Thanx!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhouden jullie het buitenhuis ook aan of gaat dat in de verkoop?
Volgens mij kun je dat zelfs wel verhuren, ik denk dat er zat mensen zijn die er een weekje zouden willen zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx!
Buitenhuis houden we aan; dat wordt onze brandhoutvoorziening annex retraite.
Als in de toekomst blijkt dat we dat in de praktijk niet gebruiken kunnen we altijd nog proberen het te verpatsen, maar ik verwacht er met verkoop eigenlijk niks aan te verdienen en ook niks te besparen (het hebben van het buitenhuis kost 8 euro/jaar aan belasting).
Nee, dat kan écht nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat zelfs wel verhuren, ik denk dat er zat mensen zijn die er een weekje zouden willen zitten.
Heb je al wel eens gezocht naar een hutje om te huren, in the fucking middle of nowhere zonder gas/water/licht en zonder wc/douche/drinkwater?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:52 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik zou dat juist helemaal geweldig vinden, een weekje in m'n eentje.
Gefeliciteerd met jullie Casa!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef sigme het volgende:
Zo, de verkopers hebben ook het voorlopig koopcontract getekend.
Overdracht staat op eind april, maar om allerlei redenen komt het ons bijzonder slecht uit om dan naar Spanje af te reizen.
Gelukkig is er zoiets als een "mandato verbal", waarbij we onze makelaar (mondeling) machtigen om de koop namens ons te sluiten. Het enige waar wij dan voor hoeven te zorgen is het overmaken van het geld naar onze makelaar.
Nee, ik ben sowieso nog nooit in Spanje geweest, maar wat ik van jullie hutje zie in de topics lujkt het me heerlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je al wel eens gezocht naar een hutje om te huren, in the fucking middle of nowhere zonder gas/water/licht en zonder wc/douche/drinkwater?
Want die zijn er wel, maar dan gewoon gratis. In de Pyreneeën bijvoorbeeld.
Wat jij hier voedselbos noemt, noem ik het "hutje op de hei". Daar bevinden zich ook de dieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:00 schreef Seven. het volgende:
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie eigenlijk allemaal aan property en projecten?
Pied a terre
Caseta
Voedselbos
Wat is jullie hoofdverblijf (met denk ik alle dieren)?
En je olijvenboomgaard? Hoort die bij de caseta?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij hier voedselbos noemt, noem ik het "hutje op de hei". Daar bevinden zich ook de dieren.
Vanwege die dieren zijn we inderdaad daar het vaakst.
Siquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
En je olijvenboomgaard? Hoort die bij de caseta?
Maar dan loop je wel grote kans het hutje te moeten delen met een norse schaapsherder, stinkende wandelaars of een groep dronken toeristen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je al wel eens gezocht naar een hutje om te huren, in the fucking middle of nowhere zonder gas/water/licht en zonder wc/douche/drinkwater?
Want die zijn er wel, maar dan gewoon gratis. In de Pyreneeën bijvoorbeeld.
We willen graag ook in december/januari comfortabel in Spanje kunnen zijn. Dat is min of meer hetzelfde als in november/febr/maart op slechte dagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn tot zover de plannen met deze casa?
Goede rolluiken doen wonderen, neem aluminium met isolatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
De casa zou dat dus mogelijk moeten maken. Ten eerste ligt het gunstiger op de zon, tenminste, vanuit winters perspectief. In de zomer is de voorgevel pal op het zuiden vermoedelijk geen voordeel.
Ik ben er in de winter. Niet in de zomer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Goede rolluiken doen wonderen, neem aluminium met isolatie.
P’ciesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dan warmt je huis lekker op in de winter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |