abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216411426
quote:
Femke Halsema haalt fel uit na uitspraak over ’cokesnuivende agenten’: ’Beneden alle peil’

AMSTERDAM - Een buitengewoon felle Femke Halsema haalde donderdag flink uit naar de activistische partij De Vonk. Die beschuldigde ME’ers van cokegebruik en wil agenten op drugs testen. „Beneden alle peil”, aldus Halsema.

Een debat over politiegeweld kreeg een venijnige wending. Nilab Ahmadi (De Vonk) werd aangevallen op uitspraken van haar afwezige partijleider Jazie Veldhuyzen. Die sprak vorige week over ’cokesnuivende agenten’ die het fijn vinden om ’linkse mensen’ en ’mensen van kleur in elkaar te slaan’. Hij wil daarom een drugstest voor agenten.

’Laf’
Volgens de VVD-fractievoorzitter was het ’laf’ en ’ongelooflijk slap’ dat Veldhuyzen er zelf niet was. „Ronduit hypocriet en schadelijk”, noemde hij het. Tot irritatie van andere raadsleden, wilde Ahmadi niet zeggen of zij het standpunt van Veldhuyzen deelde.

„Volgens mij had ik al antwoord gegeven dat ik geen antwoord ga geven”, hield Ahmadi echter vol. De uitspraken waren voor rekening van Veldhuyzen, vond ze. „Het kan snel gaan, bent u nog één partij?”, grapte CDA’er Rogier Havelaar. Ahmadi hield de eenmansfractie voor dat bij De Vonk ’geen strakke fractiediscipline’ bestaat.

Havelaar richtte zijn pijlen vervolgens op Wijnants. Hij was benieuwd of Halsema wat de VVD’er betreft nog steeds ’onder curatele’ stond. Die uitspraak deed Wijnants in het spoeddebat over de ’Jodenjacht’ in november. Een citaat dat volgens Havelaar net zo goed het gezag aantast, terwijl Wijnants wel De Vonk de maat nam.

Wijnants vond die vergelijking onterecht, maar had moeite de raad te overtuigen van wat hij nou precies bedoelde met de ondercuratelestelling. Het was op te vatten als ’laatste waarschuwing’, zei hij.

Toekijken
Halsema moest een uur toekijken voordat zij zelf mocht reageren. Buiten de microfoon klonken niettemin afkeurende geluiden en haar lichaamstaal was ook duidelijk. Toen ze eindelijk kon reageren, was ze fel. Veel feller dan hoofdcommissaris Peter Holla, die eerder enkel zei dat de uitspraken van Veldhuyzen niet te bewijzen waren en ’niet verbindend’.

„De partij De Vonk doet uitspraken over Amsterdamse agenten die zo ongelooflijk beneden alle peil zijn, dat ze beschamend zijn tegenover ons korps dat zich elke dag uit de naad werkt”, zei ze. „Elke dag riskeren ze hun leven in deze stad.”

„Er is geen sprake van”, zei Halsema over het snuiven. „De Amsterdamse politie opereert buitengewoon secuur.” Dat Ahamdi niet stond voor de uitspraken van haar partij, vond Halsema ’labbekakkerig’. „Komt u met een motie, of niet?”, vroeg ze tevergeefs.

Tegen VVD-fractievoorzitter Wijnants hield Halsema het kort. „Ik zou zeggen, als u bijval krijgt van de complotdenkers van FVD, dan kunt u zich wel afvragen tot welk niveau u gedaald bent”, merkte ze op. „Dat kan echt niet”, reageerde FVD’er Anton van Schijndel nog.

Motie
Veldhuyzen laat aan De Telegraaf weten dat hij de motie binnenkort gewoon zal indienen. Ook al is er duidelijk geen steun. Hij blijft achter zijn uitspraken staan. „Is de raad er om uitspraken van andere raadsleden te controleren, of om het college en daarmee ook de burgemeester als voorzitter van de driehoek te controleren?”, aldus de partijleider.
Bron.

En ondertussen heeft partij VONK geen enkel bewijs bij de hand. :') Man man man wat een pauperstad is Amsterdam.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_216411444
Dit lijkt me projectie van die 'De Vonk' club.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:55:07 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216411482
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef HSG het volgende:
Tegen VVD-fractievoorzitter Wijnants hield Halsema het kort. „Ik zou zeggen, als u bijval krijgt van de complotdenkers van FVD, dan kunt u zich wel afvragen tot welk niveau u gedaald bent”, merkte ze op.
HalsemaGOD _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:03:06 #4
418613 Loverboii
God's will be done.
pi_216411579
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
HalsemaGOD _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
zou ze ook geloven in de hitler groet van musk?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:04:19 #5
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216411588
Jazie (Jay Z) is wel een beetje twijfelachtig om nog als naam te gebruiken tegenwoordig, beetje als mensen die Dolf heetten net na de tweede wereldoorlog.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:04:42 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216411592
Coke snuiven en dan linkse/kleurmensen slaan is gewoon erg leuk.
pi_216411618
Mocht het zo zijn dan kan ik die agenten het niet eens kwalijk nemen. Dat is me toch een pokke klus die veel energie van je vraagt.
pi_216411800
Lekkere PR weer, Halsema, om het onderwerp drugs bij de politie zacht te maken voor het grote publiek.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:30:11 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216411860
Zeker inventariseren waar markt voor hun achterban ligt
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:35:02 #10
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216411895
Ik ben het eigenlijk wel eens met Vonk. Ze staan heel populair het stoere mannetje uit te hangen als ze voor je deur staan en ze te horen hebben gekregen dat je aan het verkeer deelneemt onder invloed van de medicatie, maar het is me in de praktijk al vaak zat voorgekomen dat ze zo hypocriet en schijnheilig als de pest zijn. Lekker mishandelen en dan aangifte doen van mishandeling terwijl je hem met geen vinger heb aangeraakt bijvoorbeeld.
Het vergrootglas mag er wel wat meer op.
Appears.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:37:44 #11
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_216411925
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met Vonk. Ze staan heel populair het stoere mannetje uit te hangen als ze voor je deur staan en ze te horen hebben gekregen dat je aan het verkeer deelneemt onder invloed van de medicatie, maar het is me in de praktijk al vaak zat voorgekomen dat ze zo hypocriet en schijnheilig als de pest zijn. Lekker mishandelen en dan aangifte doen van mishandeling terwijl je hem met geen vinger heb aangeraakt bijvoorbeeld.
Ik denk juist dat in het algemeen er veel minder bemoeid moet worden met alle instanties door de overheid.
Dit is het 100.000e geval dat mensen dus weer maatwerk willen toepassen.

Wat is er mis met de stelling : 'als de ME er aan komt moet je maken dat je weg bent!' ?

Als ze nou ook invaliden of diegene die niet weg konden gaan sloegen A la...
Lachen joh.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:38:37 #12
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216411936
Op zich goed dat ze het opneemt voor haar eigen mensen. Nu nog benoemen dat het geen "linkse mensen" en "mensen van kleur" zijn maar Hamas aanhangers.
pi_216411963
Als men gewoon ket nam, dan was er vrede in Nederland. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 24 januari 2025 @ 11:44:41 #14
503714 SebbeSwensje
pi_216412010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:37 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Ik denk juist dat in het algemeen er veel minder bemoeid moet worden met alle instanties door de overheid.

Wat is er mis met de stelling : 'als de ME er aan komt moet je maken dat je weg bent!' ?

Er is an sich niets mis met de stelling, maar als agenten gaan doen waar ze een ander enorm mee in de problemen helpen, dan ben je gewoon geen knip voor de neus waard.
Appears.
pi_216412090
Die veldhuizen is niet goed snik joh. Heeft al vaker rare uitspraken en acties gedaan.

Daar zal eens naar gekeken moeten worden. Want wat doet diegene nog in de politiek?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 24 januari 2025 @ 11:57:36 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216412167
Ik word een beetje moei van die hetze tegen voornamelijk politie, maar ook andere hulpverleners/diensten. Het is hier geen Amerika hoe graag een stel karakterloze dummies graag willen doen geloven omdat ze dan een doel in hun leven hebben.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216412265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Op zich goed dat ze het opneemt voor haar eigen mensen. Nu nog benoemen dat het geen "linkse mensen" en "mensen van kleur" zijn maar Hamas aanhangers.
Halsema zit zelf bij een linkse politieke partij, zij kan dus geen afstand nemen van Hamas of van genocide op de joden ;)
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:18:52 #18
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216412402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:37 schreef Pajanus het volgende:

[..]

Wat tijdens de covid-protesten gebeurd is dus. :{
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:21:36 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216412440
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Wat tijdens de covid-protesten gebeurd is dus. :{
Mentaal invaliden bedoel je dan denk ik.
Huilen dan.
pi_216412548
Burgemeester Halsema snoof zelf coke.

(Wij ook)...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:37:12 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216412589
Ik vrees dat er een kern van waarheid in zit.
pi_216412652
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Zei hij stoer na een lijntje genomen te hebben. :')
  vrijdag 24 januari 2025 @ 12:43:55 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216412663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zei hij stoer na een lijntje genomen te hebben. :')
Nou, hij is een zij en het enige witte poeder wat ik gebruik is Omo Stralend Wit ;)
pi_216412711
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou, hij is een zij en het enige witte poeder wat ik gebruik is Omo Stralend Wit ;)
Ben je nu 'clean' van binnen?
pi_216412780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word een beetje moei van die hetze tegen voornamelijk politie, maar ook andere hulpverleners/diensten. Het is hier geen Amerika hoe graag een stel karakterloze dummies graag willen doen geloven omdat ze dan een doel in hun leven hebben.
Walgelijk volk. :r

En als ze politie nodig hebben dan gaan ze lopen janken dat het allemaal te lang duurt terwijl er mede door hun achterlijke respectloze gedrag een tekort aan agenten zijn.
  Forum Admin vrijdag 24 januari 2025 @ 13:06:13 #26
pi_216412886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Walgelijk volk. :r

En als ze politie nodig hebben dan gaan ze lopen janken dat het allemaal te lang duurt terwijl er mede door hun achterlijke respectloze gedrag een tekort aan agenten zijn.
Dat dus, waardoor de politie hun eisen weer heeft verlaagd (en de opleiding ingekort) wat ook weer een effect heeft.

Maar ja. Als je vindt dat je gelijk hebt mag alles. Zie ook extinction rebellion
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216413045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat dus, waardoor de politie hun eisen weer heeft verlaagd (en de opleiding ingekort) wat ook weer een effect heeft.

Maar ja. Als je vindt dat je gelijk hebt mag alles. Zie ook extinction rebellion
Ook nog ja.

Agenten kunnen en mogen niks meer, als ze een keer uithalen dan komen er geknipte filmpjes op het internet en worden agenten compleet door de mangel gehaald. 9 van de 10 keer is het heel anders maar dan hoor je die gasten er niet meer over.
Mensen worden bewust kapot gemaakt, terwijl agenten juist mensen proberen te helpen.

Het begint een steeds engere wereld te worden.
pi_216413088
Ik vind Vonk een partij met vaak bizarre standpunten, en die Veldhuyzen een enorme dweil.

Maar natuurlijk horen de mensen met een geweldsmonopolie regelmatig en onaangekondigd getest te worden op gebruik van illegale drugs.

Dat neemt echter niet weg dat het schandalig is om zomaar te beweren dat een deel aan de coke zit tijdens hun werk.

[ Bericht 21% gewijzigd door probeer op 24-01-2025 13:27:37 ]
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 24 januari 2025 @ 13:20:58 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216413089
quote:
Ik snap de link niet…?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 13:23:39 #30
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_216413128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Er is an sich niets mis met de stelling, maar als agenten gaan doen waar ze een ander enorm mee in de problemen helpen, dan ben je gewoon geen knip voor de neus waard.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is ook weer heel situatie afhankelijk en iets wat we dus NIET willen in het kader van de bezuinigingen bij de overheden.
Lachen joh.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 13:26:31 #31
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_216413162
quote:
Daarom minder maatwerk en bemoeienis van de instantie.

Bij de ambulance komt de vraag waarom het zo lang duurde en achteraf hoezo ze X en Y niet wisten.

bij de Brandweer hadden ze de ruit achteraf niet in hoeven te tikken.

Bij de Politie blijkt dat door etnisch profileren een onschuldige gecontroleerd wordt...

er is altijd wel iets.
Lachen joh.
pi_216413175
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik snap de link niet…?
Dealers hebben er een handje van poeder drugs (zoals cocaïne en heroïne) te versnijden met vulmiddelen, soms zelfs waspoeder.

Een enkele keer zit er zelfs helemaal geen drugs in.

Dat liedje in de link van Verona gaat o.a. daar over.
pi_216413196
De Vonk is de linkse tegenhanger van FVD?

Wel bijzonder hoeveel overeenkomsten de marxisten en de wappies hebben.
  Forum Admin vrijdag 24 januari 2025 @ 13:29:26 #34
pi_216413203
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:26 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Daarom minder maatwerk en bemoeienis van de instantie.

Bij de ambulance komt de vraag waarom het zo lang duurde en achteraf hoezo ze X en Y niet wisten.

bij de Brandweer hadden ze de ruit achteraf niet in hoeven te tikken.

Bij de Politie blijkt dat door etnisch profileren een onschuldige gecontroleerd wordt...

er is altijd wel iets.
Internet. Internet heeft hele luide domme mensen het idee gegeven dat hun mening e er toe doet omdat er andere schreeuwlelijken zijn die dat onderschrijven.

Het begon schatting, maar we zitten inmiddels op wetenschap ontkenning en dreigementen in het echte leven. Ik zie die spiraal niet zo snel doorbroken worden.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 13:29:31 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216413205
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:27 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dealers hebben er een handje van poeder drugs (zoals cocaïne en heroïne) te versnijden met vulmiddelen, soms zelfs waspoeder.

Een enkele keer zit er zelfs helemaal geen drugs in.

Dat liedje in de link van Verona gaat o.a. daar over.
Ohww, ik zag alleen maar die hoofdletters!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:06:55 #36
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_216413578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Internet. Internet heeft hele luide domme mensen het idee gegeven dat hun mening e er toe doet omdat er andere schreeuwlelijken zijn die dat onderschrijven.

Het begon schatting, maar we zitten inmiddels op wetenschap ontkenning en dreigementen in het echte leven. Ik zie die spiraal niet zo snel doorbroken worden.
Heel herkenbaar
Lachen joh.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:08:46 #37
503714 SebbeSwensje
pi_216413598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef Pajanus het volgende:

[..]
[..]
Dat is ook weer heel situatie afhankelijk en iets wat we dus NIET willen in het kader van de bezuinigingen bij de overheden.
Jij ziet het als wenselijk dat de politie zelf lak heeft aan de regels, maar wel direct met opgeheven vingertje optreden als jij iets fout doet?

Bijzonder.
Appears.
pi_216413793
quote:
Er is helemaal geen hetze tegen de politie. Er is een aversie tegen politiemensen die hun boekje te buiten gaan en daar mee wegkomen. Dat de politie graag meer machtsmiddelen wilt en rechtse/conservatieve partijen daar ook graag mee scoren door geweld tegen alle hulpverleners op één hoop te gooien doet daar niets aan af. De politie heeft het geweldsmonopolie, dus dan is het niet meer dan logisch dat men verwacht dat ze daar zeer zorgvuldig mee omgaan. Het is vaak genoeg gebleken dat bepaalde lieden bij de politie daar niet mee te vertrouwen zijn, en het is de bedrijfscultuur bij de politie dat diegenen ook de hand boven het hoofd gehouden wordt. Het is vervolgens helaas de verwachting dat een burgemeester altijd fier achter zijn/haar politie blijft staan.
What Would Goku Do
  vrijdag 24 januari 2025 @ 15:51:37 #39
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_216414615
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jij ziet het als wenselijk dat de politie zelf lak heeft aan de regels, maar wel direct met opgeheven vingertje optreden als jij iets fout doet?

Bijzonder.
Dat is de conclusie die jij nu trekt.

Ik zie het anders : waar gewerkt wordt vallen spaanders, de politie doet zeker niet alles goed en is ook niet heilig. Maar laten we eens stoppen met alles ingewikkelder maken.

Ikzelf ben niet anders, elke boete die ik tot dusver gehad heb heb ik aangevochten. Niet omdat het onterecht was maar omdat het kan en er kans is dat ze het kwijtschelden.

Mensen zijn opportunistisch.
Lachen joh.
pi_216414870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.

En ondertussen heeft partij VONK geen enkel bewijs bij de hand. :') Man man man wat een pauperstad is Amsterdam.
quote:
Die sprak vorige week over ’cokesnuivende agenten’ die het fijn vinden om ’linkse mensen’ en ’mensen van kleur in elkaar te slaan’. Hij wil daarom een drugstest voor agenten.
:')
pi_216414990
Halsema _O_

Voor t eerst in mijn leven
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:09:41 #42
503714 SebbeSwensje
pi_216415337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:51 schreef Pajanus het volgende:

[..]

Ik zie het anders : waar gewerkt wordt vallen spaanders, de politie doet zeker niet alles goed en is ook niet heilig. Maar laten we eens stoppen met alles ingewikkelder maken.

Ikzelf ben niet anders, elke boete die ik tot dusver gehad heb heb ik aangevochten. Niet omdat het onterecht was maar omdat het kan en er kans is dat ze het kwijtschelden.

En daar zitten consequenties aan verbonden. De politie is een organisatie die maar al te graag de hand boven het hoofd van medewerkers houdt die over de schreef zijn gegaan, totdat ze echt niet anders meer kunnen. Daar moeten we absoluut niet te lichtzinnig over gaan lopen doen.
Appears.
pi_216415384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:51 schreef Pajanus het volgende:

[..]

Dat je zelf matige ethische normen erop nahoudt moet jij weten, van de politie verwacht men terecht meer dan dat.
What Would Goku Do
pi_216415433
Leest echt als satire dit :') .
pi_216415696
Waarom heb ik toch nooit problemen met de politie :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 januari 2025 @ 18:47:05 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_216416119
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het gaat over beschuldigingen van het gebruik van harddrugs. Verder staan ME'rs zelden voor je deur. Laat staan populair en stoer. Wat je daar ook mee bedoelt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 januari 2025 @ 18:47:31 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_216416126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef Richestorags het volgende:
:?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 januari 2025 @ 18:48:16 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_216416133
quote:
_O_

Trouwste user 2022 vrijdag 24 januari 2025 @ 18:49:03 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_216416143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Leg eens uit. Vanwaar die vrees ?

vrijdag 24 januari 2025 @ 18:49:06 #50
503714 SebbeSwensje
pi_216416144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:47 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het gaat over beschuldigingen van het gebruik van harddrugs. Verder staan ME'rs zelden voor je deur. Laat staan populair en stoer. Wat je daar ook mee bedoelt.

Dat heb ik gelezen ja. Verder zijn ME'ers zelden (lees: nooit) enkel en alleen ME'er. Het zijn de agenten van de straat die een aanvullende opleiding hebben gevolgd en ingezet kunnen worden als oproerpolitie. Wat jij verder bedoelde is me ook een raadsel.
Appears.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')