Jaa! En dan een volledig shot van alle bewoners, wil graag alle gezichten kunnen zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavond
Ja en hoort altijd andere zeggen....of hij kon niet anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doet zich niet dommer voor. Ligt aan de anderen dat ze hem onderschatten denk ik dan. Hij observeert veel luistert naar mensen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. nu weer over die paar euro extra ... 'stelen'...
En dan Wicky graag want die MOET blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavond
Wat je bij de een liegen noemt is bij de ander het spel spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sta erop he volgende week. Jeffrey zegt nee joh wij stemmen niet op je. Die gozer kan wel heel makkelijk liegen bah.
Van mij mogen Jordy en Niels en Jeff en Elsa wegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Die speelt tenminste nog lekker fanatiek het spel en ik vind de combinatie jordi/niels gewoon leuk om naar te kijken/luisteren![]()
Van mij mag Jeff weg. Of Elsa...
Niet met je eens, dit is een goede eigenschap voor dit spel, zo kom je ver, het is niet real world he, ze spelen een spel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sta erop he volgende week. Jeffrey zegt nee joh wij stemmen niet op je. Die gozer kan wel heel makkelijk liegen bah.
Haha..ik hetzelfde, maar kan niet echt in actie komenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:52 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff huishoudelijk doen enzo. Enige vrije dag deze week dus ga proberen orde in de chaos te scheppen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Iemand nog een nieuwe stand van de poll van Salar? Als ik kijk kan ik niet ‘refreshen’
Daarom is hij bang voor de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey jij bent.juist de meester.fluisteraar.achter mensen hun rug. Hoe meer je het ontkent hoe meer het tegen je gaat keren.
Dat wordt best nog spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]upload photos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |