Geen strikdiploma. Stukje onopgeleid.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Paar minuten gespeeld en nu al zitten z'n veters niet goed
Hoeveel inch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord heeft niet naar basketbal gekeken voor een goede screen
Volgende keer klittenbandquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen strikdiploma. Stukje onopgeleid.
Dat is in jouw milieu ongetwijfeld de manier om met teleurstellingen en ontslag om te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als ik Priske was zou ik een dikke bolus naast het toilet schijten en in de rust wegaan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is in jouw milieu ongetwijfeld de manier om met teleurstellingen en ontslag om te gaan.
Ik denk niet dat Kukelekutuser ooit werk heeft gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is in jouw milieu ongetwijfeld de manier om met teleurstellingen en ontslag om te gaan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als ik Priske was zou ik een dikke bolus naast het toilet schijten en in de rust wegaan.
Fruit, mits vers, stinkt niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan mag ik het opruimen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |