Oh ik vergat mijn DRAMAquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij hebben ze bedjes mogen uitdelen maar niet aan iedereen!!
Dramaaaaaaah
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Er komen een aantal bedden vermoed ik. Maar niet voor iedereen
Geen bed voor Lennie iigquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, komen er bedden, maar niet voor iedereen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Oh please laat dat vanavond nog bekend worden
Ik denk dat je moet slapen in de slaapkamer. Soms gaat die 's nachts ook op slot om de hut te verbouwen of vullen met ballonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:42 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch ook heerlijk in de woonkamer liggen op die banken slaapzak mee een kussen.....Snap ook niet dat alles naast elkaar ligt in die slaapkamer.
MeneerIreth stelt zojuist voor dat we een film gaan kijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Oh please laat dat vanavond nog bekend worden
Dat zal wel niet mogen. Dat mocht andere edities ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 19:42 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch ook heerlijk in de woonkamer liggen op die banken slaapzak mee een kussen.....Snap ook niet dat alles naast elkaar ligt in die slaapkamer.
Dat kan morgen ookquote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth stelt zojuist voor dat we een film gaan kijken.
Nee dus
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet slapen in de slaapkamer. Soms gaat die 's nachts ook op slot om de hut te verbouwen of vullen met ballonen.
Ook niet, dan uitzending. In de BB-periode ben ik baas over de afstandsbediening.quote:
Nee, maar daar hebben ze toch ook echt niet op de grond geslapen toch......quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet mogen. Dat mocht andere edities ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |