SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Voor Zwabbie zou je dat wel zijnquote:
Nee, klopt, Trump is niet blij met z'n kleine handjes bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik moet nu aan veel dingen denken die wat leuker zijn als ze klein zijn, en aan dingen waarvan ik denk '.. dat wil je niet klein hebben'
I know. En het mag verder ook wel allemaal hier hoor. Wilde alleen niet hier kwijt waar het was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ok dat mag maar als je maar weet dat ik slecht ben in dmen, dus als ik ineens niet meer reageer dan ligt dat niet aan jou /disclaimer
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ook niet niet-lief maar ja, bij lieve mensen verwacht ik ook acties die daar bij passen. Dat doe ik niet.
Lief past meer bij Essie denk ik
en in de poppewieg slaapt nu de kat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb boerenkool opgebakken
En verdronken in jus
Jullie zijn allebei op een eigen manier raar, dus dat past wel bij elkaarquote:
Nee, een pop natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in de poppewieg slaapt nu de kat?
Alle soldaatjes die ik hadquote:
Oh dat ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alle soldaatjes die ik had
Heb ik verzopen in het bad
In de poppenwieg
Slaapt nou de kat...
Weer wat geleerd.quote:
Schnie schna schnappieeeeequote:
Ik moet nog even kiezen. Want ik heb jarenlang opgekropte moestuinenergie en dat kan ik niet in 3m² kwijt, of opeten voor het bederft.quote:
Weinig. Ik ben een weekendje alleen dus ik ga denk ik vooral lekker bezig in huis. Even kijken of de Wibra een geschikte vaas heeft voor mijn LEGO boeket.quote:
Kun je niet met verdiepingen werken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen. Want ik heb jarenlang opgekropte moestuinenergie en dat kan ik niet in 3m² kwijt, of opeten voor het bederft.
Eerste gedachte die in me opkwam was aubergines. Want dat lijkt me grappig. Mijn moeder begon over erwtjes. Maar moet even kijken wat allemaal tegelijk kan en past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |