abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 juli 2025 @ 13:56:34 #201
184769 crew  Deisyy
pi_218361955
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:16 schreef maily het volgende:

[..]
Wat lijken ze dik op die onderste foto.
Dik? :o

Ik zie geen dik.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218403879
Ik heb de fotos van de vakantie op Instagram bekeken. Ik vind het een verademing. Geen ducklips en influencer poses van de nieuwe liefde van zijn leven. Ik denk dat deze meid wel eens een gezond stel hersens kan hebben! En ik bedoel dit serieus :D
pi_218499746
Wat een aandachtshoer die Dennie. :')
Next? Duetje met zijn schoonzoon voor even? En dan natuurlijk weer een lied van de ouwe zwetende pedo Hazes.
Wees zuinig op me meissie ofzo..

Schoonpa André Hazes jr. wil single uitbrengen: ‘Nu veel aandacht’

Denny Braaf, de nieuwe schoonvader van André Hazes jr., wil graag een single uitbrengen nu hij elke week in een ander roddelblad staat om over zijn schoonzoon te praten. “Veel media-aandacht.”

Het is ongelooflijk hoe gretig zanger Denny Braaf probeert om de schijnwerpers te zoeken over de rug van zijn nieuwe schoonzoon André Hazes jr., die een relatie heeft aangeknoopt met zijn dochter Noa Braaf. De zanger staat wekelijks in een ander roddelblad en toen de twee op vakantie gingen, zagen we Denny tekst en uitleg geven bij Shownieuws.

IJzer smeden

Wat hier speelt? Denny vindt het evident heerlijk dat hij na al die jaren rommelen in de marge ook eens wat aandacht krijgt. Op de vraag of hij nu ook een single gaat uitbrengen, zegt hij in de Party: “Ik ben daarin heel voorzichtig.”

“Want weet je wat het is: aan de ene kant moet je het ijzer smeden als het heet is en dat is nu, want op wat voor manier dan ook: ik kom nu toch in de media. Ik had alleen gehoopt dat het puur ging om mijn zang, maar het gaat nu om de relatie van mijn dochter Noa met André Hazes. Daar heb ik niet om gevraagd, dat komt op mijn pad.”

Schijt hebben 💩
Denny denkt écht dat de roddelmedia interesse hebben in zijn matige zangcarrière? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat ze hem alleen bellen omdat ze André wél interessant vinden.

Hij mijmert voort: “Aan de andere kant — en ik moet er misschien schijt aan hebben, op z’n Amsterdams gezegd — denk ik: als ik nu nieuwe muziek uitbreng, krijg ik al die gasten weer van: o ja, daar heb je hem, hij gaat nu met nieuwe muziek uitkomen omdat hij in de picture staat, o wat een uitgenaste…”

De juiste partij
Dan denken ze dat maar, zegt Denny dan. “We hebben zeventien miljoen mensen in Nederland en misschien zijn het er maar driehonderd die zo schrijven over mij en de rest helemaal niet. Dus ja, wel degelijk ben ik voornemens om nieuwe muziek uit te brengen. Alleen, ik wacht nog op de juiste partij die in mij brood ziet.”

“Ik ga niet op eigen houtje een liedje uitbrengen, want dan weet ik zeker dat ik op de C-rotatie kom en dan is het een hele dure promotiecampagne geweest van een paar duizend euro waar ik geen optreden meer uit haal. Ik weet wat ik waard ben. Is het niet goed genoeg, dan niet. En als ze het wel goed vinden, dan weten de platenmaatschappijen mij te vinden.”

C-zanger
Denny wil op waarde geschat worden. “Mensen weten wie ik ben, mensen weten wat ik kan. Ze kunnen het allemaal zien op mijn Instagram, bij mijn shows. Ik ga niet lopen bedelen van: wil je alsjeblieft nu met mij wat doen of op mijn zolderkamertje een liedje in el kaar flansen, omdat ik zo nodig moet. Dan kan ik beter mijn geld aan mijn kinderen geven.”

“Ik heb niet te klagen, hè. Ik zing al 35 jaar en doe bijna tweehonderd optredens per jaar en heel veel dinnershows — onder andere vanaf eind september weer bij Restaurant Will’s in Nieuwegein — dus zo’n C-zanger ben ik niet, denk ik.”

:') :') :') :') :') :') ______!!
  Miss 200.000.000! donderdag 14 augustus 2025 @ 08:00:46 #204
367000 roos94
pi_218499772
Gods christus.
pi_218502094
Dit is geen Speld artikel? :')

Er is dus weer eens iemand die misbruik of gebruik maakt van Hazes. Je verwacht het niet. :N
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:28:38 #206
184769 crew  Deisyy
pi_218506480
Hoor ik nou goed dat de verkering tussen Andre en Djarno over is? :o
pi_218507910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Hoor ik nou goed dat de verkering tussen Andre en Djarno over is? :o
Al een tijdje. Maar ze hebben geen ruzie hoor. Heus, écht niet.

André Hazes en neef hebben momenteel geen contact

Djarno Hofland, de neef van André Hazes, heeft bevestigd dat de twee momenteel niet met elkaar praten. "Ons contact is na dertien jaar stil", zei Hofland voor de camera van RTL Boulevard Summernight.

Er gingen al een tijdje geruchten dat de zanger en zijn voormalige tourmanager ruzie hadden. "Er is nooit ruzie geweest", zegt Hofland nu. "Iedereen in een vriendschap heeft wel eens een woordenwisseling of discussie, dat is bij ons ook gebeurd. Dat heeft er niet toe geleid dat we elkaar niet meer spreken." Hofland zegt dat "dertien jaar dag en nacht met elkaar zijn" voor hem heel veel was.

Hij gaf ook aan "het stukje vriend" te missen. "Ik wil gewoon met hem afspreken, dat ik niks van hem nodig heb en hij niks van mij." Hofland heeft hoop dat het nog goed komt tussen hem en zijn neef. "Hij zit in mijn hart en ik hoop dat we in de toekomst weer allerbeste vrienden kunnen zijn. Dit heeft tijd nodig en ik weet honderd procent zeker dat dit goed gaat komen."

In betere tijden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 07:49:27 #208
184769 crew  Deisyy
pi_218507984
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Al een tijdje. Maar ze hebben geen ruzie hoor. Heus, écht niet.

[ afbeelding ]

André Hazes en neef hebben momenteel geen contact

Djarno Hofland, de neef van André Hazes, heeft bevestigd dat de twee momenteel niet met elkaar praten. "Ons contact is na dertien jaar stil", zei Hofland voor de camera van RTL Boulevard Summernight.

Er gingen al een tijdje geruchten dat de zanger en zijn voormalige tourmanager ruzie hadden. "Er is nooit ruzie geweest", zegt Hofland nu. "Iedereen in een vriendschap heeft wel eens een woordenwisseling of discussie, dat is bij ons ook gebeurd. Dat heeft er niet toe geleid dat we elkaar niet meer spreken." Hofland zegt dat "dertien jaar dag en nacht met elkaar zijn" voor hem heel veel was.

Hij gaf ook aan "het stukje vriend" te missen. "Ik wil gewoon met hem afspreken, dat ik niks van hem nodig heb en hij niks van mij." Hofland heeft hoop dat het nog goed komt tussen hem en zijn neef. "Hij zit in mijn hart en ik hoop dat we in de toekomst weer allerbeste vrienden kunnen zijn. Dit heeft tijd nodig en ik weet honderd procent zeker dat dit goed gaat komen."

In betere tijden..

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal gemist dan, het zal wel met geld te maken hebben.

ik vind die Djarno een engnekje.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 augustus 2025 @ 07:58:01 #209
22592 crew  Ole
pi_218508034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 07:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er zal vast nog wel wat meer dirt naar boven komen :9~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_218508047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 07:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is en blijft een zoon van de geldzuchtige kroket. 💰
pi_218508082
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 07:58 schreef Ole het volgende:

[..]
Er zal vast nog wel wat meer dirt naar boven komen :9~
-- Djarno Hofland vader geworden: geen felicitatie van André
-- Boze neef André Hazes jr. haalt uit: ‘Voor eigen geluk gekozen’
-- André Hazes jr. stuurt aan op mediarel: ‘Ik zeg niks, zit in de bios!’
-- Djarno, ooit rijdend in een dikke leasebak, nu gespot in een tweedehandsje bij het schoolplein. Is de financiële steun van André opgedroogd?

Wordt vervolgd.
  Spellchecker vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:10:09 #212
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218508090
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Het is en blijft een zoon van de geldzuchtige kroket. 💰
Djarno? :o
pi_218508115
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:10 schreef maily het volgende:

[..]
Djarno? :o
Ja ach, ook dat zou mij niet verbazen bij de H6 clan. Maar ik bedoel natuurlijk Dree JR ;)
pi_218509414
Lekker zeg Monique gooit de hondenkak in de sloot achter het huis. Heel goor. Gras verpest door de hondenpies.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:22:47 #215
184769 crew  Deisyy
pi_218509444
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 08:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja ach, ook dat zou mij niet verbazen bij de H6 clan. Maar ik bedoel natuurlijk Dree JR ;)
Ik denk juist dat Djarno de gluiperige geldwolf is :+
pi_218509547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk juist dat Djarno de gluiperige geldwolf is :+
Ik denk dat ze allebei even gluiperig zijn.
  Spellchecker vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:54:34 #217
197773 crew  maily
pi_218509709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Beppie12345 het volgende:
Lekker zeg Monique gooit de hondenkak in de sloot achter het huis. Heel goor. Gras verpest door de hondenpies.
Hopelijk springt die hond er zelf nog in en komt zich lekker uitschudden bij t vrouwtje ...
pi_218509747
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:54 schreef maily het volgende:

[..]
Hopelijk springt die hond er zelf nog in en komt zich lekker uitschudden bij t vrouwtje ...
En daarna lekker nog nat van het poepwater bij het kind zonder gezicht in bed gaan liggen.
  Spellchecker vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:59:29 #219
197773 crew  maily
pi_218509752
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
En daarna lekker nog nat van het poepwater bij het kind zonder gezicht in bed gaan liggen.
In de schonewas-mand _O-
pi_218509758
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:59 schreef maily het volgende:

[..]
In de schonewas-mand _O-
_O_
pi_218534714
DIRT

Rachel Hazes wekt woede bij neef Djarno: ‘Het is haatdragend!’

Rachel Hazes en haar inner circle wekken de woede op van haar neef Djarno Hofland en zijn vriendin Manon Kool. “Jij valt ons lastig met berichtjes en verspreidt leugens over onze familie!”, klinkt het.

Djarno Hofland heeft bevestigd dat hij geen contact meer heeft met zijn neef André Hazes jr., terwijl de heren tot enige tijd geleden nog dikke mik met elkaar waren. Waar André was, liep Djarno slaafs achter hem aan: officieel omdat hij zijn tourmanager was, maar in werkelijkheid liep hij backstage gewoon gezellig mee te lachen met de volkszanger.

8.000 euro
Hoe dan ook: de inner circle van Rachel Hazes laat via de Instagram-pagina van haar clubblad Story allerlei gemene berichtjes achter over Djarno en zijn vriendin Manon Kool. Djarno (de zoon van Rachels zus Els Hofland) en zijn liefje worden weggezet als profiteurs. Als een soort parasieten die elke maand weer 8.000 euro graaiden van André.

Dr. Peruvians, een vriendin van Rachel, is behoorlijk fel. “Tja Djarno leeft/teert al twaalf jaar op de zak van zijn neef, met een extreem hoog loon dat zijn weerga niet kent. En wat voor toegevoegde waarde heeft hij geleverd behalve elke dag in de sportschool en zijn ijsbad te plonsen?”, klinkt het op de socials van Story.

Luxe vakanties
De hele familie Hofland heeft geprofiteerd van gratis optredens en luxe vakanties, betaald door André, aldus Peruvians. “Zelfs luxe USA-vakanties! Ook zijn broer Diego profiteert van alle luxe etentjes en vakanties betaald door junior. Ja, dat breekt op hè, bij Junior gaan zijn oogkleppen langzaam af. Ruzies zijn meestal geld en vrouwen, dus dat zal beide zijn.”

“Nu maar afwachten hoe lang Djarno met zijn reclames voor chocoreepjes en wasgeurtjes zijn drie kindermondjes kan blijven voeden, inclusief zijn zeer luie vriendin Manon (ex-paaldanseres op Ibiza) die ook nog nooit iets heeft opgebouwd voor haarzelf en alleen maar haar kids gebruikt op Insta voor reclamedoeleinden van Terstall-kleding.”

Geldkraan
Peruvians spreekt van ’twee domme reclameouders’. “Die krijgen het nog zwaar nu ze André junior niet meer in hun inner circle hebben en de geldkraan en Hazes-roem is gevlogen. Zet ‘m op Djarno, echt werken voor je loon. André is close met zijn zuster Rox nu, die totaal niks-nada-nakka met de aasgieren familie Hofland van doen heeft.”

Djarno gaat André nog wel eens wanhopig misbruiken, verwacht zij. “Er is er maar één die straks een boek gaat schrijven en dat is Djarno H., als hij in de vergetelheid raakt 🙈 Drie kindermondjes te voeden hè, inclusief een Insta-verslaafde reclamevriendin die nog nooit een slag gewerkt heeft in haar leven. Die slaat er straks nog wanhopig een slaatje uit 😂.”

Manon woest
Die vriendin, Manon, is echt pislink. Zij reageert, ook op Instagram: “Word jij niet eens moe van jezelf, dat je als 60-jarige volwassen vrouw zoveel energie steekt in haatdragende comments plaatsen op social media? Je bent een vriendin van Rachel en al vanaf het moment dat wij geen contact meer met haar hebben, ben jij bezig met ons lastig te vallen.”

Lastigvallen waarmee? “Met berichtjes en leugens verspreiden over onze familie. Mijn schoonmoeder, schoonzusje, je hebt zo’n beetje iedereen al lastig gevallen ondertussen. Ik snap echt niet dat een volwassen vrouw met een eigen gezin hiertoe in staat kan zijn. 🤯 Je weet inmiddels dat we nooit op jou reageren omdat we hier verre boven staan.”

Haat verspreiden
Waarom reageert Manon nu dan wel? “Ik vroeg het me oprecht af, aangezien je hier al een aantal jaar mee bezig bent. Word je hier zelf nou gelukkig van? Om continu onzin leugens en haat te verspreiden? Of ben je inmiddels zo gehersenspoeld dat je echt denkt dat wat jij zegt de waarheid is?”

Peruvians daarop: “Manon, je doet hier alsof je de grote waarheidspreker bent, maar iedereen weet dat je luxe leven vooral draaide op meeliften met de Hazes-centen via Djarno. Nu dat lijntje is geknapt, zie je ineens hoe leeg het eigenlijk was. (…) Manon, je klinkt niet boos, je klinkt blut. 🔥👊”
  Miss 200.000.000! maandag 18 augustus 2025 @ 17:02:11 #222
367000 roos94
pi_218534846
Altijd gezeik met deze mensen. Werkelijk. Het is gewoon niet meer boeiend. Schei uit.
  maandag 18 augustus 2025 @ 17:21:48 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_218534981
Ik vind dit zoiets ergs. Djarno en Manon geven nul komma nul aanleiding tot deze smaadcampagne. Ook niet met 'voor mijn eigen geluk gekozen'. Wat er ook gebeurd is, dit verdienen ze naar mijn mening echt niet. Accepteer gewoon allemaal dat Djarno niet meer voor André werkt en laat elkaar toch in ieders waarde.... :N
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_218536529
Tsjonge jonge, de leeftijd van Rachel hebben en dan nog steeds zo reageren. Ik begrijp dat ze een beschadigd persoon is door de manier waarop ze is grootgebracht maar dit gaat te ver. Laat doe Djarno met rust.
pi_218575088
Badslippers en witte sokken thuislaten als je naar theatershow gaat :Y) :')

https://www.nu.nl/achterk(...)heatershow-komt.html
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')