Die moeten volgende week wel naar de HEKSENKETEL van Athene, dus 1-1 thuis is dan geen fijne uitgangspositie.quote:
Stukje kelderklassequote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef CR7 het volgende:
Santa Clara 1-2 achter tegen Shamrock Rovers (). Wedstrijd is bijna afgelopen.
Achja, voor een club die nog nooit een groepsfasepot won…quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor dit seizoen dus 2-4-2. Niet geweldig.
Dat verwachtte toen ook niemand; je speelt tegen Napoli, Liverpool en Steau maar toch verliest Utrecht maar 1 van de 6 wedstrijden. Twee keer ook nog een overwinning de neus door geboort door de scheids, maar ja, dat heb je nou eenmaal soms. Dat was echt een mooi seizoen. Ik hoop dat Utrecht dit seizoen vast kan houden hoe het nu speelt; er zijn maar twee clubs die in de voorrondes alle wedstrijden hebben gewonnen in Europa waaronder dus FC Utrecht. (bron: football meets data)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, voor een club die nog nooit een groepsfasepot won…
Straks als de tegenstanders daadwerkelijk profclubs zijn, gaat de aanval Utrecht opbreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat verwachtte toen ook niemand; je speelt tegen Napoli, Liverpool en Steau maar toch verliest Utrecht maar 1 van de 6 wedstrijden. Twee keer ook nog een overwinning de neus door geboort door de scheids, maar ja, dat heb je nou eenmaal soms. Dat was echt een mooi seizoen. Ik hoop dat Utrecht dit seizoen vast kan houden hoe het nu speelt; er zijn maar twee clubs die in de voorrondes alle wedstrijden hebben gewonnen in Europa waaronder dus FC Utrecht. (bron: football meets data)
Als Cathline en Rodriguez fit zijn, zijn dat gewoon enorm bruikbare voetballers op Europees niveau. Als je het over de spits hebt: inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks als de tegenstanders daadwerkelijk profclubs zijn, gaat de aanval Utrecht opbreken.
Ik weet niet of Haller nog echt zo'n enorme upgrade is. Ik vond hem vorig seizoen ook vaak onzichtbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door deze KANEELSTOKJED zou je bijna vergeten dat FC Utrecht in de UEL straks Cathline - Haller - Rodriguez opstelt. Uitstekende aanval.
Bij de 2-0 was Haller gelijk belangrijk. Hij was de reden dat Jensen vrij in kon koppen en als die nog tegen gehouden was had Haller de bal er zelf ingelopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Haller nog echt zo'n enorme upgrade is. Ik vond hem vorig seizoen ook vaak onzichtbaar.
Ik maak me ook zorgen over Go Ahead. Ik hoop dat ze vooral een paar keer goed kunnen stunten zoals ze dat in de eredivisie ook kunnen en op die manier het een en ander mee kunnen pakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:25 schreef Faraday01 het volgende:
In een normaal seizoen zou een club als Utrecht de laatste Nederlandse club zijn waarbij het meegenomen is dat die wat punten sprokkelt. In dit seizoen met GA erbij moet Utrecht ook nog flink wat binnen halen om de coëfficiënt te stutten. Anders gaan we nooit voldoende punten goed maken richting volgend jaar.
Gebrek aan ervaring in Europa kan een ding zijn, maar de resultaten van Utrecht bieden in ieder geval hoop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:25 schreef Faraday01 het volgende:
In een normaal seizoen zou een club als Utrecht de laatste Nederlandse club zijn waarbij het meegenomen is dat die wat punten sprokkelt. In dit seizoen met GA erbij moet Utrecht ook nog flink wat binnen halen om de coëfficiënt te stutten. Anders gaan we nooit voldoende punten goed maken richting volgend jaar.
Als Utrecht zo speelt kunnen die best de laatste 24 halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen over Go Ahead. Ik hoop dat ze vooral een paar keer goed kunnen stunten zoals ze dat in de eredivisie ook kunnen en op die manier het een en ander mee kunnen pakken.
Daarentegen wordt het voor beide clubs lastig in de groepsfase denk ik.
En Utrecht heeft met de voorrondes al best wat punten binnengehaald. Dus die zitten zo aan 10+ punten als het een beetje mee zit. Voor GA Eagles is het lastiger want die beginnen op 0. Als die 5 punten halen vind ik dat al een hele prestatie in de EL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Utrecht zo speelt kunnen die best de laatste 24 halen
Polen lekker bezig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:13 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
https://x.com/fmeetsdata/status/1958808862158725257
Champions liek loting gemist?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
Een voorzichtige kleine polonaise voor Anderlecht op de rand van uitschakeling
Belgische clubs hebben ook niet makkelijk gelootquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Champions liek loting gemist?
Ongunstiger dan NL iig. Een normaal Ajax zou toch 10 punten moeten kunnen halen. (Gaat niet gebeuren overigens). PSV krijgt het lastig maar is volgens iedereen het beste team van het land dus wie weetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belgische clubs hebben ook niet makkelijk geloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |