abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216416060
Alleen omdat ik zeg dat vrouwen aseksueel zijn en niet kunnen genieten van seks. En die corrupte mods geven mij dan een ban ipv die feministen met hun grote bek. Het is niet mijn probleem dat je geneukt wordt en niks voelt of dat je een vrouw neukt die je alleen om je geld kiest.
pi_216416067
Ok
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:41:18 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216416080
Ik kreeg op Reddit The Netherlands een permban, werkelijk bij m'n eerste post die als lollergrapje bedoeld was _O-
Daarna nog bericht gestuurd naar de mods, blijkt dat ze een 'zero tolerance' beleid hanteren mbt 'racisme' :')
Het enige dat ik had gepost in een topic waarin de vraag was waarom buitenlanders vaak veel uitgebreider lunchen, is 'omdat die daar veel meer tijd voor hebben'
Je bent een waardeloze agent.
pi_216416454
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik kreeg op Reddit The Netherlands een permban, werkelijk bij m'n eerste post die als lollergrapje bedoeld was _O-
Daarna nog bericht gestuurd naar de mods, blijkt dat ze een 'zero tolerance' beleid hanteren mbt 'racisme' :')
Het enige dat ik had gepost in een topic waarin de vraag was waarom buitenlanders vaak veel uitgebreider lunchen, is 'omdat die daar veel meer tijd voor hebben'
Geniaal, ik moest me hier toch even een partij om lollerlachen! _O-
pindazakje
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:37:30 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216416651
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Geniaal, ik moest me hier toch even een partij om lollerlachen! _O-
Weer 3 likes binnen gesleept deze vrijdagavond
Je bent een waardeloze agent.