quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef Jockari het volgende:
Hoe zou het nog zijn met Jordy ?
[ afbeelding ]
wil je die ook ff in het topic jordi zetten, ik wilde het doen, maar https://postimages.org/ wil hem niet uploaden, te groot ofzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
Blijft het beeld van de avond
[ afbeelding ]
Donequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
wil je die ook ff in het topic jordi zetten, ik wilde het doen, maar https://postimages.org/ wil hem niet uploaden, te groot ofzo?
Ach de mensen achter de camera's zitten nu zelf een feestje te bouwen met wat er niet gedronken werdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
Wordt steeds slechter met de streams. Elke keer dubbele streams of hele lange streamlocks. Maakt het niet leuk meer.
quote:
quote:
Dit heeft niets met de streams te maken. Een keer is leuk maar herhalingen is niet nodigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
De stagaire heeft de regie vanavond (en een biertje)
[ afbeelding ]
Onder de kouwe douche buiten. Is ie zo weer nuchterquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef cat123 het volgende:
Irritant dat mensen hun eigen grenzen niet kennen en dan de hele tijd die streamlocks nodig zijn...
Kunnen ze jordy niet gewoon in die luxe kamer opsluiten? ð¤
Is logisch als data analyst.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je ziet dat Nele dit vaker gedaan heeft
Tja, Sharice zit in de verpleging hè.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je ziet dat Nele dit vaker gedaan heeft
Come on Dottekequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heeft niets met de streams te maken. Een keer is leuk maar herhalingen is niet nodig
Ik vind het een van de meest sympathieke daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, Sharice zit in de verpleging hè.
mag het hopen voor haar ...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:14 schreef Jockari het volgende:
Nele ziet er ineens veel beter uit. Of is ze nu Sharice ?
[ afbeelding ]
Ze zou bij het amateur toneel moeten gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:14 schreef Jockari het volgende:
Nele ziet er ineens veel beter uit. Of is ze nu Sharice ?
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een van de meest sympathieke daar.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een van de meest sympathieke daar.
Heb het idee dat 'Remi' even met 'Nele' wil praten over de vraag van BB morgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi en Nele gaan nog een keer afwassen
ik wil nieuwe trommelvliezenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Streamlock weer op volume openlucht concert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |