FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
Iemand nog beetje zicht op polls in de social media?
Echt onzin, die polls zitten altijd goed van FB.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)
Er is hier toch een Poll topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij lult johquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Er is hier toch een Poll topic.
En waarom mogen IG en X wel, maar FB niet?
Van mij mogen alle Polls wel op 1 verzamelplek. Kan je zelf de stand bijhouden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij lult joh
Tuurlijk mag FB wel
Alleen die zitten er meestal wel naast volgens mij,
Ze fluisteren vandaag wel erg veel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik kan Elsa niet verstaan, en als ik wel iets versta snap ik er helemaal niks van
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij lult joh
Tuurlijk mag FB wel
Alleen die zitten er meestal wel naast volgens mij,
ik hoor alleen mi gado, kousenband en iets met melk nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik kan Elsa niet verstaan, en als ik wel iets versta snap ik er helemaal niks van
Niels en Jordyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef engine het volgende:
Jeff komt elsa even vertellen dat iemand haar elke week erop gaat zitten
Wie verraad hij nu?
Ik ken de poll niet vinden in die groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Is naast de poll van Salar de grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |