Ik zie het ... dat is voor promotie van een thuisbezorg firma "ifood" en ze kunnen verschillende dingen winnen , voor als ze thuis zijn denk ik ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:26 schreef mario390 het volgende:
kijk brasil spelen komische spel, war zich jemand draaid, geen idde hoezo
Nederland BB is shitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
heb je metgekregt, lennie waarschijnik wegen kotsen naar huis
en daar zollen ze dat niet gemerkt hebben erder![]()
in brasil is wc in slaapkamer daar kregt ider alles met en
bij rare gedoe gaat de loude alarm an daar op hele terrein daar hangen led-dinges met de melding
daar zijn ze in nederland nog veel achter en te lui vor
Wat is er ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
tv bericht orf nederlandse in kärnten weissesee
Als het al niet langer is .. Schaats marathonquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:30 schreef mario390 het volgende:
ijslopen doen zij daar al zo 15 jaren
Ja ok dacht ff dat er wat anders wasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:46 schreef mario390 het volgende:
ja is elke jaar bericht op tv dat nederlandse zijn
Geen idee... Frigentie doet huilie ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:31 schreef mario390 het volgende:
heeft de blonde rpmina ook prpleme bj eten of poepen
of vomitar`?
Nee ik heb geen livestreams meerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
heb je in argentinie al en meid in douche gezien?
Op twitch niet meer gezien de laatste tijd .. jij wel ? Ik heb alleen de officiele programmas die af en toe livebeelden uitzendenquote:
OKquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:05 schreef mario390 het volgende:
vannacht is vitoria de erste keer in en week conseguir an poepen geweest
dat kunnt man horen om dat zij jammerte als zij haar vragten om zij okay is
zij was over 10 min
nu alle an erg sport maken vanavond prova
maar niet zo mooi als de donkere Yeimy in GH Duo Spain ....quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:04 schreef mario390 het volgende:
vio is gistern nach fisterra gevlogen![]()
daar in brasil is deze keer ook en donkele mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |