een puppy en daar zeur ik dan ook niet over.
Ik wil dezequote:Op zondag 26 januari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Oven aan laten staan denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon je kinderen op commando extra lawaai laten makenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hond van onze buren was vrij rustig, tot hun zoon weer thuis kwam wonen en zijn hond meenam die om het minste of geringste aanslaat. Nu hebben wij 2 kinderen die ook veel geluid kunnen produceren, dus ik streep het maar tegen elkaar weg.
Oh ja je ziet dat niet. Heb je getagd hier boven.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
dimmy heeft toch niet gezopen? en dan nog niet wakker?
Zoekende naar flessen wijn die de crash overleefd hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Straks knallende hoofdpijn en klachten over een vliegtuigmotor in haar haar.
Of een muziekinstrument laten spelen. Heel lang laten spelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je kinderen op commando extra lawaai laten maken
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boort zich zo meteen in Paleis Huis ten Bosch.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
@:mschol Mijn middelvinger is echt een bitch de laatste dagen. Maar het lijkt nu wel een stuk harder te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja je ziet dat niet. Heb je getagd hier boven.net gemist, en mobiel lees ik echt zelden terug
![]()
Allemaal vogelzaad als medicijn nemenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, daar reageert die hond dan opquote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nog maar net over 11 uur, ik vrees van niet.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is zo brak dat ze daar gewoon doorheen slaapt.
Zegquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
dimmy heeft toch niet gezopen? en dan nog niet wakker?
ohquote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal vogelzaad als medicijn nemen.
[..]
[..]
Ja, daar reageert die hond dan op.
Als dit al slaan isquote:
Sommige mensen kakelen al als een malle dus veel verschil zal dat niet uitmaken.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gaan zeuren als je dan op eens veren en een snavel krijgt.
Kom je op straat alleen nog maar Pino's tegenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gaan zeuren als je dan op eens veren en een snavel krijgt.
assume genderquote:Op zondag 26 januari 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt super handig jongens!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik heb straks (boekweit)pannekoeken met hummus, tonijn en komkommerquote:
Ok meneer Aartquote:Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je op straat alleen nog maar Pino's tegen.
Hier al de hele tijdquote:Op zondag 26 januari 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
okee fuck dit. Blauwe lucht, zonnetje, WAT DOE IK HIER NOG
Neuh het ziet er extreem realistisch uitquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en je gaat me vertellen dat Birdemic niet echt is.
Is wel goed voor je zonnevlechtquote:Op zondag 26 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
of sushi, moet ik wel een stukje rijden
Ohai.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Wel leuk om keer samen een grote set te maken.
quote:
Ja dat kan niet hequote:
Ja, heb al een aantal bloemen afquote:
Ik stop nooitquote:
Wel lekker denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Koen66 het volgende:
Een crispy pork bitterbal klinkt wel apart
Beter achter dan in je huis.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Oh weer flink wat sirenes achter mn huis langs.
Als ze voor @Solotovski komen kost het je wel een nieuwe voordeur. Open doen doet hij toch niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien waren ze dan op zoek naar @:Solotovski
Hé Haags lekkere sliert zaad van me.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze voor @:solotovski komen kost het je wel een nieuwe voordeur. Open doen doet hij toch niet.
Geen last van.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze voor @:solotovski komen kost het je wel een nieuwe voordeur. Open doen doet hij toch niet.
🫨🫨🫨quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hé Haags lekkere sliert zaad van me.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hé Haags lekkere sliert zaad van me.
Ik vroeg ooit aan een Puerto Ricaanse nachtvlinder of ik haar mocht beffen. Toen antwoordde ze; licky lick? Noooo licky lick.quote:
Misschien ligt dat dan wel aan jou Haags? Heb je daar wel eens over nagedacht???????quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Mesquote:Op zondag 26 januari 2025 13:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan wel aan jou Haags? Heb je daar wel eens over nagedacht???????
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
@:Koen66
[ afbeelding ]
Groente is morning glory. geloof dat dat chinese groenten is met fried rice met crispy pork
daarom ook die linker nemenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse is zo'n Chinees dik poepkind dat tijgers en gordeldieren voor ontbijt eet.
Heb je pilletjes voorquote:Op zondag 26 januari 2025 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn allergie kan niet tegen de linker, wel tegen de rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik kreeg gewoon een digitale tegoedbon, hoefde niet gelijk een nieuw matras te kopenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bij de klantenservice gaan ze vragen welk matras je nu gaat kopen. Dus dan sturen ze je weer naar de afdeling en moet je daarna weer terug komen
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Het 'matras' is 'geretourneerd', ik herhaal het 'matras' is 'geretourneerdzitten daar nog ledematen bij die ik had kunnen gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah dus je gaat er weer op slapen?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een digitale tegoedbon, hoefde niet gelijk een nieuw matras te kopen
Het 'matras' is 'geretourneerd', ik herhaal het 'matras' is 'geretourneerdHoeveel agenten kwamen ter plaatse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschienquote:Op zondag 26 januari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten daar nog ledematen bij die ik had kunnen gebruiken?
Op mijn oude matras, was nog te lui geweest om die af te voeren dus die ligt er weer opquote:Op zondag 26 januari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah dus je gaat er weer op slapen?
Geen eentjequote:Op zondag 26 januari 2025 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel agenten kwamen ter plaatse?.
Het 'matras' is 'geretourneerd', ik herhaal het 'matras' is 'geretourneerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben allemaal zin om maandag ziek te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow wat een drukte bij de chineesHeel Devsko had vandaag besloten Chinees te gaan halen. En wel meteen om vier uur
Er is niet eens voetbal of zo. Bijzonder.
Haptijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |