SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ribbelchips.quote:
Ben wel eens bij het wegrijden uit een parkeervak tegen zo'n stalen boombeschermingshek gereden. Dat was ook zonde voor de auto.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Wat dacht je van gewoon helemaal niet?
Beetje voorzichtig zijn op je auto, hoor
![]()
maar van schoenen heb je er altijd 2, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik zielig voor de schoen.
Oefquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel eens bij het wegrijden uit een parkeervak tegen zo'n stalen boombeschermingshek gereden. Dat was ook zonde voor de auto.
* Kijkt naar oprit.. Ik heb nog altijd 1 Schoen en 2 Schoenen hebben lijkt mij wat overbodig. Kan er niet mee rolschaatsen ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
maar van schoenen heb je er altijd 2, dus dat scheelt
Zal jou eens ribbelenquote:
quote:
En chippenquote:
quote:
Kan toch niet?quote:
Neequote:
Ik zag laatst een filmpje waarin iemand vertelde dat ze brood met chips at.quote:
Ik wil niet gechipt worden en al helemaal niet geribbeld.quote:
UK genotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje waarin iemand vertelde dat ze brood met chips at.
Doen Britten dat niet ook?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrijpelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet gechipt worden en al helemaal niet geribbeld.
Ik keek net hier in de AH of ze die boerderijchips hadden, alleen maar de standaard variantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek net hier in de AH of ze die boerderijchips hadden, alleen maar de standaard variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |