SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wil essie best meeten,quote:
Snap je toch nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan vond je Dimmy's suggestie met Snijbonen niks![]()
Gelukkig zijn de Proud Boys weer allemaal vrij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Kritiek op Lauren Sánchez de verloofde van Bezos bij inauguratie Trump, "Ze kleedt zich als een prostituee"
Bizarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Proud Boys weer allemaal vrij.
Ze loopt er altijd bij als een ordinaire del.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Kritiek op Lauren Sánchez de verloofde van Bezos bij inauguratie Trump, "Ze kleedt zich als een prostituee"
Justicequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een bus slagroom?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
heel vroeg naar bed vandaag want superlange dag morgen
dus: warme choco
Morgen is net als vandaag, net als overmorgen 24 uur.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
heel vroeg naar bed vandaag want superlange dag morgen
dus: warme choco
Bizar dat dit kan, dit kan hij dus ook flikken bij seriemoordenaars.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja heel mijn jeugd voorgelogen door dat pleurisbeestquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil essie best meeten,![]()
![]()
maar niet met worteltaart
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen is net als vandaag, net als overmorgen 24 uur.
Een dag is bijna altijd 24 uur Etto.
Huhquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel mijn jeugd voorgelogen door dat pleurisbeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |