Ik wilde net taggen,quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef herverwijderd het volgende:
Als @:arniealberts het niet heeft, heeft niemand het.
Als beeld en geluid het heeft vertoond, grote kans dat die je aan een kopie kunnen helpen. Waarschijnlijk wel tegen betaling.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef Bpalma het volgende:
Ik ben op zoek naar de aflevering Snoepreisjes, die op 9 september 1995 werd uitgezonden als onderdeel van een WNF-actieweekend. Deze aflevering is nooit herhaald of op dvd uitgebracht. Onlangs werd de aflevering eenmalig vertoond op 26 mei 2024 in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.
Heeft iemand toevallig deze aflevering opgenomen of toegang tot een opname? Ik zou hier ontzettend blij mee zijn!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wat een eer, ik heb blijkbaar naam gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef herverwijderd het volgende:
Als @:arniealberts het niet heeft, heeft niemand het.
Helaas al geprobeerd kreeg nul op rekestquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een eer, ik heb blijkbaar naam gemaakt.
Ik kan enkel zeggen dat ik niet kan helpen. Het spijt me.
mag hem niet delen van beeld en geluid hij was degene die de uitzending had gevondenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef PotjeSambal het volgende:
Deze al gevonden?
https://tvenradiodb.nl/index.php/11663/het-zonnetje-in-huis.html
Volgens deze website heeft de daar genoemde Jordy, het in zijn collectie.
Dan is dat jammer. Succes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Helaas al geprobeerd kreeg nul op rekest
De scène met de ijskast blijft toch echt wel een hoogtepunt van Nederlands comedygenotquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zonnetje in huis goden. Leuke TV was da.
Ik hoor het haar na al die jaren nog zo zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De scène met de ijskast blijft toch echt wel een hoogtepunt van Nederlands comedygenot"OPEN, DICHT! OPEN, DICHT! HEEFT U DAT?"
Martine Bijl, Kraaijkamp senior, Pieter Lutz, Sacco van der Made, zoveel helden die er niet meer zijn
Jammer!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:10 schreef Bpalma het volgende:
[..]
mag hem niet delen van beeld en geluid hij was degene die de uitzending had gevonden
Wat sommige mensen niet wéggooien!quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef Bpalma het volgende:
Ik ben op zoek naar de aflevering Snoepreisjes, die op 9 september 1995 werd uitgezonden als onderdeel van een WNF-actieweekend. Deze aflevering is nooit herhaald of op dvd uitgebracht. Onlangs werd de aflevering eenmalig vertoond op 26 mei 2024 in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.
Heeft iemand toevallig deze aflevering opgenomen of toegang tot een opname? Ik zou hier ontzettend blij mee zijn!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Coby Timp aka Mevrouw de Vries genotquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De scène met de ijskast blijft toch echt wel een hoogtepunt van Nederlands comedygenot"OPEN, DICHT! OPEN, DICHT! HEEFT U DAT?"
Martine Bijl, Kraaijkamp senior, Pieter Lutz, Sacco van der Made, zoveel helden die er niet meer zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |