Vandaar dat ze zoveel slapenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Een beetje grappig, maar ook wel heel vermoeiend, die gametalk de hele tijd.
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee keanu, charice.en wickey toch
Ik een beetje meer dan de anderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.
[ afbeelding ]
Hij vertrouwd Mattheus speltechnisch niet en hij heeft met het geld van het eerste spel een gamechanger gekocht van 1000 euro. (Hoe durft ie!)
Oke stom ik had begrepen keanu. Hij heeft wel.gelijk over mattie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.
[ afbeelding ]
Hij vertrouwd Mattheus speltechnisch niet en hij heeft met het geld van het eerste spel een gamechanger gekocht van 1000 euro. (Hoe durft ie!)
Ik denk dat Jordy overal info verzamelt om zijn eigen conclusies te trekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is veel slimmer dan ze denken, en ook eerlijker dan de meeste daar.
Ja, gesloopt vorige week.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is daar een kruk stuk in het boudoir?
En is het niet altijd eens met niels.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy overal info verzamelt om zijn eigen conclusies te trekken
Dus de volgende keer zet ie Jordy erop, want die kocht een gamechanger van 800,- .. De rekel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke stom ik had begrepen keanu. Hij heeft wel.gelijk over mattie.
Welke conclusie trek jij hieruit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk hoe Jeffry zit.
En hoe Jordy zit.
Jeffrey armen wijd, achterover en been op knie.
Jordy naar voren buigend en hand onder hoofd.
Trek je conclusie.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat sommige mensen niet door hebben ... dat we ze doorhebben.
Ga jij maar af op je gevoel. tegenover wie zit jij liever.quote:
In datzelfde gesprek zei hij dat Jolien kei sterk staat buiten. Maar haar gaat hij vast niet tegen "zwakke" op de bank zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt elke week zwakke tegen sterke gaan ze steeds eruit
Klopt. Hij volgt Niels ook niet altijd. Doet zijn eigen ding. Maar trekt wel veel met Niels op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is het niet altijd eens met niels.
Hij heeft Niels ook allang door. Was gisterenavond iets in de suite, en was op het moment dat Niels hem aan het testen was. Of hij vertelde dat hij iemand had getest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is veel slimmer dan ze denken, en ook eerlijker dan de meeste daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |