Klopt, dertig jaar geleden hing een jongen zich per ongeluk op tijdens zo’n spelletje in een dorp verderop.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dommige, gevaarlijke spelletjes zijn van alle tijden, je hebt nu slechts de technologische mogelijkheden erbij gekregen om wereldwijd makkelijk beinvloedbare jongeren mee te laten doen aan je stompzinnige Darwinarward-challenges.
Zonder internet lukt het ook hoor. Ik zat van 1986 tot 1990 op toevallig deze zelfde middelbare school en in mijn klas deden ze het ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Sorry hoor, dit had iedereen wel aan zien komen toch???? Dit achterlijke spel wordt al jaren op sociale media gepost zonder consequenties.
Het zogenaamde "vrije internet" heeft doden tot gevolg. Wat mij betreft mag de staat hier wel voor op het matje worden geroepen. Dit is een gevolg van ongereguleerde social media.
Wanneer gaat de staat eens een verbod opleggen op social media voor minderjarigen, of social media monitoren? We roepen met z'n allen "privacy", maar privacy zorgt voor doden.
Gewoon cobra naar buiten gooien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Schijnbaar 9 jaar geleden al een ding
Meisje kreeg een euro als ze het ook deed. Doodeng zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
In mijn jeugd in de jaren 80 gebeurde dit ook al.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Dit soort spelletjes waren pre internet ook al een ding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Sorry hoor, dit had iedereen wel aan zien komen toch???? Dit achterlijke spel wordt al jaren op sociale media gepost zonder consequenties.
Het zogenaamde "vrije internet" heeft doden tot gevolg. Wat mij betreft mag de staat hier wel voor op het matje worden geroepen. Dit is een gevolg van ongereguleerde social media.
Wanneer gaat de staat eens een verbod opleggen op social media voor minderjarigen, of social media monitoren? We roepen met z'n allen "privacy", maar privacy zorgt voor doden.
ik heb heel wat gemist kennelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 04:02 schreef Invisibli het volgende:
Je zult maar even geen dopamine of kick krijgen zeg..
Hup, geef ze fatbikes en vapes en vuurwerkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 04:02 schreef Invisibli het volgende:
Je zult maar even geen dopamine of kick krijgen zeg..
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Zegt de persoon met de foto van Mao Zedong.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is een soort "gotcha"? Ik kan je verzekeren dat óók Mao geen voorstander zou zijn geweest van een internet dat een soort ongereguleerd wilde westen is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Zegt de persoon met de foto van Mao Zedong.
ooh dat heb ik vroeger ook nog gespeeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Ondanks de hersenschade red je je nog aardig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:32 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ooh dat heb ik vroeger ook nog gespeeld
Gebrek aan privacy ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Het “vrije internet” moet niet gereguleerd worden. Mensen moeten leren zelf te denken en om te gaan met het “vrije internet”quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Maar 100 miljoen doden is voor jou geen probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is een soort "gotcha"? Ik kan je verzekeren dat óók Mao geen voorstander zou zijn geweest van een internet dat een soort ongereguleerd wilde westen is.
100 miljoen nog wel. Getal wordt steeds hoger.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar 100 miljoen doden is voor jou geen probleem.
Klopt, ze vermoeden 100 miljoen maar op papier staat 45 miljoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
100 miljoen nog wel. Getal wordt steeds hoger.
niet zozeer, maar als het op scholen gebeurd tussen leerlingen is er wel zaak dat aan te kaarten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:03 schreef HSG het volgende:
Het is allemaal de schuld van het onderwijs.
Het maakt niet uit waar het gebeurt het is gewoon de schuld van het onderwijs. Het onderwijs moet veranderen en er moeten nog zwaardere eisen gesteld worden aan die luie docenten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
niet zozeer, maar als het op scholen gebeurd tussen leerlingen is er wel zaak dat aan te kaarten.
Ik zie je carriereswitch wel tegemoet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het gebeurd het is gewoon de schuld van het onderwijs. Het onderwijs moet veranderen en er moeten nog zwaardere eisen gesteld worden aan die luie docenten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het gebeurd het is gewoon de schuld van het onderwijs. Het onderwijs moet veranderen en er moeten nog zwaardere eisen gesteld worden aan die luie docenten.
Dat je niet weet hoe je 'gebeurt' moet spellen ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Vast wel, dezelfde prikkel. Mensen doen rare dingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:10 schreef Tengano het volgende:
Even een vraag aan mensen die hier meer verstand van hebben:
Is dit (ongeveer) hetzelfde als wurgsex?
Ik vraag het even, want ik voel niet zo'n behoefte om via Google hier heel diep in te duikenSorry
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zie je carriereswitch wel tegemoet.
quote:
Luie docenten gespot.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat je niet weet hoe je 'gebeurt' moet spellen ook.
[Speculatie=1]Normaal gesproken wel, maar het VMBO-advies van de basisschool werd niet geaccepteerd door de ouders/voogd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
VWO behoed je niet voor een Darwin award kennelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |