Ah zo, nou ja ik moet niks van die hele Jeffrey hebbe. Als die naar me voorover gebogen zat zou ik hem nog steeds niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ga jij maar af op je gevoel. tegenover wie zit jij liever.
iemand die zich naar je toe wendt en nadenkt of iemand die zich van je afwendt en zich groot maakt.?

Die mag er heel snel uit van mij. Naar persoon is het.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff denkt echt dat hij de Godfather is..

quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ik heb liever iemand voor me met open armen
Dan met gesloten armen

Hij dekt zich vast in, geloof niet wat ze over mij gaan zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: als er nieuwe komen, niet meteen alles van ze aannemen wat ze zeggen

Die denkt te kunnen manipuleren maar valt door de mand nu en niels doorzag hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Is Jeffrey die 2 aan het testen? Zien hoe snel het rond gaat ofzo?
Zou wel iets voor hem zijn eigenlijk

True, maar Jeffrey zeker niet !!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ik heb liever iemand voor me met open armen
Dan met gesloten armen

Geloof dat Jordy er ook doorheen priktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die denkt te kunnen manipuleren maar valt door de mand nu en niels doorzag hem.

quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Laat Niels maar vertrekken komende week
Heb je meteen een andere Jordy

quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Niels zegt dat vandaag Axel naar huis gaat

Iedereen daaro denkt dat Axel naar huis gaat vermoed ik, ik denk dat het als een BOM in gaat slaan vanavondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Niels zegt dat vandaag Axel naar huis gaat

in een groep is dat het vaak wordt doorverteld.
  in een groep is dat het vaak wordt doorverteld.

En wat is er eerlijk aan om zogenaamd je van de domme te houden en dus je anders voor te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is veel slimmer dan ze denken, en ook eerlijker dan de meeste daar.

Klonk ook erg ongeloofwaardig toen Jeffrey dat zei.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Met welke drie wil jij in de finale zitten?
Jeff : Jullie twee, en Mattie.
Niels : Echt?? Dat geloof ik niet. Ben eerlijk he..
Jordy : Dus als het moet zou je Sharice, MIlena erop zetten?
Jeff : Ja, Sharice sowieso..
Niels : En Jolien?
Jeff : Die zou ik er zelf niet opzetten.. maar ja.. [..] .. ik ga haar er sws niet opzetten.

Je wilt Niels erin houden ?quote:

Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedereen daaro denkt dat Axel naar huis gaat vermoed ik, ik denk dat het als een BOM in gaat slaan vanavond

Hij doet zich niet dommer voor. Ligt aan de anderen dat ze hem onderschatten denk ik dan. Hij observeert veel luistert naar mensen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat is er eerlijk aan om zogenaamd je van de domme te houden en dus je anders voor doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |