Als je het spel slim speelt, en je wilt winnen, dan zou ik zeker in de buurt van die cel gaan staan ja!!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat doet de rest toch zelf? Die kunnen daar ook gaan staan
Hij het type dat wacht tot anderen tot de aanval over gaan en er dan vol in mee gaat.. hysterische natrapperquote:
Twee kantenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je het spel slim speelt, en je wilt winnen, dan zou ik zeker in de buurt van die cel gaan staan ja!!!!!
Niels heeft Mattheus genomineerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben niet op mattie en Jeffrey gestemd alleen op een eerlijke manier een target gegeven
Dat is niet wat hij met Niels besprakquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nu gewoon jij mattie.en ik op de bank en dat is dus wat mattie heeft gehoord. Jordy dus eerlijk nu de anderen nog
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Laat Niels maar vertrekken komende week
Heb je meteen een andere Jordy
Dus gewoon open en eerlijk van hemquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het wat hij met Niels besprak
Niet bedoel ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon open en eerlijk van hem
Deels hebben ze het inderdaad aan zichzelf te danken. Maar vind wel dat het logisch is dat ze meer gesproken hebben over wie te nomineren en de tactieken die daarbij komen. Niels is 2 weken Decisionmaker geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het spel
En iedereen speelt het voor zichzelf
En ze nemen elkaar kwalijk dat ze over elkaar roddelen
Jordy en Niels over mattie Jeff en Elsa
Mattie Jeff en Elsa ( en de rest ) over Jordy en Niels
En deels hebben Jordy en Niels dit ook aan zichzelf te danken
Door te zeggen ik stem niet op u
En dat wel te doen
Als je daarnaast anderen na 3 weken nog steeds gaat verwijten 3 tientjes meer voor zichzelf gepakt te hebben, ben je gewoon hypocriet bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Twee kanten
Als jij degene bent die elke keer als 1ste gaat
Heb je de nominatie pin al bijna op( anderen zullen je dan nomineren)
Tweede kant
Je hebt alle voordelen of nadelen
Hij roddelt uiteraard ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoort niemand roddelen ... wat heerlijk naief..
Euhhhmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoort niemand roddelen ... wat heerlijk naief..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |