Helaas is die nooit meer in '46' op voorraad gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:14 schreef shiz het volgende:
Zou vandaag moeten komen. SL 72 RS Cordura model. Na de populariteit van de Samba wilde ik ook wel weer eens een sneakerlook rocken. De laatste jaren ben ik eerder van de foamtech schoenen (Ultra Boost, YZY, New Balance Fresh Foam). Maar de Samba en Gazelle ook hebben te vlakke bodems en de SL 72 reeks is denk ik perfect voor mij.Ben benieuwd.
- en... binnen. Way nice. Ook veel comfortabeler dan verwacht. Maar verkeerde sizing.Valt wat te ruim uit.
Vandaag al.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:46 schreef Jeo_Boden het volgende:
Morgenochtend de jordan 4 cements. Ik heb eigenlijk geen idee waar of hoe je ze kunt bemachtigen. Schijnt moeilijk te zijn.
Geen fan van de AM1 maar deze zijn wel nice.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
De jaarlijkse vakantiegeld StockX aankoop
[ afbeelding ]
Nu wachten
Heel benieuwd hoe de materialen en afwerking zijn
Ook 1 van de redenen om ze te halen ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen fan van de AM1 maar deze zijn wel nice.
Bonuspunten voor het ontbreken van de mini Swoosh.
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wachten
Nice! Toch GOAT eens in de gaten houden dan, wil die en de blauwe nog om de Waves-familie compleet te makenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.
[ afbeelding ]
Toevallig eergisteren deze Patta Monarch weten te scoren via GOAT. Er was ineens een enorme price drop, waardoor ik ze voor retail heb kunnen kopen.
Even 'Want' aanklikken bij de schoen. Dan krijg je een pushmelding als er een prijsdrop is.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice! Toch GOAT eens in de gaten houden dan, wil die en de blauwe nog om de Waves-familie compleet te maken
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Divje op 12-06-2025 17:08:23 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]Uiteindelijk met wat omwegen goed gekomen. Pracht schoentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
De verkopende partij heeft de verkoop geannuleerd. Potver, baal ik echt van.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.
[ afbeelding ]
Toevallig eergisteren deze Patta Monarch weten te scoren via GOAT. Er was ineens een enorme price drop, waardoor ik ze voor retail heb kunnen kopen.
Poh, dat is kutquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De verkopende partij heeft de verkoop geannuleerd. Potver, baal ik echt van.
Bijzonder inderdaad. Ben benieuwd of ze het segment nog (mogen) gaan uitbreiden of het hierbij blijft.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:43 schreef Xurk het volgende:
Bijzonder, dat SneakerBAAS toch weer terug is -- maar nu onderdeel lijkt te zijn van Etrias. De website is er ook weer (https://www.sneakerbaas.nl/), met een vergelijkbaar aanbod als wat ze voorheen hadden. Voor degenen die het niet hadden meegekregen, ergens in het afgelopen jaar hadden zij zich rebranded naar "fields" waarbij er een hele minimalistische huisstijl werd aangemeten en ze ook een andere kant op leken te willen gaan.
Ik vond die aanpassing niet zo geweldig en ook de naam fields vond ik erg vreemd gekozen aangezien het heel generic was en niet direct iets met sneakers te maken heeft. Juist als SneakerBAAS waren ze internationaal bekend en deden ze het best aardig volgens mij. De fields website werkt nu ook niet meer: https://fields-world.com/.
Ik ben benieuwd of het gewoon een grote flop is geworden en dat ze nu toch weer terugkrabbelen, of dat ze de merknaam SneakerBAAS nu voor een sommetje hebben verkocht aan Etrias waaronder er een doorstart gemaakt wordt. Ik kan er online ook niets van berichtgeving verder over vinden, behalve de e-mail die ik ontving ("SneakerBAAS is back in the sneaker game!").
Zeker gaaf!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:25 schreef Xurk het volgende:
Ik had er nergens iets over gehoord / gezien, maar WOEI heeft een collab met Karhu (met mede-collaborators Rocket en Tour de Tietema) op de Fusion 2.0. Ziet er tof uit, lekker kleurrijk! Daar houd ik van
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Heel vet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:25 schreef Xurk het volgende:
Ik had er nergens iets over gehoord / gezien, maar WOEI heeft een collab met Karhu (met mede-collaborators Rocket en Tour de Tietema) op de Fusion 2.0. Ziet er tof uit, lekker kleurrijk! Daar houd ik van
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef Nonneke het volgende:
Iemand een site waar ik veilig de air max 90s "black clear jade" kan bestellen in maatje 41 ?
Is deze site bv betrouwbaar?
Prima winkel idd. Al houden ze er soms vreemde verzendmethodes op na. Dus ze versturen niet altijd double boxed, maar een plastic zak om een schoenendoos. Als verzamelaar heb ik daar moeite mee, maar 9 van de 10 keer gaat dat goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef Nonneke het volgende:
Iemand een site waar ik veilig de air max 90s "black clear jade" kan bestellen in maatje 41 ?
Is deze site bv betrouwbaar?
Alvast dank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |