SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar eens hooi halen, voor er een opstand komt.
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voordat ze de hooivorken en fakkels pakken
deden onze katten en hond ook niet bij overlijden van een ander huisgenootquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Noa gaf niet echt een fuck toen ik hem liet kijken bij Draco toen die was overleden.
Ah, vandaar die tocht.quote:
Wil je me weg hebben?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
moet jij niet eens polonaise gaan dansen in de auto?
Jij hebt vast meer met Peter Panquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ik een teringhekel heb aan Jungle Book, altijd al gehad, irritante Mowgli ook, ondervoed kutkind, omring door irritante junglebeesten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die mini hooivorkjes en fakkeltjes
Ja en vooral Tinkerbell, die vond ik heel heel heel erg leuk toen ik klein was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt vast meer met Peter Pan
"Squeek!"quote:
Ahww, die lijkt op een van mijn eerste caafsquote:
Nog lang niet, dus pech voor jouquote:
"You're an idiot sandwich"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:
"gooi een hamburger naar zijn/haar hoofd" ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist iemand feedback gegeven volgens de hamburgermethode
quote:Volgens de hamburger methode geef je eerst positieve feedback, noem je daarna een verbeterpunt en eindig je met nog een positief punt. Zo stel je de ontvanger open voor het verbeterpunt, waar het allemaal om draait. Dat ligt aan de situatie. Let op dat alle feedbackpunten met elkaar samen moeten hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |