wat is de exacte vraag? want de verzekering kan je niet vragen of jij je aansprakelijk wil stellen.. daar ga jij namelijk niet over..quote:Op maandag 20 januari 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
Hallo.
Ik heb nog nooit een schadegeval in mijn leven meegemaakt totdat vorig jaar Juni een vrouw tegen mijn geparkeerde auto aanreed (ik was op dat moment thuis en werd door politie naar beneden gehaald) ten eerste heeft het 7 maanden geduurd voor we tot dit punt zijn. Politierapport is er, daar in staat ook dat de vrouw schade heeft veroorzaakt aan mijn stilstaande voertuig. Maar nu vraagt mijn verzekering of ik mijzelf aansprakelijk wil stellen nu ze de zaak willen gaan afwikkelen. Maar hoezo moet ik mij aansprakelijk stellen als ik niet fout was?
Of ben ik gewoon achterlijk en mis ik iets wat misschien heel erg duidelijk en logisch is voor mensen die hier wel al eens mee te maken hebben?
M.v.g
De mail is letterlijk:quote:Op maandag 20 januari 2025 12:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
wat is de exacte vraag? want de verzekering kan je niet vragen of jij je aansprakelijk wil stellen.. daar ga jij namelijk niet over..
wellicht is de vraag geweest of jij de vrouw aansprakelijk wil stellen?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij het politierapport. De zaak lijkt ons duidelijk. Wilt u aansprakelijkheid erkennen.
m.v.g
Dat mag ik wel hopen...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:02 schreef kingjotte het volgende:
Mailtje naar de verkeerde partij gestuurd?
Ik ga zo even bellen om uitlegquote:Op maandag 20 januari 2025 13:01 schreef recursief het volgende:
Ik zou ze vragen om schriftelijke uitleg, met name over de zin "De zaak lijkt ons duidelijk".
kijk, de mail (wilt u aansprakelijkheid erkennen) is al heel anders dan of jij jezelf aansprakelijk wil stellen.quote:
Jij bent niet aansprakelijk, jij gaat dus ook geen aansprakelijkheid erkennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
Maar als ik aansprakelijkheid erken, dan zeg ik toch feitelijk dat ik aansprakelijk ben voor iets wat ik niet heb gedaan?
correct. daarom vragen om verduidelijking.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
Maar als ik aansprakelijkheid erken, dan zeg ik toch feitelijk dat ik aansprakelijk ben voor iets wat ik niet heb gedaan?
Ga zo bellen en neem het gesprek op.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
correct. daarom vragen om verduidelijking.
Mail ontvangen "beste, u staat in de CC. De mail was bedoeld voor Unive"quote:Op maandag 20 januari 2025 13:33 schreef zuchtje het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Echter heb ik een vermoeden dat dit bericht niet voor mij bestemd is. Zoals in het politiedossier te lezen is ben ik ben namelijk het slachtoffer.
met vriendelijke groet,
Scherp.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:38 schreef Schanu het volgende:
Is de mail wel aan jou gericht, of is deze gericht aan de tegenpartij moet jou in de CC dan wel BCC (dus puur ter informatie).
Ik zou zeggen, bel je verzekeringsmaatschappij.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
Maar hoezo moet ik mij aansprakelijk stellen als ik niet fout was?
Hij was puur ter informatie, kreeg net een mail terugquote:Op maandag 20 januari 2025 13:38 schreef Schanu het volgende:
Is de mail wel aan jou gericht, of is deze gericht aan de tegenpartij moet jou in de CC dan wel BCC (dus puur ter informatie).
Fijn dat je duidelijkheid hebt!quote:Op maandag 20 januari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij was puur ter informatie, kreeg net een mail terug
'Nee' dusquote:
Even teruglezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
'Nee' dus
Of stond je met je auto zover buiten de lijnen van de parkeerplek dat die ander geen ruimte had om te draaien?
Bekende trucjes, ze hopen dat je erin trapt.quote:
LOLquote:Op maandag 20 januari 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mail ontvangen "beste, u staat in de CC. De mail was bedoeld voor Unive"
Pffooeeee
Even teruglezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:13 schreef Chandler het volgende:
Ja die is gek! Vraag de verzekering gelijk ook even of indien jij accepteert zij staan voor alle kosten, maar ook je verzekering gelijk even voor de rest van je leven gratis is.
Indien antwoord op vraag 2 nee is, dan is jou antwoord ook nee!
Categorie borrelpraat.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef halfway het volgende:
[..]
Bekende trucjes, ze hopen dat je erin trapt.
Dank voor de quote!quote:
Nou, een beetje van dit welquote:Op maandag 20 januari 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
Of ben ik gewoon achterlijk en mis ik iets wat misschien heel erg duidelijk en logisch is
M.v.g
Waarom nemen ze jou in de CC mee, dit moeten zij achter de schermen regelenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij was puur ter informatie, kreeg net een mail terug
Dan nog rijdt tegenpartij tegen geparkeerde/stilstaande auto op toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
'Nee' dus
Of stond je met je auto zover buiten de lijnen van de parkeerplek dat die ander geen ruimte had om te draaien?
edit- lijkt me duidelijk
Om klant te informeren van de voortgang. Zo vreemd is dat niet, is heel gebruikelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:54 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Waarom nemen ze jou in de CC mee, dit moeten zij achter de schermen regelen
De tekst die je quote is doorgehaaldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:55 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Dan nog rijdt tegenpartij tegen geparkeerde/stilstaande auto op toch?
Prive mailadres delen met anderen in de CC is wel een datalek volgens AVG.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mail ontvangen "beste, u staat in de CC. De mail was bedoeld voor Unive"
Pffooeeee
Bij een dergelijke schadeclaim zijn persoonsgegevens van de wederpartij vaak al bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:00 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Prive mailadres delen met anderen in de CC is wel een datalek volgens AVG.
Niet heel netjes van verzekeraar. BCC of een aparte mail was beter geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |