Ik vind het prima zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vind de Live toch enigszins er niet leuker op geworden eigelijk.
altijd leuk met ze allen op de bank voor het ene momentje maar ze leefde er wel helemaal naar toe zo ook op de dag zelf wat trekken we aan en ga zo maar verder
en ik mis de host eigenlijk wel Geraldine en die andere, ja ik vind de oude live mag wel terugkomen
IK vind het prima zo, niet al die herhalingen en dat onzinnig gelul er omheen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vind de Live toch enigszins er niet leuker op geworden eigelijk.
altijd leuk met ze allen op de bank voor het ene momentje maar ze leefde er wel helemaal naar toe zo ook op de dag zelf wat trekken we aan en ga zo maar verder
en ik mis de host eigenlijk wel Geraldine en die andere, ja ik vind de oude live mag wel terugkomen
ja dat zouden ze wat kunnen minderen maar de opzet mis ik welquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo
Dat eeuwige gerek is niet meer
En we kijken niet naar een uur herhaling met net niet scherpe vragen
Totaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zouden ze wat kunnen minderen maar de opzet mis ik wel
nu smakken hun wel heel erg zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Getfer, dat gesmak van dat gezoen hoef voor mij ook niet.
Hopelijk komen er niet nog meer stelletjes.
Komt door de micquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu smakken hun wel heel erg zeg!
Zo Eens!!! doen wat je moet doen en verder, ik vind dit zo'n verademing !quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo
Dat eeuwige gerek is niet meer
En we kijken niet naar een uur herhaling met net niet scherpe vragen
Charice is ook veel met wicky tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die iemand hebben aan hun kant. .
Jolien en Jeffrey
Mattheus en Milena
Jordy en Niels
Elsa en Wicky
Keanu, Axel en Charice staan alleen.
Dat is waar het gaf ons als streamkijkers, iets meer om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had het ook eigenlijk meer uit van de bewoners standpunt het optutten de hele dag en dan in kringetje klaar zitten. maar vooral het tutten was wel grappig vond ik
Dat begrijp ik wel. Juist Elsa en Wicky zijn makkelijk te benaderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Axel gezellig even bonden met Elsa en Wicky bij de afwas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |