ze hebben gewoon echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey lukt echt zo dom. Noemt jordy de sterkte. Niels zegt Jeffrey matti en keanu.
WTF, ik geloof er niets meer vanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]upload photos
Het wordt gewoon nog spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Allemaal wicky eruitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
Iemand nog beetje zicht op polls in de social media?
Oh nee..hoop dat ze er een keer naast zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit vind ik de fijnstequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
Iemand nog beetje zicht op polls in de social media?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gehele gesprek tussen Jeffrey, Niels, Jordy en Jolien, was enkel om Niels en Jordy doen te geloven dat ze nog steeds een bondje zijn. En dat ze volgende week niet worden genomineerd. Alles wat Jeffrey kon bedenken, zei die.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey lukt echt zo dom. Noemt jordy de sterkte. Niels zegt Jeffrey matti en keanu.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit vind ik de fijnsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat weet je niet he?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niemand weg vanavond, wees gerust
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 weken en er staat alleen nog een tentje op dat terrein
Die zal ik ook niet missenquote:
deze was 2 uur gelee heb nu net gekeken, is nog zelfde dus geen verschuivingen meerquote:
Wicky is de gangmakerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
deze was 2 uur gelee heb nu net gekeken, is nog zelfde dus geen verschuivingen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |