Nee is echt zelf gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef cat123 het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon weg genomineerd?
Ah gezondheidsredenen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wajow slinger ook even de stream aan
Lennie weg om gezondheidsredenen
https://streamable.com/e2ftzxquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
Gezondheidsredenenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
serieus, en niemand heeft het er over?quote:
Ja dat bedoel ik. En ik geloof de andere jaren (2022 en 2023) ook wel iemand. Maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob is ook vrijwillig gegaan vorig jaar en Chiara ook
ze was toch niet ziek, dat is een gemaakte reden volgens mijnquote:
heeft zij dat gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef Tascha071 het volgende:
Ze voelde zich miss betrapt ivm met die banaan eten op wc
Daar hebben ze het waarschijnlijk de afgelopen 2,5u streamlock al veel over gehad. Die BB mededeling direct nadat streams terug waren was natuurlijk gewoon voor ons.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus, en niemand heeft het er over?
ze hebben toch 24 uur aanvraag?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
BB : plots zijn jullie met 1 bewoner minder in mijn huis
Zoals ze zelf heeft verteld heeft lennie dit avontuur en mijn huis hebben verlaten
de liefde en aandacht waarmee jullie afscheid hebben genomen van lennie was hartverwarmend
ik snap dat er veel door jullie hoofd gaat en dat het spel??
tegelijk .. het spel gaat door en het spel daarmee ook
Meen dat hij nog wat zei over haar gezondheid.. dat ze daarom weg is gegaan.
Dat hebben ze de afgelopen twee uur al gedaan denk ik tijdens de SLquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus, en niemand heeft het er over?
Of niemand naar huis deze weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:06 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of en wanneer er een nieuwe bewoner gaat komen, omdat Lennie weg is gegaan.
Nee, er is altijd een exit anders hebben ze geen content.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Of niemand naar huis deze week
Exit, maar dan niet, en genomineerd voor aankomende week.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd een exit anders hebben ze geen content.
Is toch nog geweest dat degene die normaal moest vertrekken dan de week erop reeds genomineerd stondquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd een exit anders hebben ze geen content.
Zal dat met haar boulimia te maken hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:08 schreef ledn81 het volgende:
Er is op tijd aan alarmbellen getrokken.. vanuit buitenaf is ze dus eruit gehaald
Dat zou minder zijn. Vermoedelijk moeten we het in de tv uitzending zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben het erover dat Lennie is gemonitord door BB en dat ze zelf niet uit eigen beweging vertrokken zou zijn.
Het is dus een beslissing van BB en vermoedelijk iets psychisch. Ik hoop niet dat haar eetstoornis haar parten is gaan spelen, dat zou zo sneu zijn voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |