SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die van Flory zijn leukerquote:Op zondag 19 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik helemaal mijn best doen om een leuke smiley uit te kiezen
Stoppen met wat?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is raar. Eerst maar even een dutje.
Inmiddels bestuur gemaild dat ik ermee kap. Na deze termijn dus nog anderhalf jaar, maar toch.
Ik vind hem wel leukquote:Op zondag 19 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik helemaal mijn best doen om een leuke smiley uit te kiezen
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is raar. Eerst maar even een dutje.
Inmiddels bestuur gemaild dat ik ermee kap.[b] Na deze termijn dus nog anderhalf jaa[/b]r, maar toch.
Wat je zegt ben je zelfquote:
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv. Dat gaat ajax vandaag ook niet doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Karzai het volgende:
nac wint van twente vinnik mooiajax moet ook winnen staan ze nog maar een puntje achter psv
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van Flory zijn leuker [ afbeelding ] https://hallon.nl/ksc/
ja. Ben er gewoon helemaal klaar mee eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stoppen met wat?
De biljet gazet?
quote:
Ho ho ho. Go Ahead gewonnen van Groningenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Haags het volgende:
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv.
Zijn dat die fripse bips?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Tot nu toe weet geen enkele club optimaal te profiteren van de misstap van psv. Dat gaat ajax vandaag ook niet doen.
Ja die presteren wel aardig hequote:Op zondag 19 januari 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho ho. Go Ahead gewonnen van Groningen
Hmm ja heb je er eerder ook al over gehoordquote:Op zondag 19 januari 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Ben er gewoon helemaal klaar mee eigenlijk.
Ja klopt, ik mag er graag over zeurenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja heb je er eerder ook al over gehoord
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan ditquote:
Vliegen die vooruit?quote:
dat magquote:Op zondag 19 januari 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan dit
Die is ook wel de bekendstequote:Op zondag 19 januari 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de versie van de Party Animals wel leuker dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |