quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:48 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik hoop dat we na jouw onderbreking weer snel on-topic zijn en het gewoon over UAP gaan hebben.
Christopher Hitchens zit vast wel ergens in een ander topic
Was ik op sommige momenten die er toe doen maar zo kalm en verstandig. Of net zo Brave als Sir Robinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik wil me hier verder niet mee bemoeien, maar ik had het verder genegeerd, en alles wat ik erover kwijt zou willen is het volgende:
Als dat werkelijk zijn intentie is, het derailen en stigmatiseren van dit onderwerp, dan is dat (aannemend dat zijn bovenstaande bewering berust op de waarheid) tegen beter weten in. Terugkijkend op de geschiedenis is dit vaak onbewust en onbedoeld het geval bij mensen met een 'traditioneel' wereldbeeld, vanwege de generationele erfenis. Dat paradigma echter is simpelweg aan het verschuiven vanwege alleen al de verandering binnen het demografisch spectrum van de bevolking. Door de tijd zal dit wereldbeeld spoedig genoeg verschuiven naar de 'moderne' tijd. Verafgoding < Religie < klassieke natuurkunde < electrodynamics < extended electrodynamics.
En net zoals bij bovengenoemd proces:
Disclosure is ook zo’n proces en tijd is je vriend daarbij.
Persoonlijke zit ik liever achterover te genieten van alle informatie die eindelijk zijn weg naar buiten vindt en ik zou mijn tijd en energie daarvoor niet willen verbruiken om een discussie aan te gaan / anderen te overtuigen. En dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval, maar simpelweg als mijn zienswijze in algemene zin.
FWIW. Ik deel mijn zienswijze met de goede bedoelingen en ik hoop niet dat iemand, vanuit welk spectrum dan ook, hier aanstoot aan geeft.
Zonder onze imperfecties zouden we niet hebben bestaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:57 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Was ik op sommige momenten die er toe doen maar zo kalm en verstandig. Of net zo Brave als Sir Robin
Hier waren we volgens mij gebleven overigens. Nog niet gekeken. Ga ik morgen doen denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Omdat ik het druk heb met werk en andere dingen, heb ik nog geen tijd en energie gehad om voor dit interview te gaan zitten. Ik wilde echt mijn agenda hiervoor vrijmaken.
[..]
Nu ik het gezien heb: dit is het. Dit is de real deal.
De klok tikt!
quote:"There's this calling to like, throw it all out, get rid of all of our institutions, get rid of the government, but that is not the answer. What this needs to be is a call to action for all brave, well-rounded people with work ethic and a deep sense of meaning to start occupying positions within these institutions and offices. [...] You need to stay in your job, put up with political HR shit, occupy positions of leadership and then make changes. That's the only way this works."
- Jake Baber
2:33:55
Oké, maar 'meer dan ooit tevoren' is alsnog heel weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Meer mensen dan ooit tevoren volgen dit nieuws. Dit is precies de bedoeling van soft-disclosure. Het is sociologisch en politiek werk ter voorbereiding.
Dat heeft een reden die al in 2018 door Elizondo is aangekaart. Het is niet de bedoeling dat iedereen dit zomaar geloofd. Dat heeft wereldwijd mogelijk veel onvoorziene gevolgen die waarschijnlijk niet meer in de hand zijn te houden.
Net afgekeken. Indrukwekkend. Als deze Jake Barber in een hearing verschijnt ben ik echt benieuwd wat dan de volgende stap gaat worden. Hij geeft ook legitimiteit aan Greer heb ik opgemerkt. Iets waar o.a. Danny Sheehan en Gary Nolan ook geen moeite mee hebben. Ook kwamen bij Jake Barber klokkenluiders ter sprake die bij Greer hebben aangeklopt en bevestigde het getuigenis dat klokkenluider Michael Herrera in 2023 bij Greer gaf, als waarheid .quote:
Dit. Wat betreft dat laatste ben ik er ook wel bijna klaar mee. Het is of nu een keer daadwerkelijk leveren, of ik blijf gewoon even op de achtergrond de komende tijd. Toevallig Taede Smedes 'The UFO's van Gorredijk' gekocht, dus die maar even lezen. Even een pauze van de UFO community op internet.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En als het al gebeurde dan was het op het gebied van nuts-and-bolts UFO's. Daar was wel progressie denk ik, daar werd gebouwd aan het opbouwen van de 'bewijspiramide' die ik hier wel eerder heb geschetst.
Maar de top van die piramide is qua bewijs nog lang niet geleverd, en nu wordt er met het verhaal van Barber een nieuwe piramide opgetuigd, rond het psionics deel.
De bubbel is juist daarbuiten.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
In de bubbel op Twitter en Youtube (en hier) sure, maar daarbuiten gebeurt er m.i. niets.
Dit is precies mijn ervaring ook. Elke keer als ik 'thuis' kom, voelt het alsof ik in die bubbel stap in plaats van eruit te komen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef NatteLont het volgende:
[..]
De bubbel is juist daarbuiten.Deze generatie is tot in het diepst van hun vezels door de mainstream media en politiek gehersenspoeld om te denken dat alles buiten de bubbel uit complotten en nep-nieuws bestaat.
Knap is het wel. Operation Mockingbird 5.0
Ik heb geen tijd om alles te bekijken helaas. De conferentie van Greer heb ik in het verleden wel helemaal gezien en het verhaal van Herrera vond ik wel interessant. Maar op wat voor manier geeft Barber aanvulling of verduidelijking aan het verhaal van Herrera? Waar doet hij dat?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:12 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Net afgekeken. Indrukwekkend. Als deze Jake Barber in een hearing verschijnt ben ik echt benieuwd wat dan de volgende stap gaat worden. Hij geeft ook legitimiteit aan Greer heb ik opgemerkt. Iets waar o.a. Danny Sheehan en Gary Nolan ook geen moeite mee hebben. Ook kwamen bij Jake Barber klokkenluiders ter sprake die bij Greer hebben aangeklopt en bevestigde het getuigenis dat klokkenluider Michael Herrera in 2023 bij Greer gaf, als waarheid .
Barber geeft aanvulling/verduidelijking aan het verhaal van Herrera. Die conferentie in de National Press club was in 2023 en is 100% de moeite waard om te kijken. Het sluit mooi aan bij het interview met Barber.
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1 uur, 18 minutenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:53 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier geeft Barber aanvulling of verduidelijking aan het verhaal van Herrera? Waar doet hij dat?
Dat is Herrera die spreekt, maar je had het over Jake Barber die aanvulling/verduidelijking gaf aan zijn verhaal. Op wat voor manier heeft Barber dat gedaan dan?quote:
Je zit in de verkeerde video.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dat is Herrera die spreekt, maar je had het over Jake Barber die aanvulling/verduidelijking gaf aan zijn verhaal. Op wat voor manier heeft Barber dat gedaan dan?
Ik heb daar niet zo veel last van. Ik laat me niet weerhouden om mensen aan te horen. Ik heb al helemaal geen last van meningen of wat anderen van iets of van iemand vinden en me te schikken in de kudde..quote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]
Veel mensen zullen nu terecht vrezen dat dit de kant van Greer lijkt op te gaan.
Persoonlijk ben ik ook niet helemaal gecharmeerd van Greer zijn handelswijze. Als ik mijn persoonlijke emoties aan de kant zet echter, zie ik een persoon die vanuit de kennis binnen zijn vakgebied niet vergeet goed voor zichzelf te zorgen en daarin de grenzen van kapitalisatie opzoekt.
Misschien dat hij daar vanuit sommige ogen gezien in doorschiet, maar laten we wel wezen: zelfs in het beste geval van full-disclosure zal de wereld blijven draaien, en moeten we onze rekeningen blijven betalen. Daar zal niets in veranderen, behalve dan voor mensen zoals Greer die dan ineens een stuk minder schaars zijn om te bekostigen voor een interview of docu-serie.
Ik ben niet van de beste man gecharmeerd, maar nogmaals mijn emoties erbuiten gelaten valt er wat voor zijn handelswijze te zeggen.
Ik hoop alleen niet dat Skywatcher ook die richting op gaat. Gezien de uitspraken van Jake denk ik niet dat dit zijn intentie is, maar er is natuurlijk ook een heel team waar hij onderdeel van uitmaakt en voor hun kan het natuurlijk wel anders gaan voelen.
Ook daarin laat geld de wereld draaien zoals die doet.
Op de inhoud ben ik het volledig met je eens wat betreft Greer. Vanuit mijn emotie kan ik mij inleven in de manier waarop het grotere publiek naar zijn rol kijkt, maar pragmatisch gezien is dat beperkt relevant zolang het beoogde doel voorop blijft staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo veel last van. Ik laat me niet weerhouden om mensen aan te horen. Ik heb al helemaal geen last van meningen of wat anderen van iets of van iemand vinden en me te schikken in de kudde..
Hij was in ieder geval degene die met de hele godganse zaak wat we vandaag Disclosure noemen al begon in 2001 in de National Press Club. Greer had het toen al over ARV's. Net als Mark McCandlish en Michael Schratt bijvoorbeeld. Richard Dolan kon aan het werk. Anders was hij bij saaie geschiedenis lessen gebleven en hadden we nooit zoveel kunnen leren van hem ivm UAP.
Steve Bassett kon zijn UAP eieren kwijt op YouTube en ging vol in op het volbrengen van Disclosure
Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten voor zijn camera gehad waarvan de meesten de meest bizarre claims en beweringen deden die nu allemaal stuk voor stuk lijken uit te komen en schoorvoetend (vanwege hun NDA's) bevestigd lijken te worden door Mellon en Elizondo die mijns inziens de opdracht hebben de chaos te beperken van iets wat onvermijdelijk lijkt uit te komen.
Straks kan misschien heel BNW nog eens met 1 muis-klik worden overgeheveld naar NWS haha
Hij heeft er voor gezorgd dat steeds meer mensen die dienden in de politiek en in het leger hun angst zijn kwijtgeraakt en naar voren zijn gekomen met hun verhaal. Hierdoor kon the Nuke UFO connection worden blootgelegd en kwam Robert Hastings naar voren met zijn klokkenluiders in 2010 wat zelfs op CNN live werd uitgezonden. Stephen Bassett kon zijn klokkenluiders naar voren brengen in 2013 bij The Citizens Hearing on Disclosure.
En dan maakt men zich druk dat Greer Flares uit een vliegtuigje zou hebben gemieterd die voor orbs moesten doorgaan? Of dat hij zichzelf zo graag hoort praten?
Het zal allemaal best, maar ik denk dat we zonder Greer's vette ego nooit een Elizondo hadden gezien
Even speculerend.Ik vermoed sterk dat daar ook een flink stuk karaktermoord bij is komen kijken die dit binnen de UFO community online heeft bewerkstelligd. Vanuit overheden die op de achtergrond werken die mogelijk willen dat hij zwijgt. Ze hebben een groot deel van het (al dan niet valse) narratief dat gangbaar was tussen 2001 en 2017 gekaapt en de alien-UFO hypotheses die rondgingen sterk verdunt. Soms moet ik keihard zoeken naar bepaalde filmpjes. Veel UFO lore is verdwenen of verwijderd van YouTube. Misschien wel ten goede. Misschien wel ten kwade. Dat weet ik niet. Omdat niemand weet wat er daadwerkelijk achter de horizon van Disclosure tevoorschijn zal komen. Dat is koffiedik kijken. Maar mijn conclusie is dat als, weet ik veel, 20% van wat er destijds rondging aan beweringen en speculatie over UAP en bijvoorbeeld: "aliens die in ondergrondse gewelven zouden leven hier op aarde" en "alien kolonies" op de maan", (ik zeg maar wat) echt de waarheid zou zijn, ik dan prima begrijp dat men terughoudend is met keihard onweerlegbaar bewijs leveren. Dan heb je het over de doos van Pandora namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:31 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Vanuit mijn emotie kan ik mij inleven in de manier waarop het grotere publiek naar zijn rol kijkt.
Mocht je geïnteresseerd zijn: de kans is groot dat ik nagenoeg elke bron van informatie over dit onderwerp gepubliceerd vanaf ~2005 terug kan halen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:16 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Even speculerend.Ik vermoed sterk dat daar ook een flink stuk karaktermoord bij is komen kijken die dit binnen de UFO community online heeft bewerkstelligd. Vanuit overheden die op de achtergrond werken die mogelijk willen dat hij zwijgt. Ze hebben een groot deel van het (al dan niet valse) narratief dat gangbaar was tussen 2001 en 2017 gekaapt en de alien-UFO hypotheses die rondgingen sterk verdunt. Soms moet ik keihard zoeken naar bepaalde filmpjes. Veel UFO lore is verdwenen of verwijderd van YouTube. Misschien wel ten goede. Misschien wel ten kwade. Dat weet ik niet. Omdat niemand weet wat er daadwerkelijk achter de horizon van Disclosure tevoorschijn zal komen. Dat is koffiedik kijken. Maar mijn conclusie is dat als, weet ik veel, 20% van wat er destijds rondging aan beweringen en speculatie over UAP en bijvoorbeeld: "aliens die in ondergrondse gewelven zouden leven hier op aarde" en "alien kolonies" op de maan", (ik zeg maar wat) echt de waarheid zou zijn, ik dan prima begrijp dat men terughoudend is met keihard onweerlegbaar bewijs leveren. Dan heb je het over de doos van Pandora namelijk.
Iets waar wijlen sgt. Robert (Bob) Dean het over heeft gehad.
Die zei dat als je de deksel ook maar een klein stukje open zou doen de hel zou los barsten.
Probeer trouwens nu in 2025 eens iets te vinden van hem. Bijna niet te doen.
Rond 2010 stond het bomvol op YouTube..
Dat moet zijn: Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten geïnterviewd, waarvan uit veiligheidsredenen veel anoniem zijn gedocumenteerd, en heeft er een flink aantal van hen voor zijn camera gehad. Ik heb ze bijna allemaal bekeken destijds en dat waren er dus geen honderden.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten voor zijn camera gehad
Ik zou zeggen deel je kennis wanneer het uitkomt met ons in je berichten.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mocht je geïnteresseerd zijn: de kans is groot dat ik nagenoeg elke bron van informatie over dit onderwerp gepubliceerd vanaf ~2005 terug kan halen.
Moet ik wel een zo'n uitgebreid mogelijke dataset krijgen.
Helder, we houden het bij recente gebeurtenissen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:11 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik zou zeggen deel je kennis wanneer het uitkomt met ons in je berichten.
Als het video's betreft zou ik ze zo af en toe uploaden via YouTube.![]()
Veel discussie en speculatie is in NWS misschien niet handig.
Helaas moeten we daarvoor naar het "Aluhoedje-hoekje" "BNW" of "TRU"
Ze hebben hier nog net geen "GGZ". Maar misschien komt dat nog
Ik was erg verbaasd over de opmerkingen dat men de Egg shaped UFO kan oproepen, en dit schijnbaar in de aanwezigheid van AARO is gedaan!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ben nu op 1u45m van het Jesse Michels interview en twee zaken die er wat mij betreft uitspringen.
- "We can summon the egg. We have done it with AARO, in the daytime."
- "There are man-made psionics and machine-made psionics."
Ik quote uit mijn hoofd maar dat was zo ongeveer de strekking.
Paar posts terug al gezegd, ik vind die eerste claim erg brutaal. Dan ben je of heel zeker van je zaak en kom je binnenkort met bewijs. Of je valt door de mand.
Verder zit het hele verhaal en de manier waarop hij verteld solide in elkaar. Ik krijg daar geen ongeloofwaardige vibes van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |