Hahahaha😂😂😂quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef Jockari het volgende:
Hoe zou het nog zijn met Jordy ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
SL. Proberen ze Jordy te vangen nadat die telkens zijn bed verlaat ?
Maar dat deed hij echt alleen maar voor de groep hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja die heeft een 4 extra bananen op en moest een halve kipfilet voorproeven vanmiddag
Niels : "het is te hopen dat zijn batterij zo plat is"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
SL. Proberen ze Jordy te vangen nadat die telkens zijn bed verlaat ?
vind ik niet okequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
'Nele' en 'Remi' ook al tegen Lennie?
Axel zou het niet eens erg vinden om volgende vrijdag te mogen vertrekken zou ik denken. En dan zal de kijker hem erin houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
"Iedereen gaat op Axle" ? fluistert Remi.. beetje vroeg in de week om al Nominatie te zijken
Jah.. zijn interesse in BB is nul comma nul blijkt welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Axel zou het niet eens erg vinden om volgende vrijdag te mogen vertrekken zou ik denken
Ze hadden beter hun imago kunnen poetsenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
De gezichtjes worden nog even schoongepoetst
Vindt Matt toch een hele leuke knul.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
De gezichtjes worden nog even schoongepoetst
het is een spelletjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vind Remi maar een naar vals mannetje. Zo iemand die lief en aardig doet in je gezicht maar daarna vervolgens 5 messen in je rug steekt
Ja ik dacht dat Lennie en Remi het wel goed konden vinden..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vind Remi maar een naar vals mannetje. Zo iemand die lief en aardig doet in je gezicht maar daarna vervolgens 5 messen in je rug steekt
Hij zit met die valse identiteit. Dan lijkt het gauw een beetje achterbaks. Maar volgens mij doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jeffrey zet Lennie er elke week op.quote:
Zullen Lennie en Axel dan wel zijn. Kennelijk weet de halve toko het daar al.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jeffrey zet Lennie er elke week op.
Jeffrey probeert zoveel mogelijk mensen mee te krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zullen Lennie en Axel dan wel zijn. Kennelijk weet de halve toko het daar al.
Toch is Jeffrey een sterkte speler als alles zijn schuld is. Het fluisteren het niet zoenen het wel bij elkaar zitten het vele eten wat hij doet en de rest doet het hem allemaal na. En niemand heeft een eigen mening. Zelfs het kistje was door Jeffrey gepakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jefke sleept de rest weer mee in zijn gefluister. BB doe er eens wat aan
Gelukkig is het dit seizoen van BB totaal anders. Alles kan nog gebeuren tot de genomineerden op de schermen staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jeffrey probeert zoveel mogelijk mensen mee te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |