SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ohja. Waarom denk ik dat toch steeds.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netflix denk ik. Is geen marvel.
De buitenkant renoveren en wieken erop plakken alsof het een grote molen isquote:
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De buitenkant renoveren en wieken erop plakken alsof het een grote molen is
hekwerk met genoeg stroom er op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopen
Entree vragen, dat binnenzwembad kost ook klauwen met geld om bruikbaar te houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopen
Don Quichot op z'n pony.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fancy gootsteen in die keukenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)-dalweg-32/43878109/
huis gevonden
Nu eens kijken wanneer de bankoverval plaats gaat vinden
ja das ook een deel van verbouwplanquote:
Jaquote:De villa valt op door de bijzondere vormgeving
vliegtuigen spotten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik loop meestal gewoon borst vooruit en kin omhoog
Hier zouden lijfstraffen op moeten staanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)-dalweg-32/43878109/
huis gevonden
Nu eens kijken wanneer de bankoverval plaats gaat vinden
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
fancy gootsteen in die keuken
verder: meh
Die vliegen hier niet zoveelquote:
net zo veel als waar?quote:
op banken overvallen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zouden lijfstraffen op moeten staan
Net nietquote:
hoe houd je dat in godsnaam schoon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijkt
[ afbeelding ]
huishoudelijke hulp inhurenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe houd je dat in godsnaam schoon?
Binnenkant ook renoveren totdat het op een molen lijkt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijkt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |