abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:48:06 #1
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_8609798
Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest voor wat dingetjes (concentratiestoornissen, woedeuitbarstingen etc) en ze vond het beter als ik met wat mensen van Jeugdzorg ging praten.
Nou gaat ze een hele mooie brief voor me maken, maar ik vroeg me eigenlijk af of er hier Fok!kers waren die ervaring hebben met jeugdzorg, en of die me kunnen vertellen wat ik kan verwachten?!
Ben benieuwd!!
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:50:28 #2
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8609855
met dat icoontje en ondertiteltje oog je niet bepaald woedend..
Je leeft maar één keer...
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:51:29 #3
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_8609884
Dank je, maar om dat soort reacties had ik niet gevraagd. Het ging me om de jeugdzorg en niet om de woedeuitbarstingen (en wat is er mis met mn icoontje?! )

[Dit bericht is gewijzigd door Baka_neko op 20-02-2003 15:59]

donderdag 20 februari 2003 @ 15:59:19 #4
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_8610071
Ik weet niet, vriend van me heeft er jaren geleden mee te maken gehad en die kreeg toen een partij bullshit voorgeschoteld waar zelfs ik depri van werd, aan de andere kant, het kan natuurlijk nuttig zijn om in ieder geval één keer je daar te melden en als het je niet bevalt..... Andere oplossing zoeken.
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_8610129
Toen ik een aantal jaar geleden onderzocht werd op ADHD heb ik eerst een intake-gesprek gehad bij Jeugdzorg voor ik werd doorverwezen naar Parnassia (RIAGG). Dat was verder helemaal niet erg. Gewoon wat vragen beantwoorden, anderhalf uur lang ongeveer. Niets bijzonders in elk geval.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:53:45 #6
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_8614760
Tis dus meer een doorsluisorganisatie, ofzo? Want ik hoor via via nogal wat tegenstrijdige verhalen, en ik ben sowiezo niet zo thuis op dit gebied
En uit de site wordt ik ook niet veel wijs.... oh well
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:40:15 #7
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8615656
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:53 schreef Baka_neko het volgende:
Tis dus meer een doorsluisorganisatie, ofzo? Want ik hoor via via nogal wat tegenstrijdige verhalen, en ik ben sowiezo niet zo thuis op dit gebied
En uit de site wordt ik ook niet veel wijs.... oh well
Ik ben wel eens bij de jeugdzorg geweest (bij welke instantie niet eigenlijk.... )

Het was niet zo'n ramp, ze praten wat met je en zeggen dan of zij met je doorgaan, of dat je bijvoorbeeld naar een psycholoog/psychiater moet Het gesprek zelf is niet erg (koffie erbij... ) maar kan wel confronterend zijn.......
Mij hebben ze doorgestuurd.....}:|

Heb je hier wat aan?

GMN

Carpe diem
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:55:30 #8
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_8615891
Jes, dank je! Niet dat ik nou iets verder ben met wat de eindbestemming wordt, maar dan weet ik iig wat ik kan verwachten Weet je toevallig ook wat ze ongeveer gaan doen als je niet wordt doorgestuurd?
pi_8616845
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:48 schreef Baka_neko het volgende:
Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest voor wat dingetjes (concentratiestoornissen, woedeuitbarstingen etc) en ze vond het beter als ik met wat mensen van Jeugdzorg ging praten.
Nou gaat ze een hele mooie brief voor me maken, maar ik vroeg me eigenlijk af of er hier Fok!kers waren die ervaring hebben met jeugdzorg, en of die me kunnen vertellen wat ik kan verwachten?!
Ben benieuwd!!
Maak je geen zorgen. Mijn ervaringen met Jeugdzorg zijn vrijwel alleen maar positief.
Gratis koffie en er wordt rekening met je gehouden.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:40:49 #10
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8638795
Ongeveer, ik heb dat zelf niet meegemaakt, maar een paar vriendinnen van mij wel. Ze houden dan gewoon gesprekken met je die eigenlijk best wel confronterend zijn, maar ook heel opbouwend...

Helaas vonden ze mij bij psychiatrie binnen twee week al gek genoeg voor gesloten opname!

Carpe diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')