Toegegeven dat had ik vroeger ook toen ik de eerste keer zelf ging rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat ik liever iemand op de weg heb die vlak na het halen van het rijbewijs vindt dat hij nog niet goed kan rijden dan iemand die vlak na het halen van zijn rijbewijs er van overtuigd is heel goed te kunnen rijden. Dat eerste zorgt er namelijk voor dat iemand voorzichtig doet, dat tweede maakt mensen overmoedig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent er zeker zo eentje die 78 op een 80 weg rijdt, dat zijn de ergste.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:08 schreef halfway het volgende:
Halfway fluistert iets van 31 jaar schadevrij en 2 bekeuringen
Wat is de MAX daar dan? Moeilijk hèquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die 78 op een 80 weg rijdt, dat zijn de ergste.
Ik denk dat ik liever sommige mensen helemaal nooit op de weg heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat ik liever iemand op de weg heb die vlak na het halen van het rijbewijs vindt dat hij nog niet goed kan rijden dan iemand die vlak na het halen van zijn rijbewijs er van overtuigd is heel goed te kunnen rijden.
Die scheidslijn is bij sommigen fllnterdun.quote:Dat eerste zorgt er namelijk voor dat iemand voorzichtig doet, dat tweede maakt mensen overmoedig.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:10 schreef Socios het volgende:
Gast doet een slipcursus, geen zorgen dus.Zou hij die wel contant kunnen betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie belt DUO?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Zou hij die wel contant kunnen betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |