SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ribbelchips.quote:
Ben wel eens bij het wegrijden uit een parkeervak tegen zo'n stalen boombeschermingshek gereden. Dat was ook zonde voor de auto.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Wat dacht je van gewoon helemaal niet?
Beetje voorzichtig zijn op je auto, hoor
![]()
maar van schoenen heb je er altijd 2, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik zielig voor de schoen.
Oefquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel eens bij het wegrijden uit een parkeervak tegen zo'n stalen boombeschermingshek gereden. Dat was ook zonde voor de auto.
* Kijkt naar oprit.. Ik heb nog altijd 1 Schoen en 2 Schoenen hebben lijkt mij wat overbodig. Kan er niet mee rolschaatsen ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
maar van schoenen heb je er altijd 2, dus dat scheelt
Zal jou eens ribbelenquote:
quote:
En chippenquote:
quote:
Kan toch niet?quote:
Neequote:
Ik zag laatst een filmpje waarin iemand vertelde dat ze brood met chips at.quote:
Ik wil niet gechipt worden en al helemaal niet geribbeld.quote:
UK genotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje waarin iemand vertelde dat ze brood met chips at.
Doen Britten dat niet ook?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrijpelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet gechipt worden en al helemaal niet geribbeld.
Ik keek net hier in de AH of ze die boerderijchips hadden, alleen maar de standaard variantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek net hier in de AH of ze die boerderijchips hadden, alleen maar de standaard variant
Ik had dat laatst gezien in een filmpje uit Frankrijk ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Ook genoeg landen waar ze friet op brood eten
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Ook genoeg landen waar ze friet op brood eten
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/314192/(...)erleiding-in-vs.html
gratis wasbeurt voor je schoen
Gianni jarigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd Beer![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:gianni61
Bumper net onder de koplamp was wel geschaafd.quote:
Heb je een aanrijding gehad?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bumper net onder de koplamp was wel geschaafd.
Heb je dat laten repareren of laten zitten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bumper net onder de koplamp was wel geschaafd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww @:Ama is nu wel aan de beurt bij de dierenarts
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww @:Ama is nu wel aan de beurt bij de dierenarts
Gelukkig zijn wij er!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is dit de eerste avond dat ik mij een beetje alleen voel
vriendje/vriendinnetje zoekenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja tot een week terug was ik natuurlijk elke avond wel met mensen en overdag ook. En vandaag overdag was ik ook niet alleen dus weet niet zo goed waaromquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er!
Waarom voel je je alleen ?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Wel laten repareren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat laten repareren of laten zitten?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er!
Met zo'n boombeschermingshek.quote:
oh wat kutquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo'n boombeschermingshek.
Dat viel precies in de dode hoek onder de motorkap.
Wij zijn er altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er!
Schade aan je auto is altijd een dure grapquote:
Vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel naar Thailand verhuizen, maar komt nooit van ons af
ohhhhquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast wel.Geen idee hoeveel dat was. Is alweer twee auto's geleden.
Flex flex flexquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wij hier allemaal medelijden hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn huidige schade ook nog niet laten repareren, ik wil niet weten wat me dat gaat kosten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schade aan je auto is altijd een dure grap
Ja, opmerkelijk hoeveel zo'n klein plekje laten repareren kost.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schade aan je auto is altijd een dure grap
terug naar nederland dan maarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Jongens de luchtkwaliteit is hier zo slecht dat ik er dus serieus last van heb vandaag
Stond ook dat ik 'wel eens'....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wij hier allemaal medelijden hebben
Veelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn huidige schade ook nog niet laten repareren, ik wil niet weten wat me dat gaat kosten.
Zag eens een kras repareren bij mijn oude leaseauto. 600+ euroquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, opmerkelijk hoeveel zo'n klein plekje laten repareren kost.
Gecondoleerd Amaquote:
Ja, dat zal wel.quote:
Ja, dat scheelt. Daar zijn verzekeringen voor gelukkig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.
Schade aan mijn vorige auto was ook iets van 900 euro. Gelukkig was dat voor rekening van de andere partij die tegen mijn geparkeerde auto was gereden.
Niet normaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag eens een kras repareren bij mijn oude leaseauto. 600+ euro
Je kunt de bal uit Foqueville halen maar niet de Foqueville uit balquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel naar Thailand verhuizen, maar komt nooit van ons af
Minuscuul deukje in de deur: hele deur opnieuw lakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, opmerkelijk hoeveel zo'n klein plekje laten repareren kost.
Bij oude auto's kon je nog wel eens dingen zelf doen. Als je nu een lamp wil vervangen moet de hele voorkant erafquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet normaal.![]()
Rijkswaterstaat was een keer tegen mij aangereden in de file (gezellig) en toen had ik een mini deukje bij mijn kenteken. Moest de hele bumper eraf etc etc
Dus auto 1,5 week kwijt, maar gelukkig hoefde ik dat niet zelf te betalen
Ik had hele lichte krassen op de lak. Konden ze weg polijsten. Koste me niksquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Miniscuul deukje in de deur: hele deur opnieuw lakken
las dat bangkok op nummer 4 staat van steden wereldwijd met de slechtste luchtkwaliteit vandaagquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minuscuul deukje in de deur: hele deur opnieuw lakken
Ik ga absoluut niets zelf doen aan mijn auto.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij oude auto's kon je nog wel eens dingen zelf doen. Als je nu een lamp wil vervangen moet de hele voorkant eraf
Zit nog te denken over wat ik met de steenslag op de motorkap ga doen. Volgens mij valt dat niet onder verzekeringswerk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hele lichte krassen op de lak. Konden ze weg polijsten. Koste me niks
Als een lamp stuk is, rijd ik naar de garage en vraag ik of ze dat willen vervangen. Ik ga toch niet zelf 3 kwartier zitten prutsen terwijl zo'n monteur dat in 10 minuten kan fixen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij oude auto's kon je nog wel eens dingen zelf doen. Als je nu een lamp wil vervangen moet de hele voorkant eraf
Koelvloeistof? Banden wisselen? Banden op druk?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga absoluut niets zelf doen aan mijn auto.
Olie en ruitensproeivloeistof gaan nog net en daar houdt het bij op.
Tenzij je kan aantonen dat het van iets anders afkomt, maar dat is een kleine kans.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nog te denken over wat ik met de steenslag op de motorkap ga doen. Volgens mij valt dat niet onder verzekeringswerk.
Ja, dit.. zelfde met een fietsband plakken ofzo.. Dan ben ik 3 dagen bezig (want niet handig) en dan moet ik alsnog naar de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een lamp stuk is, rijd ik naar de garage en vraag ik of ze dat willen vervangen. Ik ga toch niet zelf 3 kwartier zitten prutsen terwijl zo'n monteur dat in 10 minuten kan fixen.
Snap ik, maar ik vond het wel leuk om dat bij oudere auto's te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een lamp stuk is, rijd ik naar de garage en vraag ik of ze dat willen vervangen. Ik ga toch niet zelf 3 kwartier zitten prutsen terwijl zo'n monteur dat in 10 minuten kan fixen.
Koelvloeistof, check (paar auto's geleden had koelvloeistofproblemen)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koelvloeistof? Banden wisselen? Banden op druk?
[..]
Tenzij je kan aantonen dat het van iets anders afkomt, maar dat is een kleine kans.
Hij weet hoe je rijdt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koelvloeistof, check (paar auto's geleden had koelvloeistofproblemen)
Banden wisselen, absoluut niet.
Banden op druk, check.
Ik had een keer steenslag gemeld bij mijn toemalige manager, want ik had net 3 dagen een nieuwe leaseauto.
Zegt die klaphark: JA DAT KOMT OMDAT JE BUMPERKLEEFT
![]()
![]()
? Sorry... ???
Ik ga het niet eens proberen, neem aan dat het inderdaad geen optie is om zelf te doen. Bij m'n Dwuster kon het nog welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd hartstikke normaalquote:
Klinkt echt als een handig ontwerpquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mijn vorige auto moest je je hand/arm in zo'n rare bocht draaien en vervolgens op gevoel zo'n rubbertje weghalen, voordat je bij de lamp kon komen en nadien dan dat rubbertje weer op de juiste wijze terugplaatsen zonder dat je dat kan zien.
*aan de kant voor de Volkswagen"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd hartstikke normaalen steenslag krijg je niet van bumperkleven
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd Beer![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:gianni61
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Istie jarigGefeliciteerd @:gianni61
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gianni jarig![]()
Gefeliciteerd!!!! @:gianni61
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil Gianni vast komen brengen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*aan de kant voor de Volkswagen"
Ja, er is vast over nagedacht, alleen jammer dat dit het resultaat is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt als een handig ontwerp
Ja, 3 seconden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er is vast over nagedacht, alleen jammer dat dit het resultaat is.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik heb op pizza getrakteerd.
Maar er is ook vlaai
Gisteren toen ik naar huis reed. Iedere keer als er een Volkswagen voorbij kwam. Had ik dat zinnetje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat commentaar op Volkswagenrijders is ook mooi
Camera on board!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koelvloeistof, check (paar auto's geleden had koelvloeistofproblemen)
Banden wisselen, absoluut niet.
Banden op druk, check.
Ik had een keer steenslag gemeld bij mijn toemalige manager, want ik had net 3 dagen een nieuwe leaseauto.
Zegt die klaphark: JA DAT KOMT OMDAT JE BUMPERKLEEFT
![]()
![]()
? Sorry... ???
Bij een oude Nissan Sunny ook nogquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen, neem aan dat het inderdaad geen optie is om zelf te doen. Bij m'n Dwuster kon het nog wel
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren toen ik naar huis reed. Iedere keer als er een Volkswagen voorbij kwam. Had ik dat zinnetje in mijn hoofd.
Nou, dan hebben ze vast iets leuks om naar te kijken.quote:
En die vw's reden dan gewoon normaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu nog beter op let in het verkeer dan normaal.. echt al die idioten op de weg
Positief interessant of negatief interessant?quote:
Ja, daarvoor moeten we aan de kant gaan, natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die vw's reden dan gewoon normaal.
sowieso positief, maar dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Positief interessant of negatief interessant?
Sorry.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu nog beter op let in het verkeer dan normaal.. echt al die idioten op de weg
Ja dat zei ik alquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik heb op pizza getrakteerd.
Maar er is ook vlaai
Ja dat is zo'n miepmiep vogel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Kijk deze vogel @:uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Da's fijn!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso positief, maar dat wist ik al
alleen de toename is ruim meer dan gedacht
@dud0rquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Welke diepvriespizza is aan te bevelen?
Geen enkele, allemaal supersmerige plebsbende, gewoon zelf eentje maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Is dat de Brabantsche spelling?quote:
ja de echte roadrunnerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n miepmiep vogel.
Net een kleine dinosaurus
Zelf het deeg maken, zelf tomaten groeien, zelf het vlees laten opgroeien en zelf slachtenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele, allemaal supersmerige plebsbende, gewoon zelf eentje maken.
Bossche bek.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de Brabantsche spelling?
Geen zin in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele, allemaal supersmerige plebsbende, gewoon zelf eentje maken.
https://www.ah.nl/product(...)ollica-pizza-imperiaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
"Kut"quote:
Ik heb gistere een lekkere pizza gegeten. Met spinazie , feta, olijfolie en nog wat. Smaakte echt super lekker. Wel prijzig; 320 bahtquote:
Jaquote:
Gustavo Gusto, maar beter zelf maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik hier niet bijzonder veel aan, Bal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gistere een lekkere pizza gegeten. Met spinazie , feta, olijfolie en nog wat. Smaakte echt super lekker. Wel prijzig; 320 baht
Moet je 30 jaar lang wachten op je Pizza Brontosaurus.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelf het deeg maken, zelf tomaten groeien, zelf het vlees laten opgroeien en zelf slachten
Allemaal heel belangrijk
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je 30 jaar lang wachten op je Pizza Brontosaurus.
Pizza cavia.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelf het deeg maken, zelf tomaten groeien, zelf het vlees laten opgroeien en zelf slachten
Allemaal heel belangrijk
Hoezo, misschien kun je even naar Thailand vliegen voor die pizzaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik hier niet bijzonder veel aan, Bal.
Even kijken wie het spekkigste isquote:
Pizza zeekoe.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kijken wie het spekkigste is
Want VET = SMAAK
lekkerquote:
ik ga wel een keer langs de lokale pizzaria weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ze zei al dat ze eenzaampjes was, maar tegen de tijd dat ik bij haar ben, heeft ze alweer nieuwe vriendjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, misschien kun je even naar Thailand vliegen voor die pizza
Dan nog liever caviaquote:
Zo spekkig is Juna (heel verlegen)ook weer nietquote:
Klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik hier niet bijzonder veel aan, Bal.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Soort melk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ja voor als ze een keer op bezoek komtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, misschien kun je even naar Thailand vliegen voor die pizza
Dat heeft iedereen hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Pizza Afrikaanse Olifant, voor als je echt superveel honger hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier.
Altijd.
Schrijf een reisgidsje voor bezoekers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor als ze een keer op bezoek komt
Maar dan meer naar kwark neigen...quote:
Ik zou dit niet eens durven afrekenen he.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)a-krokante-kip-tikka
Ook jij eet (weleens)quote:
Staat alleen maar eten in danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schrijf een reisgidsje voor bezoekers.
Ben je bang dat je uit wordt gelachen bij de zelfscan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dit niet eens durven afrekenen he.
Is ook echt het enige echt belangrijkequote:
Gaat er zo'n alarm af.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je bang dat je uit wordt gelachen bij de zelfscan?
Hier positiefquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Positief interessant of negatief interessant?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je bang dat je uit wordt gelachen bij de zelfscan?
Hi-ha-hi-ha-hi-ha.quote:
quote:
Maken ze een foto van je en hangen ze die op bij de zelfscan met tekstquote:
Ja, hier ookquote:
"Monster"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Maken ze een foto van je en hangen ze die op bij de zelfscan met tekst
Pizza met hooi.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n BTW afmaken en dan hooi halen. En pizza.
Mijn hoofd komt op pizzadozen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Maken ze een foto van je en hangen ze die op bij de zelfscan met tekst
Ik zou CL niet als monster identificerenquote:
quote:
Is ze ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou CL niet als monster identificeren
ja, crispy pork denk ik bestaat uit een heel hoofdstukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook echt het enige echt belangrijke
Awwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou CL niet als monster identificeren
Pizza Nutella.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n BTW afmaken en dan hooi halen. En pizza.
OMGquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja, crispy pork denk ik bestaat uit een heel hoofdstuk
Gaat snel bij jou he?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG
Nu heb ik zin in crispy pork
Dat bestellen, samen met pizza Hawaī in Italië.quote:
moest? dat niet doen was geen optie?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Ik vond het met Eddy toch makkelijker. Moest net met Draco op schoot wachten tot die was overleden, mweh. Gelukkig ging het wel snel na een minuut.
Vooral als het om eten gaat.quote:
Even in een papieren zakje ademenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
O god ze hebben m'n online omgeving bij de bank veranderd. Compleet van de leg nu.
* TheStigsDutchCousin noteertquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als het om eten gaat.
welke crispy pork?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG
Nu heb ik zin in crispy pork
Oh daar heb ik zo'n hekel aan. Net als wanneer ze de supermarktschappen omgooienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
O god ze hebben m'n online omgeving bij de bank veranderd. Compleet van de leg nu.
Niet meer dan terecht ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestellen, samen met pizza Hawaī in Italië.
Wordt je met kop en kont het land uit geschopt
Ondertussen een beetje spaghetti doormidden breken en iedereen zijn moeders uitschelden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestellen, samen met pizza Hawaī in Italië.
Wordt je met kop en kont het land uit geschopt
Ik ben (net als velen hier) een Kirby.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin noteert
Ik vind pizza Hawaī lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht ook.
mijn outlook was van de week ook weer andersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo'n hekel aan. Net als wanneer ze de supermarktschappen omgooien
Na ze zeiden hou hem maar vast en we komen over vijf minuten terug. En hij bewoog nog enz dus op schoot was sowieso handiger, straks sprong die van tafel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
moest? dat niet doen was geen optie?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben (net als velen hier) een Kirby.
Spitsbergen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Waar zit je ook weer precies, Bal? Ik zit naar vluchten te kijken. En draagbare airco's.
En cappuccino in de middag bestellenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen een beetje spaghetti doormidden breken en iedereen zijn moeders uitschelden.
Ja, dat is wel echt het eerste land waar je aan denktquote:
De hele tijd hysterische handgebaartjes maken en driftig piepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En cappuccino in de middag bestellen
koh phanganquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Waar zit je ook weer precies, Bal? Ik zit naar vluchten te kijken. En draagbare airco's.
Met dat handje en samengeknepen vingersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele tijd hysterische handgebaartjes maken en driftig piepen.
Ik kan het weer niet vinden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo'n hekel aan. Net als wanneer ze de supermarktschappen omgooien
Wat vind je irritant aan Fransen en Italianen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben deze week besloten dat Frankrijk beter eten heeft dan Italië, dus volgende keer maar daar heen voor een weekendje weg. En Italianen en Fransen zijn beiden irritant, dus wat dat betreft maakt het ook niks uit
Ik zou daar best heen willenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ze zeiden hou hem maar vast en we komen over vijf minuten terug. En hij bewoog nog enz dus op schoot was sowieso handiger, straks sprong die van tafel.
Klinkt als kop hangen.quote:
Hun karakterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je irritant aan Fransen en Italianen?
Whehequote:
Het ligt er ook wel aan waar je in Italie en Frankrijk zit is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben deze week besloten dat Frankrijk beter eten heeft dan Italië, dus volgende keer maar daar heen voor een weekendje weg. En Italianen en Fransen zijn beiden irritant, dus wat dat betreft maakt het ook niks uit
vindt je pasta niet lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik had gisteren donkerekersenthee maar die smaakte ook echt naar donkerekersenthee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee is op...
* hobbelt naar beneden voor nieuwe thee.
Smaakte dat toevallig naar donkerekersenthee?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren donkerekersenthee maar die smaakte ook echt naar donkerekersenthee.
Far off the beaten track kun je in beide landen kwekgoed eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er ook wel aan waar je in Italie en Frankrijk zit is mijn ervaring.
Misschien houdt ze meer van slakken in knoflooksaus en kikkerbillenquote:
Jawel, maar het is daar altijd hit and miss, en vooral miss, met goed italiaans eten vindenquote:
En in beiden landen ook heel smerigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Far off the beaten track kun je in beide landen kwekgoed eten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En in beiden landen ook heel smerig
Dus ja
Zit je op het toilet?quote:
Qua eten of irritante bewoners? Of allebei?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er ook wel aan waar je in Italie en Frankrijk zit is mijn ervaring.
oh echtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar het is daar altijd hit and miss, en vooral miss, met goed italiaans eten vindenZelfs pizza margherita weten ze op veel plekken maar matig te maken.
Met al die shit die eruit komt soms verbaast me dat niets.quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua eten of irritante bewoners? Of allebei?
Ik wil niet stoken US, maar pik je dit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met al die shit die eruit komt soms verbaast me dat niets.
Nee als Kopenhagenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als kop hangen.
Geef nou maar gewoon toe, je zit je te vervelen op het werk en bent op zoek naar wat popcorn vermaakquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken US, maar pik je dit?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee is op...
* hobbelt naar beneden voor nieuwe thee.
Maar was het thee van donkere kersen of donkere thee van kersenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren donkerekersenthee maar die smaakte ook echt naar donkerekersenthee.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Of donkere donkerekersenthee?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar was het thee van donkere kersen of donkere thee van kersen
Ik sta boven VMBO plagerijtjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken US, maar pik je dit?
Wil je een sticker en een krul in je volwassenheidsboekje?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta boven VMBO plagerijtjes.
Supergeīnteresseerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een sticker en een krul in je volwassenheidsboekje?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een doosje japanse thee gekocht. Sencha , was geen andere groene tee. Ruim 7 euro voor 20 zakjes
Ja, begrijpelijkquote:
35 cent per kopje thee, poeh poeh ik zou mijn benen alvast gaan scheren hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een doosje japanse thee gekocht. Sencha , was geen andere groene tee. Ruim 7 euro voor 20 zakjes
Die zijn al geschorenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35 cent per kopje thee, poeh poeh ik zou mijn benen alvast gaan scheren hoor.
Hoezo, zonder plastic?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prijs van beetje goede thee zonder plastic er in is best gestegen
Welke thee heb jij, zonder plastic?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prijs van beetje goede thee zonder plastic er in is best gestegen
Maar hoezo drink jij ineens thee? Ga je deaud ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, zonder plastic?
Ik ben nieuw in de thee, wat is dit?
Niet dat ik weet maar misschien met die plastic wel dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hoezo drink jij ineens thee? Ga je deaud ofzo?
Niet microplastics snuivenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke thee heb jij, zonder plastic?
Ik heb die van Clipper nu, geen idee of dat een beetje plasticvrije thee is.
Witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker op een stukje black pudding sabbelen
Dat gaan de meesten van ons toch uiteindelijk wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hoezo drink jij ineens thee? Ga je deaud ofzo?
Ja. dat zeg jij toch steeds als mensen zeggen dat ze thee (al dan niet met honing) drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar misschien met die plastic wel dan?
Mag je alleen thee drinken als je doodgaat dan? Anders stop ik er meteen mee natuurlijk
Ik lust dit, heerlijk zelfs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker op een stukje black pudding sabbelen
Goed oke.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaan de meesten van ons toch uiteindelijk wel?
Lust je ook haggis?quote:
Ik denk dat we dit onvrijwillig al doenquote:
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. dat zeg jij toch steeds als mensen zeggen dat ze thee (al dan niet met honing) drinken
Dat die zowat deaud gaan enz
Ik heb ineens zin in thee met honingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
"Thee is voor zieke mensen en mensen die bijna dood zijn"
* gooit 5000 theezakjes weg.
pas je op de microplastics?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin in thee met honing
* Gaat maken
Oooh die eet ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
pas je op de microplastics?
https://kro-ncrv.nl/morge(...)hoeveel-microplastic
Ja papsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
pas je op de microplastics?
https://kro-ncrv.nl/morge(...)hoeveel-microplastic
quote:Is Clipper thee plasticvrij?
Clipper was ook het eerste fairtrade theemerk van Engeland en inmiddels zelfs 's werelds grootste. De theezakjes zijn gemaakt van ongebleekt papier en een bindmiddel op basis van hout. Helemaal vrij van plastic dus.
Heb je al ontbeten?quote:
Geef maar aan balliequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
"Thee is voor zieke mensen en mensen die bijna dood zijn"
* gooit 5000 theezakjes weg.
'Alles is voor ballie'quote:
Dat verschil merk jij toch nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is dadelijk je binnenkantje van plastic.
Die zijn allang pleite.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Well this is awkward.
Het is erg rustig qua werk vandaag. Dus ik heb om drie uur eens gevraagd of er vast een paar weekend willen (gewoon volledige dag betaald).
Zelfs DAAR reageert niemand op. DAN NIET HENu allemaal zitten blijven tot vijf uur
Fijn dat ze zich zo makkelijk aanpassen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Noa ligt al bij de andere ratten te slapen. Kreeg een foto.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ze zich zo makkelijk aanpassen.
*kijkt naar de cavia's*
zal het wel al zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is dadelijk je binnenkantje van plastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |