Kijk nu begrijp ik het, "Remi en Nele" konden 5000 euro verdienen als het niet ontdekt zou worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor net dat Sharice 5000 euro heeft gewonnen.
Geweldig, ergens moet die ID vervalsing flink betaald worden.. Nele komt nooit meer van Nele af de rest van haar levenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor net dat Sharice 5000 euro heeft gewonnen.
Nou dan weten we wie de komende tijd het eten gaat betalenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haarzelf .. alles is individueel.
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa legt voor de 9e keer uit dat Surinamers hun achternaam niet zomaar veranderen...
Heeft hij daar nog iets voor gekregen eigenlijk?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:19 schreef Puzzie het volgende:
Nu wie Sharice en Wicky toen naar de PR had geroepen maar dat was weer de opdracht van BB aan Axel.
Dat weet ik niet maar dat komt vast nog?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Heeft hij daar nog iets voor gekregen eigenlijk?
Volgens mij niet ... geen geld in ieder geval.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nee en zei net dst hij denkt dat BB gekozen had wie er moesten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Was-beer het volgende:
[..]
dat hadden we kunnen uitrekenen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... geen geld in ieder geval.
Hoe oud is ze dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
ik zei toch dat Nele jonger zou zijn dan 28![]()
-> middenscheiding.
Heb je al een nieuwe favoriet?quote:
Ik weet het ff niet meerquote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe favoriet?
Bij mij komt Matt wel wat meer in beeld. Omdat hij stabiel is.
Sommige dachten zelfs in de richting van Lindaquote:
Oh dat hoop ik ook niet nee. Geen idee eigenlijk wie zou moeten winnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het ff niet meer![]()
Maar Matth is wel okay , ik hoop alleen niet dat hij gaat winnen
Ik vind hem wel leukquote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik ook niet nee. Geen idee eigenlijk wie zou moeten winnen.
Maar, ik vind het ook best lastig. Misschien ook goed om dit keer geen mega favoriet te hebben. Ik vind nu vooral de wisseling van gemoedstoestand interessant.
Ben heel benieuwd of Niels nu zijn mening over Vikaash/Remi kan bijstellen.
Ik ben fan van Elsa zodra ze normaal doet. Niet dat mega gekrijs en gekke gedoe dat ze soms laat zien. Maar ja, niemand doet 24/7 leuk volgens je eigen kaders.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vind ik wel ok, en ondanks alles, ben ik wel fan van Elsa.
Ja, ik ook. Ik heb het beeld van de eerste paar dagen echt volledig losgelaten. Beetje zoals toen met Grace, weet je nog?quote:
Zo wordt hij genoemd.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wikkie is toch ook een fake naam hoop ik..
Zijn naam is Vikaash, en die v spreek je uit als een w. Hij noemt zichzelf Wicky, zal wel zo gegroeid zijn of het is z'n roepnaam.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wikkie is toch ook een fake naam hoop ik..
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
Meer dan ¤5000 waard.. ik zou ze onmiddelijk nomineren en de ervenis pakken
Ook niet zijn echte naam, het houd niet op... niet vanzelfquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn naam is Vikaash, en die v spreek je uit als een w. Hij noemt zichzelf Wicky, zal wel zo gegroeid zijn of het is z'n roepnaam.
Ik gok op een roepnaam.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook niet zijn echte naam, het houd niet op... niet vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |