Ja dat had BB tegen Remi en Nele gezegdquote:Op zondag 19 januari 2025 13:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat zo, nou succes dan met 1 dag lang die verdachtmakingen zonder dat ze erover mogen praten.
Jolien verdacht Jeff, Lenie was flabbergasted en Jordy heeft een kwartier lang met zijn hand voor zijn mond geschokt op de bank gelegen.
Juridisch zal het best kloppen idd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Simpel gezien betaal je voor videoland en krijg je daar de streams. Je hebt met videoland een "contract" en niet met big brother. En videoland doet het gewoon.
Oja, die met die stinkpruik...nu herinner ik me die geur van dode musjes weer...quote:Op zondag 19 januari 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Fleur: "Ik hoop dat ik vrienden heb gemaakt voor het leven.."
Iedereen in het huis: "fleur? Welke fleur?"
Eerder las ik al "executie", nu "opknoping". Wordt een heftige zondagquote:
Ze weten daar al dat er 2 neppers zijn, maar niet wie*, ze moesten vanmorgen 1 voor 1 naar de DBK.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat had BB tegen Remi en Nele gezegd
je kunt gerust even een boodschapje doen hoor, de nieuwe podcast is nog niet opgenomen dus deze zal nog wel even worden uitgezonden!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:28 schreef Roxiebb het volgende:
Ik moet naar de winkel maar wil nu toch niks missen…. toch nog blijven kijken dan maar…
Schijnt ergens tussen nu en morgen. Uit wat ze zeiden konden we opmaken dat er 2 nieuwe bewoners gaan komen die de echte namen hebben van de fakers. Dus dan weten ze wie het zijn.quote:
Maar afgelopen woensdag had BB tegen hun gezegd dat maandag de ontknoping zou zijn en zij zich eindelijk als zichzelf kunnen laten zien, daar hadden ze samen over toen, ook dat ze opgelucht waren dat er een einde aan dat fake gedoe zou gaan komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze weten daar al dat er 2 neppers zijn, maar niet wie*, ze moesten vanmorgen 1 voor 1 naar de DBK.
Even nadat de laatste geweest was kwam die SL
* Hoewel Milena zich ineens herinnerde dat 'Nele' zichzelf al 2x Sharice genoemd had.
Hij heeft begin komende week gezegd ... dat is erg rekbaar .. .zeker omdat de BB week op zaterdag begint.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar afgelopen woensdag had BB tegen hun gezegd dat ze maandag de ontknoping zou zijn en zij eindelijk als zichzelf kunnen laten zien, daar hadden ze samen over toen, ook dat ze opgelucht waren dat er een einde aan dat fake gedoe zou gaan komen.
Vandaag heb ik nog niets gezien , ben net een uur thuis![]()
Meer mensen zijn dingen opgevallen die niet klopten , Jeff had Nele al door vanaf het moment dat ze bij aankomst in die kring moest vertellen.. En idd dat Sharice verhaal
.
Remi had het over maandag.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft begin komende week gezegd ... dat is erg rekbaar .. .zeker omdat de BB week op zaterdag begint.
Je hebt gelijk! Ik lees het hier wel! Tot later!quote:Op zondag 19 januari 2025 13:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je kunt gerust even een boodschapje doen hoor, de nieuwe podcast is nog niet opgenomen dus deze zal nog wel even worden uitgezonden!
Dus toch thema weken; Outbreak Week 😷quote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef ben34567 het volgende:
Seizoen afgelast omdat Axel een heel besmettelijke ziekte heeft.
Dat zou wel een bom zijn.
Vorig jaar bij de exit van Sonja duurde het ook ontzettend lang allemaal, maar 3-4 uur weet ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:37 schreef ben34567 het volgende:
Was de laatste keer dat er nog een 3-4 uur lange SL was niet bij de exit van Chiara ?
Er konden voor de fictieve Nele drie profielen uitgekozen worden door de kijkers.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:34 schreef Folies het volgende:
Nele vertelde voor de SL nog dat haar naam Sharice was.
Maar lijkt me dat ze de komende tijd nog op Nele zal reageren als ze de nieuwe Nele roepen. Net als Remi.
Dat heb ik hier een paar keer gelezen, dus neem aan dat dat te horen was op de stream?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Er konden voor de fictieve Nele drie profielen uitgekozen worden door de kijkers.
Dan komt er toch niet een echte Nele het huis in? Die heeft dan toch maar één profiel toch?
Of zit ik er enorm naast.....
Covidquote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef ben34567 het volgende:
Seizoen afgelast omdat Axel een heel besmettelijke ziekte heeft.
Dat zou wel een bom zijn.
Nee na de eerste live show/uitzending konden we direct stemmen werd er gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat heb ik hier een paar keer gelezen, dus neem aan dat dat te horen was op de stream?
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:34 schreef BoldGremlin het volgende:
[..]
Dus toch thema weken; Outbreak Week 😷
Ik snap dit niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:45 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nee na de eerste live show/uitzending konden we direct stemmen werd er gezegd.
Met Jill ook eens (ziekenhuisopname ) . Niet ?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:37 schreef ben34567 het volgende:
Was de laatste keer dat er nog een 3-4 uur lange SL was niet bij de exit van Chiara ?
Ik lees hier af en toe de naam Wicky, maar dat klopt ook van geen meter.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:46 schreef Thorelf het volgende:
Vind de namen Nele en Remi wel mooier dan hun echte namen! Ze zullen in het begin vaak verkeerd genoemd worden.
de kijker mocht bepalen welke type fake bewoner ze mocht spelen. 3 keuzes waren er. nagelstyliste, data analist en nog iets.quote:
Dat weet ik, maar hier werd vandaag meerdere keren geschreven dat nu een echte Nele en Remi komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de kijker mocht bepalen welke type fake bewoner ze mocht spelen. 3 keuzes waren er. nagelstyliste, data analist en nog iets.
ze zitten er al he, ze spelen gewoon een typetjequote:Op zondag 19 januari 2025 13:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hier werd vandaag meerdere keren geschreven dat nu een echte Nele en Remi komen.
Nee zijn Sharice en Vikaashquote:Op zondag 19 januari 2025 13:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik lees hier af en toe de naam Wicky, maar dat klopt ook van geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |