Jaaaa uiteraard. Dat hebben wij wel verdient na al die sl'squote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een waarbij we dan mogen meekijken wel
https://x.com/ledn81 hier staan paar filmpjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Maar wat had Lennie dan ? Ik was te werk dus ik heb veel gemist.
Ik heb hier gelezen dat ze vertelde dat ze boulimia heeft gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Weten we niet. Wij hebben er ook niks van gezien. Er is speculatie over boulimia en dat BB heeft besloten dat ze uit het huis moest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Is niet gezzegd, gezondheidsreden is het einige wat gezegd is door BBquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Staat ook laag in de polls dus easy clap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jordy nominatie praat
willen Wicky naar huis hebben wat ik zo begrijp
Ja allemaal vol idioten, en Jeffrey, Jordy en Niels...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: Zoals ik het gister al zei het lijkt hier soms wel op de geestelijke gezondheidsdienst
![]()
![]()
En streamlockquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: Zoals ik het gister al zei het lijkt hier soms wel op de geestelijke gezondheidsdienst
![]()
![]()
Mooie is dat hij zichzelf ook als voorbeeld noemde, zelfspotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Jordy is volgens mij wel de enigenzonder enorme rugzakquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja allemaal vol idioten, en Jeffrey, Jordy en Niels...
Waarschijnlijk niet tijdens de intake gesprekken. (of hoe noem je dat)quote:
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Mooie is dat hij zichzelf ook als voorbeeld noemde, zelfspot
Ze bedoelde dat ze niet op zichzelf stemmen dus afvielen qua keus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels : "Axel mag niet, wij 2 niet."
Beter zegt BB nu.. Axel is even ziek.. En omdat Lennie nu vertrokken is mogen ook de decision makers genomineerd worden
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet tijdens de intake gesprekken. (of hoe noem je dat)
Het ging zo plotseling , er zal wel iets gezien zijn door BB , of voorgevallen waardoor ze haar naar de DBK riepenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |